Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä yrittää harrastaa seksiä mun kanssa vaikka nukun

Vierailija
19.08.2020 |

Monesti oon yöllä herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään ja aina ärähdän että haluan nukkua ja pyydän lopettamaan. Lopettaa mutta toistaa saman käytöksen uudestaan hetken päästä. Joka kerta melkeinpä kun oon yötä tai hän on mun luona niin tämä tapahtuu. En nyt koe tätä minään raiskauksena mutta vaikuttaa siltä että kokee mun olevan hänen omaisuutta ja ottaa kun haluaa. Kuka edes haluaa panna nukkuvaa ihmistä? Miten oikeasti pitäis suhtautua tähän?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin ihan hirvittävää kuinka moni on kokenut tällaista parisuhteessa.

Niinpä. Ja kuinka suhteisiin kuitenkin jäädään. Hämärrytys tapahtuu pitkällä aikavälillä. Nämä samat miehet voi päivänvalossa olla oikein leppoisia, mutta yöpuoli pimeistä pimein.

Huono mies on joka ei hallitse impulssejaan. Päivällä saatetaan puhua sitä ja tätä, mutta yöllä ollaan viettien viemiä, kuin elukat.

Yleisesti, suhteeseen jäämistä kannattaisi harkita yöpuolen, ei päiväkulissin mukaan.

Vierailija
82/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua loukkaa se että hän vähättelee mun tunteita ja nauraa. Keksii syitä teoilleen, kuinka panettaa vaan liikaa mun vieressä, on vain niin ihastunut tms. Uskon kyllä ettei tää suhde tuu jatkumaan. Jos ei ennenkään oo ottanut mua vakavasti niin miksi ottais nytkään? Pitääkö tosiaan uhkailla jollain rikosilmotuksella että lopettaa? Onko ylipäätään suhteessa järkeä jos joutuu uhkailla toista poliiseilla tms? Ap

Kaiken tuon kirjoittamasi jälkeen pakko kysyä, miksi enää jatkat suhdetta?

Oon jatkanut suhdetta koska oon ihastunut ollu. Oon yrittänyt selittää itelleni että hän vaan tykkää musta niin paljon, se menee ohi( tiedän että kuulostaa sinisilmäseltä jota se onkin) Nyt oon kuitenki ruvennu enemmän ja enemmän ahdistumaan tosta käytöksestä koska tuntuu siltä että se luulee omistavansa mut. Jännittää/pelottaa myös jättää koska tiedän että varmaan vaan nauraa ja väittää mun olevan herkkä ja hölmö. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jsrap!

”Jätä se raiskaaja ap!”

Vierailija
84/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatte salaa jonkun ukon kanssa paikkaa, ja tämä makaa yöpaidassa mahallaan hiljaa odottaen, miten pitkään ja pitkälke menee ennen kuin Suuri Rakastaja huomaa reikien eron.

😂

Vierailija
85/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko trolleille ettei ketju lähde poistoon.

Vierailija
86/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pimeä mies. Pakko kysyä onko hän suomalainen? Ap nyt jalat alle ja heti, miehellä on joku out fetissi ja ei arvosta sua yhtään.

Mun mies lähentelee mua joskus unissaan, mutta lopettaa silloinkin heti kun sanon. Ja lähentely on tyyliin takamuksen puristelua.

Ei oo suomalainen mutta en ymmärrä mitä merkitystä sillä on tässä tilanteessa? Mulla on ollut toinenkin ulkomaalainen mies jonka kanssa ei todellakaan joutunut kokemaan tällaista. Ap

Ihan omasta kokemuksesta osasin tätä kysyä. Mulla oli vähän aikaa muslimimies, joka suuttui kun en lähettänyt hänelle alastonkuvaa kun halusi. Tuli sitten toisen kerran tällasta "olet mun nainen" -juttua ja lopetin suhteen siihen. Kultturiero, jossakin maissa juntit miehet on tällaisia, nainen on heidän omaisuuttaan. Ei koske kaikkia, tämänkin tiedän kokemuksesta. 

Oli miten oli, mies on törkeä ja olet hänelle kuin itsetyydytysväline.

Vierailija
87/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä sama provo ja mammat nielee 

Vierailija
88/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon syvästi ettei tällaista kokenut ole enää saman ihmisen kanssa.

Itse olin kuluttavassa,henkistä ja fyysistä väkivaltaa sisältävässä suhteessa noin vuoden.

Hurmattuani minut alkoi "salakavala" mitätöiminen,vihjailu ja vertailu muihin naisiin.

Saatuani minut "nalkkiin" alkoi seksuaalinen väkivalta.Heräsin unesta,jossa nuoli minua ILMAN lupaa.Piti myös valveilla ja yritti saada seksiä väkisin.Heräsin myös siihen,kun yritti työntyä sisääni ILMAN lupaa.Silloin pelästyin niin paljon,että puolustauduin useita kertoja nyrkillä ja hän totesi,että "nuku vaan,oliko paha uni?"

Viimeisin sinetti oli pahoinpitely,jossa hän antoi kaiken halveksunnan,inhon ja vihan tulla ulos iholleni.Se oli siinä.

Toivon,ettei kukaan sietäisi tällaista käyttäytymistä tai kuuntelisi selityksiä kertaa enempää.Anteeksipyyntöä en kuullut koskaan enkä sitä odotakaan.Toivon ettemme enää tapaa missään.

Arvosta itseäsi niin paljon ettet joudu haavoitetuksi <3

Vierailija
89/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon syvästi ettei tällaista kokenut ole enää saman ihmisen kanssa.

Itse olin kuluttavassa,henkistä ja fyysistä väkivaltaa sisältävässä suhteessa noin vuoden.

Hurmattuani minut alkoi "salakavala" mitätöiminen,vihjailu ja vertailu muihin naisiin.

Saatuani minut "nalkkiin" alkoi seksuaalinen väkivalta.Heräsin unesta,jossa nuoli minua ILMAN lupaa.Piti myös valveilla ja yritti saada seksiä väkisin.Heräsin myös siihen,kun yritti työntyä sisääni ILMAN lupaa.Silloin pelästyin niin paljon,että puolustauduin useita kertoja nyrkillä ja hän totesi,että "nuku vaan,oliko paha uni?"

Viimeisin sinetti oli pahoinpitely,jossa hän antoi kaiken halveksunnan,inhon ja vihan tulla ulos iholleni.Se oli siinä.

Toivon,ettei kukaan sietäisi tällaista käyttäytymistä tai kuuntelisi selityksiä kertaa enempää.Anteeksipyyntöä en kuullut koskaan enkä sitä odotakaan.Toivon ettemme enää tapaa missään.

Arvosta itseäsi niin paljon ettet joudu haavoitetuksi <3

Hyi hitto meni ihan kylmät väreet..

Vierailija
90/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää omasta kehostaan. Kellään muulla ei ole lupa koskea jos sitä ei itse tahdo.

Vierailija
91/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava keskustelu, jossa kerrot että sinä ET ole suostuvainen nukkuessasi, etkä halua harrastaa seksiä nukkuessasi. Jos tämän jälkeen jatkuu, niin viimeistään silloin kyseessä on r aiskaus eikä mies selvästikään kunnioita sinua. Sitten näytät ovea.

Kyllä näin. Nainenkin pystyy raiskaamaan nukkuvan miehen muutes. Eli kaikki tietävät miehen aamustondiksen... Nainen miehen unten mailla ollessaan pystyy siihen päälle menemään ratsastamaan. Eli nainenkin voi raiskata miehen toisin kuin äärifeministit väittävät.

Vierailija
92/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava mies. Voisit nostaa syytteen raiskauksesta. Jätä tuollainen eläin.

Vierailija
93/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava mies. Voisit nostaa syytteen raiskauksesta. Jätä tuollainen eläin.

Ei nää saa edes tuomiota

Vierailija
94/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijää kiihottaa nukkuvan naisen tuoksu eikä malta pitää näppejään eikä heppiään erossa susta.

Vierailija
95/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijää kiihottaa nukkuvan naisen tuoksu eikä malta pitää näppejään eikä heppiään erossa susta.

Onko tässä siis oikeutettu syy yrittää raiskata toinen tämän nukkuessa?

Vierailija
96/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä siis oikeutettu syy yrittää raiskata toinen tämän nukkuessa?

Tuollaisille miehille tärkeintä on heidän oma kyrpänsä. Ei siinä paljoa paina naisen itsemääräämisoikeus. Kun Keijo haluaa panna, niin Keijohan panee, halusi nainen sitä tai ei.

Vierailija
97/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksifantasiat kuuluu seksipalstalle, kiitos. 

Yksikään oikeustoimikelpoinen nainen ei Suomessa tulisi palstalle kyselemään neuvoja. 

Vierailija
98/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu miten tällainen jakaa ihmisiä. Mun nainen taas sanoi että hän nimenomaan haluaisi joskus yöllä herätä siihen että työnnyn häneen.

Vierailija
99/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu miten tällainen jakaa ihmisiä. Mun nainen taas sanoi että hän nimenomaan haluaisi joskus yöllä herätä siihen että työnnyn häneen.

Tuskin silti tykkäisi siitä että jatkat vaikka hän kieltää ja on väsynyt.

Vierailija
100/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan eri juttu, jos tosta on sovittu jo etukäteen/tietää kumppanin mielipiteen asiasta. On sairasta jatkaa vaikka toinen pyytää lopettamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi