Miksei sitä tyttöä vain tule :((
Mies ei nähtävästi ole sekatyömies ja kaikki temput kokeiltiin ennen viimeistä yritystä saada tyttö! Laitettiin kirves sängyn alle, mies juoksi talon ympäri 5 kertaa ennen sekdiä (joo, oon lukenut että se auttaa), sekstattiin kolme päivää ennen ovista koska olen lukenut että tyttösiittiöt elävät pidempään. Mutta ei. Nyt ei kuulemma enää lisää lapsia tule, mies on ehdoton. Olen niin katkera kun kaverit saa tyttöjä. Rakastan poikiani, mutta tyttö, oma pikku rinsessa, en vain saa :((
Kommentit (101)
Mies ei ole sekatyömies. Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä, miehesi ei selkeästi kuulu heihin.
Ei kait se ihme ole, jos poikia tulee kun on kirves sängyn alla 🤨
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole sekatyömies. Vain suuret rakastajat tekevät tyttöjä, miehesi ei selkeästi kuulu heihin.
Saahan sitä koettaa selitellä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se ihme ole, jos poikia tulee kun on kirves sängyn alla 🤨
Joku on puhunut palturia ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sinun munasolusi (tai kohtusi) ei ota vastaan tyttösiittiöitä. Ei se ole pelkästään miehestä kiinni.
Tytöt on kyllä äidille läheisempiä, aikuisinakin ovat kuin ystävättäriä. Feel you. Onneksi itsellä on tyttöjä.
Kunpa saisin edes sen yhden oman lapsen, olipa sitten tyttö tai poika. Mutta ei ole äityittä minulle suotu vaan aina menee kesken. Sinulle on selvästi suotu useampi lapsi mutta kehtaat silti olla kiittämätön.
Sängyn alle piti panna ämpäri, lattiarätti ja tiskiharja, niin olis tullu tyttö. Nyt tuli vaan kirveelle käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Sängyn alle piti panna ämpäri, lattiarätti ja tiskiharja, niin olis tullu tyttö. Nyt tuli vaan kirveelle käyttäjä.
😂😂😂
Dorka ap. Osalla miehistö on vain yhden sortin siittiöitä. Vaikka tekisieät sellasen kanssa 20 lasta niin sukupuoli aina sama. Ei auta kirveet :)
Meillä sattui olemaan jalkapallo sängyn alla kun tehtiin toinen lapsi. Tuli poika joka tykkäsi pelata jalkapalloa :)
Vierailija kirjoitti:
Kunpa saisin edes sen yhden oman lapsen, olipa sitten tyttö tai poika. Mutta ei ole äityittä minulle suotu vaan aina menee kesken. Sinulle on selvästi suotu useampi lapsi mutta kehtaat silti olla kiittämätön.
Ota tyttökoira ja hemmottele se pilalle. Käytte lenkillä ihan ilman poikia, keksikää muitakin tyttöjenjuttuja kuten harjausta. Pesänrakennusviettiä tytöille voit toteuttaa ostamalla tyttömäisiä ulkoiluvaatteita ja leluja.
Saat elinikäisen ystävättären <3 kuten joku viisas jo sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä tuolla yhdistelmällä tulee, mutta luultavasti joku bi. Tyttö tulee laittamalla kaulin sängyn alle.
Poikia osaa kuka vain tehdä, mutta tytön tekeminen on jo taidonnäyte.
Mä teen vaan poikia ja olen nainen. Ekan mieheni kanssa tuli poika ja tokan mieheni kanssa tuli poika. Enää en lapsia tee kun olen jo liian vanha nainen siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä tuolla yhdistelmällä tulee, mutta luultavasti joku bi. Tyttö tulee laittamalla kaulin sängyn alle.
Meillä oli sängyn alla uroskoira. Tuli tyttö, joka oli allerginen koirille.
Hemmoteltu pentu!