Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen itkenyt melkein silmät päästäni...

Vierailija
16.07.2006 |

mulla ja mun poikakaverilla tuli tänään vuosi täyteen (meillä ei äidin kanssa kauhean läheiset välit, sen kunniaksi päätin esitellä poikaystäväni äidilleni

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tytöt, missä se espanjalainen lääkäri on? Siis se joka vittuilee?

Mä olen melko varma, että juuri se on sen poikaystävän mies!

Vierailija
62/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun parhaan kaverin äidille kävi melkeinpä näin.

Kaverin äiti sai vasta 45-vuotiaana,äitinsä hautajaisissa kuulla,että hänen äitinsä oli oikeasti hänen mummonsa ja hänen biolginen äitinsä oli nainen,jota oli luullut tädikseen koko ikänsä.

Tämä äiti/täti oli tullut 13v raskaaksi samaan aikaan kun äiti/mummo oli raskaana. Se olis ollut niin iso skandaali,että tyttö lähetettiin ruotsiin sukulaisiin ja äiti/mummo synnytyksen lähetessä lähti muka synnyttämään oman äitinsä luo,mutta menikin sinne tytön luo ja kun molemmat olivat (viikon välein) synnyttäneet,palasivat koti-suomeen ja äiti/mummo olikin yllätyskaksosten äiti.

Ja kaverin äiti oli siis luullut ikänsä olevansa myös kaksonen.

No,tää äiti/täti oli sit 15v karannut jonkun miehen perässä jonnekkin ja palannut n . 10v päästä takaisin,ns . perheen musta lammas juttu.

Kukaan ei oikein täysin tiennyt missä oli ollut ja mitä tehnyt,eikä omista asioistaan puhunut.

Tästä sit aikaa niin kaverin äiti oli alkanut seurusteleen ja häätkin jo suunnitelmissa,kaikki aina mainitsi kuinka vakka kannen löytää,olivat niin samankaltaisia ja näköisiäkin,pitkiä ja vaaleita jne,aina kaikki sanoi,et kuinka kauniita lapsia tulisivat saamaan jne

No,mies oli sit hää-yllätykseksi päättänyt teettää sukuselvityksen omasta suvustaan,vähän niinku et sukupuu ja tähän kohtaan sinä tulet,mutta olikin järkytyksekseen kuullut tän tulevan vaimonsa äidin olleen myös oma äitinsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti aloitti tarinan, muistatko silloin, kun kerroin, että olin rakastunut 4-vuotta sitten yhteen mieheen, josta en ole koskaan puhunut enenpää.

Siis kertoiko äiti 4vuotta sitten, että oli rakastanut joskus jotain miestä, vai ,että äiti oli 4vuotta sitten rakastanut jotain miestä...?

mutta onhan tuo kellokin jo niin paljon, että lähden nukkumaan..

Vierailija
64/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, emmepä ainakaan ole terasseilla rellestämässä.

Lähde ihmeessä. Minä tulen kaveriksi.

Vierailija
65/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äitini meni hiljaiseksi, oli hurjan hiljainen koko tapaamisen, kun tuli puhetta miehen isästä...

Kun oltiin lähdössä äiti kysyi, että saanko jutella hetken kanssasi kahdestaan... Olin ihmeissäni ja sanoin, että voit puhua poikakaverini kuullen... Äiti halusi jutella kahdestaan. Suostuin.

Äiti aloitti tarinan, muistatko silloin, kun kerroin, että olin rakastunut 4-vuotta sitten yhteen mieheen, josta en ole koskaan puhunut enenpää. Uskomatonta, mutta totta.

Siis oliko äidilläsi suhde 4 vuotta sitten johonkin mieheen??

Tämä poika oli äidin sekä poikaystäväni isän välinen poika. Eli toisin sanottuna olen seurustellut vuoden velipuoleni kanssa. Poikaystaväni mies on nähnyt minut monesti, mutta ei kait ole tietoinen asiasta, että meillä tälläinen yhteys.

Olet siis seurustellut varatun miehen kanssa, joka on homo??

Äiti oli jättänyt kuulemma Poikaystaväni isän ja oikeudessa mies oli saanut lapsen huoltajuuden, vaikka äiti oli kuulemma saada lasta itselleen. Kun ero kuulemma tuli oli lapsella ikää. 2,5-vuotta.

Jos suhde alkoi 4 vuotta sitten ja lapsi oli eron tullessa 2,5 vuotta ei poikaystäväsi ole vielä täysikäinen, melko mautonta olla seksisuhteessa alle kouluikäiseen, lisäksi se on laitonta.

Outo tarina mietin voiko tämä olla totta ja miksi äitini ei saanut huoltajuutta, ja miksi hän ei koskaan ole kertonut mulle velipuolestani.

No jos olet yhtään äitiisi tullut, niin ei ole mikään ihme ettei äitisi ole saanut huoltajuutta, sinähän olisit käyttänyt lasta hyväksi.

Vierailija
66/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on usien taruakin ihmeellisempää. Ja ainakin minä ymmärsin täysin , mitä ap on yrittänyt kertoa. aikaisemmin erotessa ei ollut usinkaan yhteishuoltajuutta vaan toinen osapuoli hävisi kuvioista lähes täysin. Meillä on vaikka hurymykket aikuisia jotka eivät tiedä isästään mitään , mutta tässä tapauksessa se on ollut äiti joka katossi. Häbnellä on varmaankin olllut syynsä:

Vanhan avioliittolain mukaan " tuomittiin eron ja toinen osoitettiin syylliseksi siihen " ..jos vaikka tämä ap äiti olsi jo ihastunut ap isään ja ollut ns suhteen rikkoja on isä voinut hyvinkin vaatia ja saada lasen huoltajuuden itselleen ja käskenyt äisin olla puuttumatta heidän elämäänsä enää.

Ajat olivat tosiaankin erilaisia vielä 1970 luvulla.

Vierailija
67/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Äitini meni hiljaiseksi, oli hurjan hiljainen koko tapaamisen, kun tuli puhetta miehen isästä...

Kun oltiin lähdössä äiti kysyi, että saanko jutella hetken kanssasi kahdestaan... Olin ihmeissäni ja sanoin, että voit puhua poikakaverini kuullen... Äiti halusi jutella kahdestaan. Suostuin.

Äiti aloitti tarinan, muistatko silloin, kun kerroin, että olin rakastunut 4-vuotta sitten yhteen mieheen, josta en ole koskaan puhunut enenpää. Uskomatonta, mutta totta.

Siis oliko äidilläsi suhde 4 vuotta sitten johonkin mieheen??

Tämä poika oli äidin sekä poikaystäväni isän välinen poika. Eli toisin sanottuna olen seurustellut vuoden velipuoleni kanssa. Poikaystaväni mies on nähnyt minut monesti, mutta ei kait ole tietoinen asiasta, että meillä tälläinen yhteys.

Olet siis seurustellut varatun miehen kanssa, joka on homo??

Äiti oli jättänyt kuulemma Poikaystaväni isän ja oikeudessa mies oli saanut lapsen huoltajuuden, vaikka äiti oli kuulemma saada lasta itselleen. Kun ero kuulemma tuli oli lapsella ikää. 2,5-vuotta.

Jos suhde alkoi 4 vuotta sitten ja lapsi oli eron tullessa 2,5 vuotta ei poikaystäväsi ole vielä täysikäinen, melko mautonta olla seksisuhteessa alle kouluikäiseen, lisäksi se on laitonta.

Outo tarina mietin voiko tämä olla totta ja miksi äitini ei saanut huoltajuutta, ja miksi hän ei koskaan ole kertonut mulle velipuolestani.

No jos olet yhtään äitiisi tullut, niin ei ole mikään ihme ettei äitisi ole saanut huoltajuutta, sinähän olisit käyttänyt lasta hyväksi.

Kohta on tämä kokoontuminen äidin luona... saas nähä miten auttaa selvittämään ajatuksia

Vierailija
68/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä ihmeen kokoontumista tuossa on, olet paneskellut veljesi kanssa ja sen on nyt loputtava!!

Kyllä asioista pitää puhua ja tahdon selvittää oudoimmatkin kysymykset, kun tälläinen tulee kohdalle! -ap-

Vierailija
69/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoihan Ap:kin ettei ole oikein ollut väleissä äitinsä kanssa. Äiti ei ole edes tavannut tyttärensä poikaystävää jonka kanssa on vuoden ollut yhdessä.

Vierailija
70/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen hoitolapseni äiti jätti lapsensa kun hän oli 6kk, ei tapaa lastaan. Lapsi asuu isällään ja on jo 10v.

Tuttuni sai kuulla perunkirjoituksessa, että hänellä oli veli josta ei tiennyt koskaan mitään. Lapsi oli annettu adoptoitavaksi. He asuivat samassa kaupungissa tietämättä toisistaan. Veli tosin oli kuollut auto-onnettomuudessa. Hänestä tuntui tosi pahalta, koska olisi halunnut tutustua veljeensä. Onneksi eivät törmänneet samanlaisissa merkeissä kun ap.

Vierailija
71/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap tiesitkö, että on tapahtunut suk...

Vierailija
72/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 eli ap

Mut poistun taas koneelta.. aika jatkaa matkaa... veljeni ja hänen isä hakevat mut tästä

Vierailija
73/95 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku A ja serkku B menee naimisiin 60-luvulla. Saavat kaksi lasta, jotka ovat sisaruksia ja toistensa pikkuserkuksia.

Serkuille A ja B tulee riitaisi ero. Serkku B muuttaa Ruotsiin ja nai siellä ruotsalaisen naisen ja saa vielä pojan.

Tämä poika on kahden suomalaisen lapsen velipuoli.

Toinen ekan liiton lapsista lähtee töihin ruotsiin. Ei tiedä, että isänsä asuu siellä. Eivät ole pitäneet mitään yhteyttä. Joskus on liikkunut myös huhu, että isä on ampunut itsensä. Isovanhempia ei enää tässä vaiheessa ole, eikä muuhun miehen sukuun ole pidetty yhteyttä.

Tyttö tapaa mukavan ruotsalaisen miehen, jolla on suomalainen isä. No, niitä on paljon Ruotsissa. Sukunimi naurattaa, koska on sama kuin tytöllä ja Suomen yleisin sukunimi. Pojalla on äitinsä sukunimi. He rakastuvat ja muuttavat yhteen. Pojan isä tulee vierailulle ja meinaa saada sydärin. Tunnistaa heti tyttärensä.

Että kyllä näitä tarinoita riittää.

Vierailija
74/95 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle!!!

Vierailija
75/95 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdän velipuolen kanssa päivittäin, jutellaan ja jne... en vaan osaa/halua pitää taukoa hänen näkemisestään.. ehkä olisi parasta -ap-

Vierailija
76/95 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme noissa DNA-testeissä lopulta... Tuloksia odotellaan

Sain kuulla äidiltäni taas uuden selostuksen... Kun otin puheeksi aukko kohdat, ensin veljeni ja sitten äitini/mme?? kanssa.

Veljeni kanssa ollaan vietetty vieläkin paljon aikaa yhdessä tuettu toisiamme, halailtu! Muutakin tehnyt mieli niin valtavasti, mutta ei, ei pysty eikä halua kuitenkaan.

vastailinkin tuonne yhteen ketjuun, että jos tämä ei olisi omalle kohdalle sattunut, ei tätä uskoisi :(

-ap-

Vierailija
77/95 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta itse ainakin nauroin maha kippurassa " aukko kohdille" ja hassuille selityksille :D

Vierailija
78/95 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikaystävän äiti on nainen, joka ei ole sun äiti, ja poikaystävän isä on isäpuolesi, niin ei sun poikaystävä kyllä sen perusteella ole sulle mitään sukua??? Vai sekoilitko jotain?

Vierailija
79/95 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 ei ole kirjoittamani juttu, eikä siinä ole " allekirjoitustani" .

Niin ja miten olen tänne joutunut... kyse oli juuri vauvakuumeesta... sillätavalla tänne jouduin. -ap-

Vierailija
80/95 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voimia sulle -ap- miten nyt menee?

tuntuu pahalle ja silti uskomattomalle. Olen pikku hiljaa tutustunut veljeeni veljenä. Jotenkin tuntuu niin sairaalle myös se, että meidän kaunis ja hellä seksion muuttunut melkeinpä sairaaksi. (ehei, tämän tiedon jälkeen emme ole sekstailleet keskenämme. Mutta seurustelumme aikana kyllä.)

Kiitos paljon voimien toivotuksesta niitä tarvitaan. Olemme joutuneet myös hurjan huhumyllyn keskelle kaveripiirissä. Niistäkin olemme saaneet kärsiä paljon, mutta onneksi suurin osa ymmärtää asian fiksusti.

Minulla on ikävä miestä jota rakastan ja kaipaan, hän on päivittäin luonani, mutta en saa koskettaa häntä niin kun haluaisin. Voitte vaan kuvitella kuinka toivotonta tilanne on. Kuitenkaan en halua eroon veljestäni, hän on niin valtavan ihana ihminen. Samalla hän kuitenkin muistuttaa minua siitä mitä minulla oli ja mistä joudun luopumaan. Sellasta yhteenkuuluvuutta en ole ikinä kokenut kun hänen kanssaan. Tässä varmaan se syy miksi!

RAKASTAKAA MIEHIÄNNE KUN PYSTYTTE, ÄLKÄÄKÄ PITÄKÖ HEITÄ SELVYYTENÄ, MAAILMA VOI VIEDÄ HÄNET JULMALLA TAVALLA... tai ainakin muuttaa suhdetta elämässänne. -ap-