Miesystävä yrittää harrastaa seksiä mun kanssa vaikka nukun
Monesti oon yöllä herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään ja aina ärähdän että haluan nukkua ja pyydän lopettamaan. Lopettaa mutta toistaa saman käytöksen uudestaan hetken päästä. Joka kerta melkeinpä kun oon yötä tai hän on mun luona niin tämä tapahtuu. En nyt koe tätä minään raiskauksena mutta vaikuttaa siltä että kokee mun olevan hänen omaisuutta ja ottaa kun haluaa. Kuka edes haluaa panna nukkuvaa ihmistä? Miten oikeasti pitäis suhtautua tähän?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.
Ohhoh. Eiköhän "uhri" päätä sen että onko hän uhri vai ei, jos on täysi-ikäisestä ja täysivaltaisesta ihmisestä kyse?
Jos yhdyntä nukkuessa on ok, niin se ei ole raiskaus. Jos se ei ole ok, niin sitten se on raiskaus. Tämän päättää "uhri", et sinä.
Ap on täällä sanonut ettei se ole OK. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Miten helvetin sikeästi te naiset nukutte? En ymmärrä, en. Ei kenenkään sisään voi työntyä huomaamatta, paitsi jos nukkuja on umpitunnelissa.
"herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään" YRITTÄÄ. osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.
Ohhoh. Eiköhän "uhri" päätä sen että onko hän uhri vai ei, jos on täysi-ikäisestä ja täysivaltaisesta ihmisestä kyse?
Jos yhdyntä nukkuessa on ok, niin se ei ole raiskaus. Jos se ei ole ok, niin sitten se on raiskaus. Tämän päättää "uhri", et sinä.
Ap on täällä sanonut ettei se ole OK. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Miten helvetin sikeästi te naiset nukutte? En ymmärrä, en. Ei kenenkään sisään voi työntyä huomaamatta, paitsi jos nukkuja on umpitunnelissa.
Joka kerta siinä vaiheessa viimestään herännyt kun miehen heppi koskee omaa alapäätä ja yrittää painautua sisään. Myös heränny siihen kun kädellä koskettelee mua. Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää? Ap
Hyi ihan hirveä sinua kunnioittamaton paskiainen. Henkiseen väkivaltaan kuuluu myös tuo "heh heh"-vähättely, jossa on SINUN SYYSI, että miehen pitää päästä pökkäisemään, kun nukut. Kun eihän hän nyt mitenkään voi vastustaa sinua, ah, ihan hulluksi kiimasta ajat miesparan, voi voi, muna ja nainen vie ja hän on vaan viaton uhri ja sinä herkkä höppänä.
Nyt vipinää kinttuun AP ja karkuun ja vähän äkkiä!
Mietityttää kuinka jollekkin tulee edes mieleen naida nukkuvaa? Toinen on tiedottomassa tilassa, vähän voisi sattua kun joku tunkeutuu väkisin kuivaan p*lluun.. hyi saasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakava keskustelu, jossa kerrot että sinä ET ole suostuvainen nukkuessasi, etkä halua harrastaa seksiä nukkuessasi. Jos tämän jälkeen jatkuu, niin viimeistään silloin kyseessä on r aiskaus eikä mies selvästikään kunnioita sinua. Sitten näytät ovea.
Kyllä näin. Nainenkin pystyy raiskaamaan nukkuvan miehen muutes. Eli kaikki tietävät miehen aamustondiksen... Nainen miehen unten mailla ollessaan pystyy siihen päälle menemään ratsastamaan. Eli nainenkin voi raiskata miehen toisin kuin äärifeministit väittävät.
Kaveri roudas (oli selvinpäin) baarista ihastuksensa tuhannen tuiskeessa ja oli onnistunut panemaan sen kanssa, vaikka äijä oli ollut lähes tiedoton. Siis ex-kaveri. Mä pidin tuota sen tekoa kyllä raiskauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeä mies. Pakko kysyä onko hän suomalainen? Ap nyt jalat alle ja heti, miehellä on joku out fetissi ja ei arvosta sua yhtään.
Mun mies lähentelee mua joskus unissaan, mutta lopettaa silloinkin heti kun sanon. Ja lähentely on tyyliin takamuksen puristelua.
Ei oo suomalainen mutta en ymmärrä mitä merkitystä sillä on tässä tilanteessa? Mulla on ollut toinenkin ulkomaalainen mies jonka kanssa ei todellakaan joutunut kokemaan tällaista. Ap
Tehän kirjoitatte ikään kuin ulkomaalaiset (miehet) olisi joku homogeeninen ryhmä.
Kaikki ulkikset eivät välttämättä ymmärrä, että myös oman vaimon tai tyttöystävän voi raiskata!
Esim. tämän tietyn uskonnon piirissä vaimon raiskaaminen ei edes ole mahdollista, ja miehen pitää myös lyödä kieltäytyvää/tottelematonta vaimoaan.
Mua ei haitannut, että pantiin nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haitannut, että pantiin nukkuessa.
Kiitos tiedosta :)
Työnnä sinä ap banaani sen hanuriin, kun se nukkuu ja sitten voitte keskustella asiasta
Ukko ei edes tajua mitä tekee. Veetun ääliö. Tommoselle ei kannata edes yrittää selittää. Eikun rikosilmoitus. Ei varmaan edes usko silloinkaan. Tommonen on tukeva rskaaja, jos ei sinua, niin sitten joku muu. Hyi heevetti!!!
Pahinta mitä voit tehdä on ilmoittaa että jätät hänet,silloin henkesi ei ole minkään arvoinen,nähty on.
Törkeetä toimintaa. Itseäni vitutt** suunnattomasti jo se että mies herättää aamuyöstä/ keskellä yötä ja haluaa seksiä. (Puutteessa ei elä) olemme seurustelleet 3vuotta ha olen sanonut että yöunet ovat minulle tärkeitä enkä pidä siitä,että minut herätetään keskellä yötä. Silti mies alkaa piikitellä pihtariksi. Miehen käytös oli jatkuvaa, enkä keksinyt muuta ratkaisua kuin siirtyä nukkumaan eri huoneeseen. Ongelma loppui ja nykyään molemmilla yörauha. Ehkä sinäkin voisit heivata miehen sohvalle ja perustella sillä että haluat nukkua yösi rauhassa, ilman että pervo survoutuu sisään keskellä yötä
Ensinnäkin ehdoton stoppi koko touhulle jos meinaat jatkaa
Mutta jos aiot jättää sen miehen niin älä ala ensin uhkaileen millään rikosilmpituksilla tms. Jos jatkaa tuollaista yöllistä seksuaalista häirintää koska tuollainen voi "s*e*o*t*a" lopullisesti kun uhkailee ja jos huonosti käy niin ottaa sut väkisin
Jos jäät suhteeseen nyt on aika tehdä asiat selbäviksi et tuo loppuu
Jos jätät tee se heti älä uhkaile ja poistu välittömästi tyypin läheltä
Joskus toistakymmentä vuotta sitten Suomi24:llä oli ketju jossa ahdistunut tyttö kertoi samanlaisesta ongelmasta. Miehet kysyi missä asut, joku kertoi että nukkujaan kajoaminen on aivan mahtavinta, kun sillä objektilla ei ole mitään sanomista siihen että sitä käytetään. Noin 400 samanhenkisiä miesten vastausta, ketju oli vuosia eikä poistettu. Tuo fantasia toisen esineellistämisestä on ilmeisesti joillekin miehille aivan normaalia.
Yhdenkään naisen ei tarvitse sietää moista. Ei ikinä.