Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen itkenyt melkein silmät päästäni...

Vierailija
16.07.2006 |

mulla ja mun poikakaverilla tuli tänään vuosi täyteen (meillä ei äidin kanssa kauhean läheiset välit, sen kunniaksi päätin esitellä poikaystäväni äidilleni

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ollen 25:lla on serkku veljenä. ja täti saanut myöhemmin uuden lapsen.

Vierailija
42/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Juu siis aikaisemmin sanoit, että poikaystävän miehellä ei ole äidistään muistikuvia ja sit sanoit, että poikaystävän mies=poikaystävän isä.

Vierailija:

Ai että mua naurattaa... :D

poikaystävä ei muitanut äitiään

poikaystävän isä ei ole vieläkään nähnyt äitiämme eron jälkeen-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Eikö poikaystäväsi/veljesi tiedä kuka äitinsä on, muka?

Joskus poikaystäväni mies kertoi, ettei ollut kuullut mitään äidistään. Eikä muistikuvaa

-ap-

Vierailija
44/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kaikki äidinkielen maisterit vois painua pellolle!

Vierailija
45/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrothan poikaystäväsi miehestä..onko sulla suhde tähän poikaystäväveljen homomieheenkin?

Vierailija
46/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Eikö poikaystäväsi/veljesi tiedä kuka äitinsä on, muka?

Joskus poikaystäväni mies kertoi, ettei ollut kuullut mitään äidistään. Eikä muistikuvaa

-ap-

Kuten tossa lukee poikaystäväni isä ei ole kertonut mitään poikaystäväni äidistä (eli minun äidistäni) poikaystävälleni mitään. Poikaystävälläni ei ole muistikuvaa äidistäni.

tätä tarkoitin lauseella -ap-

Vierailija
47/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poikaystävälläni/veljelläni ei ole miestä vain isä...

Jostain syystä poikaystävän isä ja äitini ex-mies menee sekaisin

Vierailija
48/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lisää tarinaa! Mulla on tylsää!

Vierailija
49/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä on siis sama äiti

- " Mieheni" on vanhempiensa eron aikaan ollut 2,5-vuotias

- vuosi sitten tapasimme toisimme-meillä heti osui jutut yhteen ja aloimme seurustella tietämättämme, että olemme sisaruksia

Uutta tietoa " mieheni" ja isän keskustelusta

- " Mieheni" oli tivaamalla tivannut äidinsä nimen ja se oli äitini

- " Mieheni isä" on seuraavaksi shokissa-luuli, että saa pitää salaisuuden hautaan asti

- Seurustelen/seurustelin siis veljeni(puoli, mut kuitenkin) kanssa

Vierailija
50/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenpä syvästi miten äitisi ei saanut poikaystäväsi/velipuolesi huoltajuutta aikanaan ja että miksi äitisi ei ole tavannut OMAA LASTAAN joka toinen viikonloopu ja juhlapyhinä. Joko äitisi on ollut liian vaarallinen poikansa terveydelle tai täysin tunteeton.

Vierailija
51/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki äidit ei vaan VÄLITÄ. Tämä sille, joka ihmetteli, miksei äiti ole tavannut lastaan.

Vierailija
52/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmettelenpä syvästi miten äitisi ei saanut poikaystäväsi/velipuolesi huoltajuutta aikanaan ja että miksi äitisi ei ole tavannut OMAA LASTAAN joka toinen viikonloopu ja juhlapyhinä. Joko äitisi on ollut liian vaarallinen poikansa terveydelle tai täysin tunteeton.

En vain pystynyt kuuntelemaan tarinaa loppuun, mulle tuli niin paha olo nyt harmittaa -ap joka huomenna suunnsitaa uudestaan äidinsä luokse selvittämään asioita-

Vierailija
53/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!!!!

Vierailija
54/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko jonnekkin purkaa tää painava lasti... Helpottaa vähän (lue:ajattelen jo selkeämmin itse asioita). Vaikka pää on täynnä kysymyksiä...

Apuakin olen miettinyt, että hakisin... tuntuu, että repeän -ap-

Vierailija
55/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on niin ensinnäkin: pahoitteluni, syvä osanottoni, HIRVEÄ tilanen! Siinä on teillä sitten paljon puitavaa, ja suosittelen HETI ammatti-ihmistä avuksi ainakin sinulle ja veljellesi, äidillenne, ja todennäköisesti se veljesi isäkin tarvitsee jotain rauhoittavaa nyt.

Suosittelisin, että lopetat käyttämästä termiä poikaystäväsi, koska se tuntuu tässä vähän sotkevan ja toisaalta te ette mitenkään voi tämän jälkeen seurustella. Hän on VELJESI, teillä on yhteinen äiti. Hän on kasvanut äitisi kohdussa sinua ennen. Yritän tällä inhorealismilla saada sut tajuamaan, että jos tämä on kumminkin provo, niin se on kamala. Ja jos olet tosissasi. ... HUH.

Suomessa saa avioitua serkkunsa kanssa lain mukaan, ja silti tätä pidetään monessa maassa liian läheisenä sisarussuhteena, esim. Jenkeissä näin ei saa tehdä. LUOJAN kiitos, et ole tullut raskaaksi. Lapsi olisi ainakin vanhan kansan uskomusten mukaan syntynyt vaikeasti vammaisena ja/tai vajaamielisenä.

Kerro please että tää on huono provo.

Vierailija
56/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap, hae apua. Sitä tarvitset, huono oli provo. Kirjoittajakurssille ehkä?

Vierailija
57/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerro please että tää on huono provo.

Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että menetin niin " rakkaan mieheni" . Jonka kanssa suunnittelin jo yhteistä tulevaisuutta.

Toisaalta sain itselleni veljen, mutta tällä hetkellä en näe sitä mitenkään positiivisena asiana.

Veljeni (tuntuu oikein oudolta kirjoittaa näin) soitti äsken, pudotti seuraavan pommin. Veljeni isä tulee kanssa selvittämään meille tätä asiaa meille sisaruksille äidimme luo. Jos se vain äidille sopii ja äiti pienen epäröinnin jälkeen suostui.

Vierailija
58/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko nainut sen kanssa?

Meillä erityisen aktiivinen seksielämä.

Vierailija
59/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi, että totuus olisi kerrottu jo nuorempana. Moneltä järkytykseltä säästyisi...

Vierailija
60/95 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkö äiti tunnisti? En saanut oikein selvää, kun oli niin epäselvästi kirjoitettu.

Veljen miehen kannattaa ostaa kukkia äidillesi, jos meinaa hänen kanssaan jotain jutun juurta kehittää.

Laita se kauniipi leninki päällesi, jätä puna pois huulilta.

ps. pienillä lapsilla (alle 2,5-vuotiaat) kannattaa käyttää vaippaa, säästyy turhalta mattopyykiltä. Vai onko kunnassanne mattolaiturit kuntalaisten vapaassa käytössä? Voisitte tietysti koko porukalla käydä pesaisemassa. Ja kannattaa kaivella vähän lisää, voi löytyä matoja (osa voi onkia siinä samalla).Muistakaa kalastuslupa! Sen saa ehkä perhekohtaisenakin!