Miesystävä yrittää harrastaa seksiä mun kanssa vaikka nukun
Monesti oon yöllä herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään ja aina ärähdän että haluan nukkua ja pyydän lopettamaan. Lopettaa mutta toistaa saman käytöksen uudestaan hetken päästä. Joka kerta melkeinpä kun oon yötä tai hän on mun luona niin tämä tapahtuu. En nyt koe tätä minään raiskauksena mutta vaikuttaa siltä että kokee mun olevan hänen omaisuutta ja ottaa kun haluaa. Kuka edes haluaa panna nukkuvaa ihmistä? Miten oikeasti pitäis suhtautua tähän?
Kommentit (120)
Jos ja kun poikaystävän käytös on ei-toivottua, niin hänen kanssa keskustellaan kuten olet tehnytkin. Jos ja kun hän ei usko niin minusta sinulla on kaksi vaihtoehto. Joko opit elämään asian kanssa tai opit elämään ilman kyseistä poikaystävää. Bonusvaihtoehto rikosilmoitus raiskauksesyrityksestä.
Halpa barbara peiton alle, pimeässä ei hauskemman näköinen nassukaan haittaa.
Tuoko muka mies? Taitaa kalja ja krapularunkkaus (naisellakin) maittaa. Niin hellyyttävää.
Vaihdatte salaa jonkun ukon kanssa paikkaa, ja tämä makaa yöpaidassa mahallaan hiljaa odottaen, miten pitkään ja pitkälke menee ennen kuin Suuri Rakastaja huomaa reikien eron.
Ihan pimeä mies. Pakko kysyä onko hän suomalainen? Ap nyt jalat alle ja heti, miehellä on joku out fetissi ja ei arvosta sua yhtään.
Mun mies lähentelee mua joskus unissaan, mutta lopettaa silloinkin heti kun sanon. Ja lähentely on tyyliin takamuksen puristelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus. Tuo on raiskaus
Lainaus avauksesta: "En nyt koe tätä minään raiskauksena"
Ohis, mutta sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Unessa paneminen ei ole rikos jos siihen on annettu lupa. Itseasiassa tämäkään ei ole iha niin mustavalkoista, lupahan pitäisi saada joka kerta eriksen ja sitähän ei nukkuvalta saa koskaan. Vrt. jos harrastat seksiä jonkun kanssa kerran, et saa mitään oikeutta harrastaa toista kertaa.
Tässä tapauksessa unipanemiseen ei ole ollut lupaa, mutta ap ei koe sitä raiskauksena. Sillä ei ole merkitystä, sillä kyseessä on raiskaus tai sen yritys.
Suhteessa seksuaalisen väkivallan määritteet saattavat häilyä, kun tekijän suhtautuminenkin on (muka) huvittunutta ja välttelevää. "Älä nyt, minä vähän vain kun teki mieli." Jos saman tekisi kuka tahansa muu kuin kumppani, uhri lähtisi melko varmasti renkaat vinkuen asemalle ilmoitusta tekemään.
Toivottavasti tämä selvensi. On muutenkin kyllä yksiselitteisen törkeää tulla tällaiseen keskusteluun mussuttamaan noita juttujasi, mutta se sinulle onkin jo tehty selväksi.
Ilmeisesti kuvittelet, että minä olisin ainoa, joka noita muita asioita on pohtinut tässä?
Ei sillä ole merkitystä. Mutta hyvä yritys; äitiii, byää, kyllä mää ku muutkin...
/sama
Tuon kommentin jälkeen onkin selvä, että sinun kanssasi ei voi keskustella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeä mies. Pakko kysyä onko hän suomalainen? Ap nyt jalat alle ja heti, miehellä on joku out fetissi ja ei arvosta sua yhtään.
Mun mies lähentelee mua joskus unissaan, mutta lopettaa silloinkin heti kun sanon. Ja lähentely on tyyliin takamuksen puristelua.
Osaa ne suomalaisetkin tehdä tuota. Valitettavasti kuspona oleminen ei katso etnisyyttä. Aivan joka maasta löytyy omat kuspot
Vierailija kirjoitti:
Ei oo suomalainen mutta en ymmärrä mitä merkitystä sillä on tässä tilanteessa? Mulla on ollut toinenkin ulkomaalainen mies jonka kanssa ei todellakaan joutunut kokemaan tällaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus. Tuo on raiskaus
Lainaus avauksesta: "En nyt koe tätä minään raiskauksena"
Ohis, mutta sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Unessa paneminen ei ole rikos jos siihen on annettu lupa. Itseasiassa tämäkään ei ole iha niin mustavalkoista, lupahan pitäisi saada joka kerta eriksen ja sitähän ei nukkuvalta saa koskaan. Vrt. jos harrastat seksiä jonkun kanssa kerran, et saa mitään oikeutta harrastaa toista kertaa.
Tässä tapauksessa unipanemiseen ei ole ollut lupaa, mutta ap ei koe sitä raiskauksena. Sillä ei ole merkitystä, sillä kyseessä on raiskaus tai sen yritys.
Suhteessa seksuaalisen väkivallan määritteet saattavat häilyä, kun tekijän suhtautuminenkin on (muka) huvittunutta ja välttelevää. "Älä nyt, minä vähän vain kun teki mieli." Jos saman tekisi kuka tahansa muu kuin kumppani, uhri lähtisi melko varmasti renkaat vinkuen asemalle ilmoitusta tekemään.
Toivottavasti tämä selvensi. On muutenkin kyllä yksiselitteisen törkeää tulla tällaiseen keskusteluun mussuttamaan noita juttujasi, mutta se sinulle onkin jo tehty selväksi.
Ilmeisesti kuvittelet, että minä olisin ainoa, joka noita muita asioita on pohtinut tässä?
Ei sillä ole merkitystä. Mutta hyvä yritys; äitiii, byää, kyllä mää ku muutkin...
/sama
Tuon kommentin jälkeen onkin selvä, että sinun kanssasi ei voi keskustella asiallisesti.
Mulla ei ole mitään tarvetta yrittää keskustella kaltaisesi ihmisen kanssa asiallisesti.
Nukkuvan paneminen ilman etukäteislupaa on raiskaus, ja kuten joku sanoikin, myös se etukäteislupa on juridisesti varsin ongelmallinen koska jokaiseen seksikertaan pitäisi olla erillinen suostumus. Ja entä jos on juuri riidelty ennen nukkumaanmenoa, onko kumppania silti oikeus panna? Jne.
monien kulttuuriin kuuluu oikeus raiskata oma nainen
Valvo sinä koko yö läpi ja herätä mies tunnin välein työntämällä jotain hänen ruumiin aukkoihinsa.
Älkää naiset alistuko tommoseen miehen seksinukkena olemiseen.... toi on raiskaus, tai raiskauksen yritys. Mua pelottais jo nukkua tommosen kanssa! Tollaset miehet jotka viel kehtaa vähätellä tekonsa vakavuutta("heh heh aattelin että kiva panna sua ku nukut" tai "eiks ollu kiva herätys") on jo empatiakyvyttömiä psykopaatteja. Jos ei asiasta suoraan puhuminen auta, kokeile yllä mainittua kostotaktiikkaa, jos välttämättä haluat hengailla tommosen kanssa. Tai sit parempi vaihtoehto että JUOKSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo suomalainen mutta en ymmärrä mitä merkitystä sillä on tässä tilanteessa? Mulla on ollut toinenkin ulkomaalainen mies jonka kanssa ei todellakaan joutunut kokemaan tällaista. Ap
Tehän kirjoitatte ikään kuin ulkomaalaiset (miehet) olisi joku homogeeninen ryhmä.
Tuo on väkivaltaa, vallankäyttöä väkisin. Seksuaalirikoksista ei ole kyse seksistä vaan vallankäytöstä. Väkivalta on vain helppo naamioida seksiksi.
AP, olet arvokas. Sinun ei tarvi sietää tuota. Tuollainen mies haluaa murtaa sinun tahtosi, tehdä sinusta tahdottoman orjan. Olet pian ihmisraunio, ellet lähde.
Sinulla on vain yksi elämä. Vain sinä voit elää oman elämäsi.
Jos ehdotat eroa, mies muuttuu kivaksi, mutta se on vain sitä pahan peliä. Päätä lähteä ja lukitse päätös. Älä kuuntele mieheltä mitään. Et tarvi hänen lupaansa.
Ihmisellä on nukkuessa oikeus tuntea olonsa turvalliseksi. Aivan järkyttävää lukea tälläistä, että mies tökkii vehkeellään nukkuvaa naista. Täytyy olla ihan täysi apina ja idiootti. En voisi kuvitellakaan sietäväni tälläistä käytöstä eikä oma mieheni ikinä käyttäytyisi tuolla tavalla. AP:lle sanoisin, että kunnioita itseäsi sen verran, että et salli tälläistä kohtelua. Vaikka se kirpaisee, niin jätä tuo iljettävä äijä.
Mua loukkaa se että hän vähättelee mun tunteita ja nauraa. Keksii syitä teoilleen, kuinka panettaa vaan liikaa mun vieressä, on vain niin ihastunut tms. Uskon kyllä ettei tää suhde tuu jatkumaan. Jos ei ennenkään oo ottanut mua vakavasti niin miksi ottais nytkään? Pitääkö tosiaan uhkailla jollain rikosilmotuksella että lopettaa? Onko ylipäätään suhteessa järkeä jos joutuu uhkailla toista poliiseilla tms? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa se että hän vähättelee mun tunteita ja nauraa. Keksii syitä teoilleen, kuinka panettaa vaan liikaa mun vieressä, on vain niin ihastunut tms. Uskon kyllä ettei tää suhde tuu jatkumaan. Jos ei ennenkään oo ottanut mua vakavasti niin miksi ottais nytkään? Pitääkö tosiaan uhkailla jollain rikosilmotuksella että lopettaa? Onko ylipäätään suhteessa järkeä jos joutuu uhkailla toista poliiseilla tms? Ap
Kaiken tuon kirjoittamasi jälkeen pakko kysyä, miksi enää jatkat suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ole järkeä.
/sama