Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vaikka testi näyttää negaa?

Vierailija
29.08.2013 |

Onko kokemuksia tämmösestä? Tein testin tänään kun yhdynnästä oli kulunut 11 päivää ja negatiivista näytti. Silti kaikki oireet on: alavatsakipu (n. viikko yhdynnän jälkeen kipu vasemman munasarjan kohdalla), päänsärky,oksettava olo ja mahakipu iltaisin, jatkuva väsymys, rintojen pieni arkuus ja makuaistin yhtäkkinen parantuminen. Menkat myöhässä 3 päivää. 

Testin tekoon uudestaan? Onko toiveeni nyt täysin murskattu plussasta? Ihmettelen vaan mistä nuo oireet sitten johtuvat :-( 

Kiitos jo etukäteen niille jotka viitsivät jelppiä!! 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä plussasin vasta yli viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, vaikka ovis oli ollut aivan ajallaan. Testinä oli apteekin oma raskaustesti, joten ihan luotettava. Minä tiesin olevani raskaana, koska olo oli niin kamala.

Vierailija
22/24 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olo on melko vaihtelevaa. Välillä ihan ok, välillä sattuu. Esim. tällä hetkellä ihan hyvä olo. Yleensä tuo pahoinvointi ilmenee vasta iltaisin!? Silti jotenkin tuntuu siltä ettei kaikki ole normaalisti, koska väsymys on älyttömän puuduttavaa ja jatkuvaa ja tuntuu että voisin vain nukkua koko ajan. Mahakivut tuntuvat välillä myös hyvin hassulle (:D). 

Ajattelin tuon testin tehdä vaikkapa ensi viikolla ja jos vielä näyttää negatiivista niin sitten lääkäriin. - ap 

PS. kirjoitelkaa lisää kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi näytti vasta toisella kertaa positiivista, n. 2 viikkoa menkkojen jälkeen :) 

Vierailija
24/24 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 12:59"]

Olen melko varma oviksen ajankohdasta :-) Tänään en jaksanut mennä edes kouluun, väsyttää niin kovasti! Voimaton olo. Jospa huomisen työpäivän kuitenkin jaksaisi.. Kiitos kaikille vastauksista, lisää omia tai muiden kokemuksia saa kertoa, lueskelen mielelläni!! 

[/quote]

Käy nyt vaan sitä koulua. Poissaolon syy: Väsyttää, koska saatan olla raskaana. ...kannattaakohan tuollaisten ihmisten hankkia lapsia ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi