Miksei sitä tyttöä vain tule :((
Mies ei nähtävästi ole sekatyömies ja kaikki temput kokeiltiin ennen viimeistä yritystä saada tyttö! Laitettiin kirves sängyn alle, mies juoksi talon ympäri 5 kertaa ennen sekdiä (joo, oon lukenut että se auttaa), sekstattiin kolme päivää ennen ovista koska olen lukenut että tyttösiittiöt elävät pidempään. Mutta ei. Nyt ei kuulemma enää lisää lapsia tule, mies on ehdoton. Olen niin katkera kun kaverit saa tyttöjä. Rakastan poikiani, mutta tyttö, oma pikku rinsessa, en vain saa :((
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyn alle piti panna ämpäri, lattiarätti ja tiskiharja, niin olis tullu tyttö. Nyt tuli vaan kirveelle käyttäjä.
En tiiä mitä tuolla yhdistelmällä tulee, mutta luultavasti joku bi. Tyttö tulee laittamalla kaulin sängyn alle.
Meillä oli sängyn alla uroskoira. Tuli tyttö, joka oli allerginen koirille.
Reps 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin edes sen yhden oman lapsen, olipa sitten tyttö tai poika. Mutta ei ole äityittä minulle suotu vaan aina menee kesken. Sinulle on selvästi suotu useampi lapsi mutta kehtaat silti olla kiittämätön.
Onpa järkyttävä nettisivu. Tuosta saa silmäsyövän.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt on kyllä äidille läheisempiä, aikuisinakin ovat kuin ystävättäriä. Feel you. Onneksi itsellä on tyttöjä.
No ei ole välttämättä😂
Onneksi itsellä on kaksi tytärtä ja poika. Tytöt etenkin ovat empaattisia ja suuren onnen tuojia. On tietysti poikakin rakas mutta ei yhtä läheisellä tavalla. Jos olisin saanut vain yhden lapsen niin tyttöä olisin toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itsellä on kaksi tytärtä ja poika. Tytöt etenkin ovat empaattisia ja suuren onnen tuojia. On tietysti poikakin rakas mutta ei yhtä läheisellä tavalla. Jos olisin saanut vain yhden lapsen niin tyttöä olisin toivonut.
Mulla kans molempia ja kaikki yhtä rakkaita, mutta kyllä se vaan niin on että poikaa kiinnostaa niin eri jutut kuin minua, hänen äitiään, että vaikka onkin tosi rakas mulle, niin enemmän on isänsä kanssa yhteisiä juttuja. Me tytöt taas puhutaan kaikesta mahdollisesta, mutta ei meikeistä, vaatteista ym joita yleensä pidetään tyttöjen juttuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole sekatyömies. Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä, miehesi ei selkeästi kuulu heihin.
Tai sitten sinun munasolusi (tai kohtusi) ei ota vastaan tyttösiittiöitä. Ei se ole pelkästään miehestä kiinni.
Miehellä voi olla pelkästään y-merkkisiä siittiöitä. Silloin ei auta kuin miehen vaihto.
Tosin sen verran on sattumanvaraakin, että jotkut vain saavat tusinan poikia, toiset saman määrän tyttäriä.
Minä olen enemmän isän tyttö, ei oikeen ole mitään syvempiä keskusteluja/yhteisiä juttuja äidin kanssa. Pari veljeä taas ovat äidin kanssa hyvin läheisiä, eli ap voi niistä pojista tulla ihan yhtä läheisiä kuin tytöistä.
Sellaista se on. Toiset saa vain tyttöjä ja toiset poikia, jotkut saa molempia ja jotkut ei saa lainkaan lapsia.
T. kolmen tytön äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin edes sen yhden oman lapsen, olipa sitten tyttö tai poika. Mutta ei ole äityittä minulle suotu vaan aina menee kesken. Sinulle on selvästi suotu useampi lapsi mutta kehtaat silti olla kiittämätön.
Onpa järkyttävä nettisivu. Tuosta saa silmäsyövän.
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/soijasta.htm
Käytätkö soijaa? Mies ei saa käyttää sitä yhtään, jos haluaa lapsia.
Kylllä niitä alkaa tulla kun naiset tekevät miehistäään kasvissyöjiä.
Olen vissiin onnekas, minulla on kumpaakin sukupuolta yksi. Tuo läheisyysjuttu on kuitenkin minusta outoa ajattelua, se, että pojan kanssa ei olisi yhtä läheinen kuin tytön. Erilailla ehkä, mutta se johtuu kyllä persoonasta eikä lapsen sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miten kenestäkään voi tehdä yhtään mitään vasten toisen tahtoa jos ei ole täysin itsetunnoton kynnysmatto?
"Tuoreen tutkimuksen mukaan lihalautasen vaihtaminen soijapavuiksi heikentää siittiöntuotantoa merkittävästi – ainakin lihavilla miehillä.
Aivan lopullista erävoittoa väittelyssään kasvisväen kanssa lihansyöjät eivät ole kuitenkaan vielä saaneet. Raportin tekijät Harvardin yliopiston kansanterveyden tutkijakoulusta kuvaavat tuloksiaan New Scientist -lehdessä "alustaviksi".
Selvitys julkaistiin maanantaina American Society for Reproductive Medicine -ammattijärjestön tapaamisessa Wahington DC:ssä Yhdysvalloissa.
Puoli soijapurilaista päivässä vaikuttaa
Artikkeliaan varten Jorge Chavarron tutkijaryhmä tiedusteli soijatuotteiden kulutusta kaikkiaan 100 pariskunnalta, joihin oli otettu yhteyttä hedelmällisyysklinikoiden kautta. Miesten spermanäytteistä saatu havaintodata yhdistettiin lopuksi soijansyöntitilastoihin.
Analyysissä otettiin huomioon miesten ikä ja paino sekä muita hedelmällisyyteen vaikuttavia tekijöitä, jotka täytyy suodattaa vertailua varten havainnoista pois.
Tulosten mukaan soijaa kuluttavilla miehillä oli siittiöitä keskimäärin vain 65 miljoonaa kappaletta millilitrassa. Tämä on noin 40 prosenttia vähemmän kuin soijaa syömättömien miesten keskiarvo. Chavarron tutkimusryhmä havaitsi myös, että sperman huonontumiseen riittää määrä, joka vastaa noin puolikasta soijapihviä päivittäin.
Suoranaisesta hedelmättömyydestä kuitenkaan ei ole kyse. Tyypillisesti sen rajana pidetään 20 miljoonaa siittiötä millilitrassa." alkuperäistä en löytänyt enää lehdestä.
Ja juuri pari päivää sitten oli avaus, miten miehillä on hyvin noloa kun perheessä esim vaan 3 tyttöä...kyllä mies poikaa kaipaa, tyttöjen kanssa ei ole niitä yhteisiä juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miten kenestäkään voi tehdä yhtään mitään vasten toisen tahtoa jos ei ole täysin itsetunnoton kynnysmatto?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/17/geenimuuntelu-uhkaa-luontoa-ja…
ikinä ei voi tietää...?
Meillä ollut varapatja sängyn alla, ja saatiin eka poika ja sitten tyttö.
Vierailija kirjoitti:
No tuolla mentaliteetilla ei ihmekään jos poika ei läheinen. Ettet ois "kasvattanu vinoon" kun olit kuitenkin vähän pettynyt...
O-ou. kirves sängyn alla. Big mistake 🤯
En saanut minäkään. Nyt olen viimeistä kertaa raskaana 40+ ja poika tulossa. Tämä on ahdistavaa, koska aihe on tabu. Keneltäkään ei sympatiaa heru siitä, että kovasti olisin toivonut tyttöä. Kaiken lisäksi kokee sitten itsensä huonona ihmisenä. Voimia!