Miksei sitä tyttöä vain tule :((
Mies ei nähtävästi ole sekatyömies ja kaikki temput kokeiltiin ennen viimeistä yritystä saada tyttö! Laitettiin kirves sängyn alle, mies juoksi talon ympäri 5 kertaa ennen sekdiä (joo, oon lukenut että se auttaa), sekstattiin kolme päivää ennen ovista koska olen lukenut että tyttösiittiöt elävät pidempään. Mutta ei. Nyt ei kuulemma enää lisää lapsia tule, mies on ehdoton. Olen niin katkera kun kaverit saa tyttöjä. Rakastan poikiani, mutta tyttö, oma pikku rinsessa, en vain saa :((
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin edes sen yhden oman lapsen, olipa sitten tyttö tai poika. Mutta ei ole äityittä minulle suotu vaan aina menee kesken. Sinulle on selvästi suotu useampi lapsi mutta kehtaat silti olla kiittämätön.
Jos ap antaisi sulle tämän seuraavaksi syntyvän pojan jota ei halua? Molemmat voittaa: Ap voi yrittää vielä kerran tyttöä ja sinä saat kaipaamasi lapsen.
Niin alkoi vauvan elämä, jo ennen syntymää oli suuri pettymys äidilleen, kun ei osannut täyttää tämän odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Reps 🤣🤣🤣🤣
Taas miehen syytä! Mitä syö hapankaalta ja hernekeittoa joka tappaa kaikki tyttösiittiöt!!
Kemikaaleja paljon käyttäville naisille syntyy tyttöjä. Käytätkö kemikaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on kyllä äidille läheisempiä, aikuisinakin ovat kuin ystävättäriä. Feel you. Onneksi itsellä on tyttöjä.
Niin, pojat jäävät etäisemmäksi äidille kun he keskittyvät siihen tyttöön/tyttöihin. Monta kertaa nähnyt miten pojat unohtuu kun tyttö syntyy.
Todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan pojat parempi kuin ei mitään.
Olen eri mieltä. Mieluummin olen lapseton kuin teen poikia.
Vierailija kirjoitti:
Ota tyttökoira ja hemmottele se pilalle. Käytte lenkillä ihan ilman poikia, keksikää muitakin tyttöjenjuttuja kuten harjausta. Pesänrakennusviettiä tytöille voit toteuttaa ostamalla tyttömäisiä ulkoiluvaatteita ja leluja.
Saat elinikäisen ystävättären <3 kuten joku viisas jo sanoikin.
Ja kuljetat rusettipäistä tyttöhauveliasi rattaissa kaupoilla kierrellessäsi.
Minulla ensin 2 poikaa ja kuopus oli se pkauan toivomani tyttö. Nyt vuosien jälkeen voin todeta että toinen pojistani on minulle kuitenkin se kaikkein läheisin lapsi, meillä synkkaa parhaiten yhteen vaikka toki kaikki lapset ovat todella rakkaita. Tyttöä kohtaan on ollut ehkä kovimmat odotukset äitiydestä ja kun tyttö ei olekaan mikään "mini-minä" esim kiinnistuksien suhteen niin ehkä myös tavallaan "pettymyksiäkin" ollut enempi.
Meillä oli sängyn alus täynnä pölykoiria. Saatiin tyttö jonka unelma-ammatti aikuisena on siivooja. 😬
Olen nähnyt ainakin 3 hämmentävänoloista isää, joilla 2-3 tytärtä, ei yhtään poikaa. Täytyy sanoa, että ne miehet tuntuu jotenkin onnettomalta... ja jopa pakenevat arkielämää johonkin ulos...
Vierailija kirjoitti:
Kemikaaleja paljon käyttäville naisille syntyy tyttöjä. Käytätkö kemikaaleja?
Outo väite. Meillä on poika ja tyttö ja olen melkoisen hippi kemikaalien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole sekatyömies. Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä, miehesi ei selkeästi kuulu heihin.
Olen minuuttimuna ja saanut tytön tehtyä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
t. miehiin pettynyt telaketjufemakko
Huomaa lapsetkin kun heitä on hankittu liikaa ja sitten loppuu kun tulee se eri sukupuoli.
No ole onnellinen että sinulla sentään on lapsia.
Ole kiitollinen ja onnellinen siitä mitä sinulla on.. monella ei ole sitäkään vähää.
Sitä paitsi ei sukupuoli ole enää nykyään niin määräävä tekijä oikeastaan missään. Ihan hyvin pojat voi kiinnostua samoista asioista kuin tytöt.
Kyllä se siitä ❤️👍 olen onnellinen puolestasi.
Kuulin et Kiinasta saa adoptioon tai muuten heitetään biojätteeseen.