Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä duunari joka äänestät kokoomusta

Vierailija
19.08.2020 |

Etkö ymmärrä, että sahaat omaa oksaasi? Toivotalkoot ym. vedätykset, joilla saadaan duunarin ääniä. Suurpääoma ei ole puolellasi, vaan sinua vastaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan edes kokoomusta äänestää. Säilyy aina suurimpana puolueena kun Bryssel sekaantuu Suomen vaaleihin.

Vierailija
2/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarit haluaa vaan ääniä lisää saatanalle ja transuille. Ihme trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ottamatta?

Vierailija
4/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just sitä kokoomus-lässytystä. Jos et ole innoissasi suurpääoman orja, olet kommari yms.

-ap

Vierailija
5/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melko pienituloisena ihmisenä äänestin hyvin pitkää Kokoomusta. Kyllä minä tiesin mikä oli kokoomuksen talouspoliittinen linja mutta ei se ollut se syy äänestää. Minua miellytti Kokoomuksen muu aatemaailma joka oli varsinkin 80- ja 90-luvuilla eteenpäinmenevä, positiivinen, koulutusta ja kansainvälisyyttä arvostava ja varsin liberaali verrattuna muihin puolueisiin. Valitettavasti viimeisinä vuosina vanha "sivistyspuolue" on muuttunut lähemmäksi Perussuomalaisten ajatusmaailmaa ja jäykkä konservatiivisuus ja kansallismielisyys on sielläkin nostanut päätään.

Siksi olen vaihtanut puoluetta.

Vierailija
6/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tyhmää, koska silloin äänestät vihervasemmistolaista politiikkaa pienellä isojen firmojen tukemisvivulla eli kaikki ns. normaalin veronmaksajan kannalta vääriä valintoja. 

Vierailija
7/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on kova kokoomuslainen, ollut vuosikymmeniä. Miehensä on sairaseläkkeellä taksirengin työstään, itse on kohta 40v ollut pankkivirkailija. 2 aikuista lasta ja kohta 2 lastenlasta. Omaisuutena, velaton paritalokolmio ja vanha auto. En tajua miksi hän luulee olevansa kokoomuslainen?

Vierailija
8/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä duunarina äänestän kokoomusta siksi, että se on ainoa puolue joka yrittää laittaa työnvieroksujat kuriin. Seuraavan kerran kun loiselle tulee tarve ihmetellä miksi duunari äänestää kokoomusta kävele peilen eteen ja kattele sinne sieltä tuijottaa yksi syy miksi nöin teen. Minulla pienipalkkaisena työntekijänä olisi niille työnteollani ansaitsemillani rahoille muutakin käyttöä kuin elättää kaiken maailman syöpäläisiä verojen muodossa.

Vierailija
9/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä duunarina äänestän kokoomusta siksi, että se on ainoa puolue joka yrittää laittaa työnvieroksujat kuriin. Seuraavan kerran kun loiselle tulee tarve ihmetellä miksi duunari äänestää kokoomusta kävele peilen eteen ja kattele sinne sieltä tuijottaa yksi syy miksi nöin teen. Minulla pienipalkkaisena työntekijänä olisi niille työnteollani ansaitsemillani rahoille muutakin käyttöä kuin elättää kaiken maailman syöpäläisiä verojen muodossa.

Mikset tykkää persuja äänestää?

Vierailija
10/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus poisti perintöveron pieniltä perinnöiltä.

SDP poisti varallisuusveron.

Kokoomusehdotti ansiosidonnaista kaikille, jota SDP vastustaa.

Vierailija
11/11 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tykkää persuja äänestää?

En ole naisia vihaava nasupetteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä