olen itkenyt melkein silmät päästäni...
mulla ja mun poikakaverilla tuli tänään vuosi täyteen (meillä ei äidin kanssa kauhean läheiset välit, sen kunniaksi päätin esitellä poikaystäväni äidilleni
Kommentit (95)
ja varmistui et just sama henkilö jos ei ollut tekemisissä yli kahteenkymmeneen vuoteen. Pelkästä nimestäkö?
No, emmepä ainakaan ole terasseilla rellestämässä.
Vierailija:
Eikö poikaystäväsi/veljesi tiedä kuka äitinsä on, muka?
Joskus poikaystäväni mies kertoi, ettei ollut kuullut mitään äidistään. Eikä muistikuvaa
-ap-
Kerroitteko hänen isälleen? Jos olette olleet hänen kanssaan tekemisissä niin miksi tämä poikaystäväsi isä ei kertonut sinulle tästä vai eikö hän tiennyt?
Mielestäni jo äidin ensi katseessa oli jotain outoa... Olisiko ollut jotain josta tunnisti?
Ja kysyi aika nopeasti miehen isännimeä... Olisiko jo joku outo tunnistaminen ollut kyseessä? -ap-
Vierailija:
Kerroitteko hänen isälleen? Jos olette olleet hänen kanssaan tekemisissä niin miksi tämä poikaystäväsi isä ei kertonut sinulle tästä vai eikö hän tiennyt?
Poikaystäväni isä ei tuntenut minua. En siis ollut olemassa heidän suhteen aikana.
Ja onneksi en ole raskaana! Vaikka siitäkin on puhuttu
Vierailija:
Joskus poikaystäväni mies kertoi, ettei ollut kuullut mitään äidistään. Eikä muistikuvaa
-ap-
Mitäs jos ottaisit sen poikaystäväsi isän? Ei olisi verisukulainen.
Olen pahoillani, mutten mitenkään voi uskoa tätä juttua todeksi. Sori.
ja ens kerralla kun kirjotat provon tänne, niin panosta vähän enemmän siihen kertomukseen. Tää on niin sekava ettei tätä jaksa ajatella loppuun asti. Olis ollu ihan hyvä provoaihe muuten, mutta tosiaan liian sekavasti selitetty. Ei jaksa kiinnostaa enempää. Sorry!
Vierailija:
ja ens kerralla kun kirjotat provon tänne, niin panosta vähän enemmän siihen kertomukseen. Tää on niin sekava ettei tätä jaksa ajatella loppuun asti. Olis ollu ihan hyvä provoaihe muuten, mutta tosiaan liian sekavasti selitetty. Ei jaksa kiinnostaa enempää. Sorry!
poikaystavan mies oli siis tarkoitus olla poikaystävän isä...
Tässä tilassa parempi lopettaa tää kirjoitus, helpotti vaan vähäsen.
Tosi asia on siis se, että olen vuoden tietämättäni seurustellut velipuoleni kanssa
Vierailija:
Tosi asia on siis se, että olen vuoden tietämättäni seurustellut velipuoleni kanssa
Miten voi olla, ettei äitisi ole sanonut mitään??? Hyi yök kun alkaa ajatella, harrastaa nyt seksiä oman veljen kanssa, huh huh.
-Onkohan se muuten rikos vielä Suomessa, sukurutsa?
Mä olen melko varma, että juuri se on sen poikaystävän mies!
Vierailija:
Ai että mua naurattaa... :D
poikaystävä ei muitanut äitiään
poikaystävän isä ei ole vieläkään nähnyt äitiämme eron jälkeen-ap-
Vierailija:
Vierailija:
Tosi asia on siis se, että olen vuoden tietämättäni seurustellut velipuoleni kanssaMiten voi olla, ettei äitisi ole sanonut mitään??? Hyi yök kun alkaa ajatella, harrastaa nyt seksiä oman veljen kanssa, huh huh.
-Onkohan se muuten rikos vielä Suomessa, sukurutsa?
Ja luonnollisesti olemme sekstailleet tossa ajassa
Vierailija:
Vierailija:
Ai että mua naurattaa... :Dpoikaystävä ei muitanut äitiään
poikaystävän isä ei ole vieläkään nähnyt äitiämme eron jälkeen-ap-
Miten veli voi olla myös serkku? Siis äitisi on saanut veljensä kanssa lapsen?
ulosanti.. Henkinen pikkuveli, asunut meillä vauvasta asti.
Saman nimisiä ihmisiä kun on Suomi täynnä.