Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polkupyörän valinta kaupunkiajoon, lyhyille matkoille?

Vierailija
28.08.2013 |

Kannattaako ostaa vaihdepyörä? Vai ihan perusmalli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ihan peruspyörän, ei vaihteita, jossa edessä kori tai teline. Tälläisia on amsterdam täynnä ja on taatusti kätevä http://farm6.staticflickr.com/5253/5405358582_0e4228b758_z.jpg

Vierailija
2/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa ja mitä yksinkertaisempi ja "rumempi", sitä turvallisemmin voi jättää parkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mäkiä niin ei tartte vaihteita, on vähemmän särkyvääkin.

Vierailija
5/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tietää, missä kaupungissa aiot ajella. Kuvittelisin että jossain Porissa pärjää mainiosti ilman vaihteita, täällä Jyväskylässä taas huonommin.

Vierailija
6/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo 3 vaihdetta tekee kyydin paremmaksi. Ei tarvitse runnoa ylämäkiä vaan pääsee kivasti pyörittämällä. Jos siis vakimatkoillasi on mäkiä, osta vaihdepyörä. Ja osta siihen kunnon U-lukko, ei mitään vaijerin pätkää, jonka varas katkaisee kuin spagetin.

Vierailija
7/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3-vaihteinen Helkama ja matkalla yksi lyhyt mutta jyrkähkö mäki, muutama loivempi mäki. Työmatka 4 km. Oikein hyvä tähän tarkoitukseen. Mutta mulla onneksi työpaikalla suojaisa säilytyspaikka ja kotona myös. Keskustaan olen joskus jättänyt parkkiin kaupoilla käydessä, mutta samoista parkeista on kuulemma pyöriä viety. Toistaiseksi oma - kop kop - on säästynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän