Lakkoavustus suurempi kuin päivän palkka
Ystäväni lapsi liittyi liittoon ihan vain että saa lakkoilla. Lakkopäiviltä maksettava liiton raha on kuulemma enemmän kuin mitä hän tienaisi niiltä päiviltä.
Kommentit (23)
Teollisuusliitto maksaa 100€/päivä. Kyllä kelpaa jäädä kotiin pleikkaa pelaamaan 👍
Kuinkahan tarkkaan ne liitossa katsoo onko työvuoroa lakkkopäivinä? Itsellä olisi vapaata, mutta ajattelin laittaa lakkoavustushakemuksen. Ei kai ne nyt voi jokaisen hakijan työvuoroja tarkistaa vaikka työvuorolistat niille pääluottamusmies on lähettänytkin. Ei riitä resurssit.
Lakkoilijat eivät ymmärrä, että mistä ne liiton maksamat suuret rahat on peräisin. 😂
Niin onko ap nyt kateellinen lapselle? Itse köytän lakkopäivät skimbailun merkeissä, tai kylpylään.
Pami maksaa joku 50e, kyllä kannattaa jäädä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoilijat eivät ymmärrä, että mistä ne liiton maksamat suuret rahat on peräisin. 😂
Kyllä ymmärtävät. Tätä varten liiton maksuja maksetaan, että ei jää lakon aikana tyhjän päälle.. 👍😂😂😂😂😂😂
Saan palkan Llitosta, joten voin olla lakossa vaikka kuinka kauan.. 🤣💪
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan tarkkaan ne liitossa katsoo onko työvuoroa lakkkopäivinä? Itsellä olisi vapaata, mutta ajattelin laittaa lakkoavustushakemuksen. Ei kai ne nyt voi jokaisen hakijan työvuoroja tarkistaa vaikka työvuorolistat niille pääluottamusmies on lähettänytkin. Ei riitä resurssit.
Meillä ainakin (aiemmin) luottari tarkisti listat, uskoisin että nykyään automatisoitu? Esim. luottari laittaa listan keillä työpäivä, jos ristiriitoja hakemustan kanssa, joku katsoo manuaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja piti vielä lisätä, että mitä väliä vaikka jäisin kiinni? Korkeintaan voivat erottaa liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjän saa pyytämättäkin. Voi olla, että tarkastavat tai ei.
Ytklaiset ei saa lakkoavustusta. Voivat mennä töihin jos uskaltavat.
- vero 40% kannattaa kateellisten muistaa.
Vierailija kirjoitti:
- vero 40% kannattaa kateellisten muistaa.
Harvalla noin iso tuloveroprosentti kuitenkaan on.
40% on perittävä vero Lakko avustuksesta.
Mutta verotus tasautuu myöhemmin. Ja kyllä, voisin hyvin lakkoilla. Asian takia en, mutta lakkoavustukseni on 25% enemmän kuin palkkani. Oikeastaan aika kivakin ajatus sluibia päivä kotona ja saada enemmän kuin töissä. Lakkoon! Heti. Mä haluun rahaa ja lisälomaa.
Ehkä lapsella on. Mulle se tietää pienempää tienestiä päivältä ja lisäksi isompaa veroprosenttia.
Minun mielestä Anders Behring Breivik on suuri sankari kun aivopestyjä apinoita koulutti.
Vierailija kirjoitti:
Ytklaiset ei saa lakkoavustusta. Voivat mennä töihin jos uskaltavat.
Minä kuulun ytk:n ja en lakkoile. Aiemmin kun kuuluin liittoon, en silloinkaan ollut lakossa. Liiton maksama korvaus ei ole niin suuri kun oma päivän palkkani. Tällä hetkellä jokainen euro tulee tarpeeseen ja siinä myös syy, miksi liitosta erosin.
kun oliskin