Miesystävä yrittää harrastaa seksiä mun kanssa vaikka nukun
Monesti oon yöllä herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään ja aina ärähdän että haluan nukkua ja pyydän lopettamaan. Lopettaa mutta toistaa saman käytöksen uudestaan hetken päästä. Joka kerta melkeinpä kun oon yötä tai hän on mun luona niin tämä tapahtuu. En nyt koe tätä minään raiskauksena mutta vaikuttaa siltä että kokee mun olevan hänen omaisuutta ja ottaa kun haluaa. Kuka edes haluaa panna nukkuvaa ihmistä? Miten oikeasti pitäis suhtautua tähän?
Kommentit (120)
No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.
Tuollainen on henkistä väkivaltaa. Valvottaminen ja painostaminen seksiin. Kumpikin. Tässä vain Valvottaminen väline on seksuaalisen teon yritys. Se, että hän myös toistaa tämän kerta toisensa jälkeen kertoo tahallisista tarkoitusperistä.
Vakava keskustelu, jossa kerrot että sinä ET ole suostuvainen nukkuessasi, etkä halua harrastaa seksiä nukkuessasi. Jos tämän jälkeen jatkuu, niin viimeistään silloin kyseessä on r aiskaus eikä mies selvästikään kunnioita sinua. Sitten näytät ovea.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.
Luuletko etten oo sanonut tästä? Heittää kaiken vitsiksi ja häntä vain panttaa niin paljon mun lähellä. Pitää varmaan jättää koko suhde Ap
Jossain vaiheessa tulee sitten se tilanne minkä sinäkin miellät raiskaukseksi.
Mää en kyllä hyväksyisi tommosta omalla kohdalla. Jotenkin outoa.
Sulla on ap raiskarimies. Jätä se empatiakyvytön sika ja kerro hänelle selkeästi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko etten oo sanonut tästä? Heittää kaiken vitsiksi ja häntä vain panttaa niin paljon mun lähellä. Pitää varmaan jättää koko suhde Ap
No suosittelen melkein. Ja kerro tuo syy myös, niin ymmärtää tilanteen vakavuuden. Varmaan kyllä raiskaa sen jälkeen oikeasti kun kerrot että lähdet.
Tuo on ihan oikeasti jo raiskauksen alku.mies todellakin näkee sinut omaisuutenaan ja ajattelee, että voi tehdä mitä vaan sulle. Mitä muuta se ehkä tekee, kun nukut? Kävisin läpi miehen puhelimen gallerian siltä varalta että on ottanut susta nukkuessa alastonkuvia.
Minut raiskasi ex kun olin nukkumassa. Heräsin kauhuissani ja käskin häntä lopettamaan, mutta eihän se lopettanut. Kesti vuosia toipua tuosta henkisesti. Pliis, lähde ja todella nopeasti.
Sano sille että jos se ei lopeta, niin suhde oli sitten tässä. Jos tekee tota yleisesti naisille, niin pääsee vielä joku päivä lusimaan. Kaikki ei ole yhtä pitkämielisiä kuin sä.
Joo kannattaa käydä miehen kämppä läpi ja etsiä kameraa.
Meillä on sopimus, että mies saa herättää mut noinkin, jos ei ole aikaista aamua ja jos tekee mieli, itsestäkin kiva herätä niin.
Mutta jos ette ole sopineet tuommosesta, niin se on ehdoton ei sit ja miehen tulee kunnioittaa. Vetäköön käteen.
Puhu asiasta ja painota, että ilman suostumusta se on raiskaus ja myös toisen unen häiritseminen on väkivaltaa. Mitä mies sanoisi jos joku ottaisi vaikka hänen siskon ilman suostumusta tiedottomassa tilassa?
Todennäköisesti ei pidä niin vakavana asiana ja on jopa huvittunut (jota myös exäni teki kun harrasti tuota samaa). Siinä vaiheessa alat sit miettimään kannattaako katella.
Jos sillä on fetissi nukkuvan panemisesta?
Ilmoita miehelle päivällä, että seuraavasta yrityskerrasta teet rikosilmoituksen. Sinua ei edes kiinnosta, mihin se johtaa, mutta mies saa tietoihinsa tuon asian ja jos hän joskus erehtyy seuraavan naisen kanssa samaan, niin tuomio on aina helpompi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle kiltti mies kelpaisi?
Sillähän on jo
Koittaisin varmaan kerran vielä keskustella kunnolla. Ja mainita tuon et tuntuu jo raiskaukselta. Jos ei siltikään tajua, niin sais lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on fetissi nukkuvan panemisesta?
Suomeksi sanottuna siis raiskausfetissi.
Mies, joka naureskelee sun seksuaaliselle itsemääräysoikeudelle on kuraa.
No. Sianjättö edessä!