Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä yrittää harrastaa seksiä mun kanssa vaikka nukun

Vierailija
19.08.2020 |

Monesti oon yöllä herännyt siihen kun yrittää tunkea itseensä mun sisään ja aina ärähdän että haluan nukkua ja pyydän lopettamaan. Lopettaa mutta toistaa saman käytöksen uudestaan hetken päästä. Joka kerta melkeinpä kun oon yötä tai hän on mun luona niin tämä tapahtuu. En nyt koe tätä minään raiskauksena mutta vaikuttaa siltä että kokee mun olevan hänen omaisuutta ja ottaa kun haluaa. Kuka edes haluaa panna nukkuvaa ihmistä? Miten oikeasti pitäis suhtautua tähän?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen oma monen vuoden takainen kokemukseni.

Mies oli oikein ihana, todella empaattinen ja kiltin oloinen. Seksuaalisesti en ollut kovin innostunut niihin aikoihin joten seksiä oli aika vähän kun tapailimme. Olimme tapailleet ehkä muutaman kuukauden.

Yksi yö nukuimme vierekkäin luonani ja minua väsytti aivan sairaasti mutta mies yrittää tunkee sisääni koko ajan vaikka tönin häntä kauemmaksi. Olin koko ajan nukahtamaisillani ja tuo toistui monta kertaa ja muistan kuinka suutuin mielessäni, aloin itkemään hiljaa ja ahdistuin. Jopa luovutin ja mies rynkytti sitten ja luovutti jossain vaiheessa kun en ollut lainkaan mukana ja yritin kääntää itseni vain pois päin miehestä. Olisi pitänyt vain avata suu mutta tilanne järkytti itseäni kun ei tönimälläkään ymmärtänyt etten halua.

Tämän jälkeen en tietysti enää halunnu miestä vähääkään, tuntui niin kuvottavalta.

Ja toisaalta syytin itseäni tapahtumasta jos en ollut suhteessa tarpeeksi antava osapuoli....

Kannattaa lopettaa suhde jos itseäsi ahdistaa. Tuo kun ei unohdu.

Vierailija
22/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tällainen https://www.snopes.com/fact-check/rapex/

Oppiipa olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.

Luuletko etten oo sanonut tästä? Heittää kaiken vitsiksi ja häntä vain panttaa niin paljon mun lähellä. Pitää varmaan jättää koko suhde Ap

Siis raiskauksen lisäksi mies ei kunnioita sua pätkääkään ja pitää sua vitsinä?

Sanoisin, että seuraavasta lähtee ilmoitus poliisille.

Törkeä pskakasa.

Oma exäkin teki tuota ja vaan naureskeli päälle, hyi hitto inhottaa ajatellakin että on joskus katsellut tuommosta. Sit joskus sammuin kaverin sohvalle ja kaveri käytti hyväkseen, se oli kuulemma mun vika. Kysyin oisko sama jos joku tekis hänen siskolleen niin, niin ehdottomasti ei, se on sitä miehen vika. Kaksinaamainen ksipää.

Saako se jotain kicksejä että raiskaa tiedottoman?

Lähde menemään, sun loppukin itsetuntos romuttui.

Vierailija
24/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on fetissi nukkuvan panemisesta?

Suomeksi sanottuna siis raiskausfetissi.

Mies, joka naureskelee sun seksuaaliselle itsemääräysoikeudelle on kuraa.

En minä väittänyt, että se olisi sallittua. Fetisseilleen ei mitään mahda, mutta niiden toteuttamista voi rajoittaa. Itsekin olen onnistuneesti rajoittanut jo vuosikymmeniä fetissiäni useamman naisen kanssa yhtä aikaa olemisesta.

Vierailija
25/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää tykkäsin jos mieheni olis noin omatoiminen.. omani odottaa täyspalvelua ja seksihoitoja vain hänen hyväkseen, muuten on seksiä hyvä jos koskaan.. ihan unelma olis että "ottais mut" voimakkaasti ja miehekkäästi.

Kerrotko tämän saman jos joku kertoo tulleensa melkein raiskatuksi puistossa? Sinulla voi olla raiskausfantasioita, mutta mieti vähän milloin niistä puhuminen sopii.

Vierailija
26/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööök!! Olet pelkkä reikä 😢

Vierailija
27/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kaikenlisäksi vielä se että se saa kyllä seksiä ja paljon kun ollaan hereillä mutta ei näytä riittävän. Nykyään on vaan alkanut ahdistamaan ja ällöttämään kun lähettelee edes viestejä mulle. Muuten ei oo mitään vikaa paitsi tuo mutta se vaikuttaa jo paljon mun tunteisiin. Ap

Vierailija
28/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää tykkäsin jos mieheni olis noin omatoiminen.. omani odottaa täyspalvelua ja seksihoitoja vain hänen hyväkseen, muuten on seksiä hyvä jos koskaan.. ihan unelma olis että "ottais mut" voimakkaasti ja miehekkäästi.

Kerrotko tämän saman jos joku kertoo tulleensa melkein raiskatuksi puistossa? Sinulla voi olla raiskausfantasioita, mutta mieti vähän milloin niistä puhuminen sopii.

Käsittääkseni tuo kirjoittaja puhui nimenomaan itsestään, eikä väittänyt, että kaikki fantasioivat samalla tavalla.

-eri

Vierailija
29/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos puhuisit tuosta ihan päivän valossa. Se on raiskaus vaikka sinä et sitä miellä niin. Miehen olisi hiton hyvä mieltää se niin. Jos tuo on hänen tapansa niin raiskaajahan hän on. Jossain vaiheessa joku nainen ei enää katso sormien läpi.

Luuletko etten oo sanonut tästä? Heittää kaiken vitsiksi ja häntä vain panttaa niin paljon mun lähellä. Pitää varmaan jättää koko suhde Ap

No suosittelen melkein. Ja kerro tuo syy myös, niin ymmärtää tilanteen vakavuuden. Varmaan kyllä raiskaa sen jälkeen oikeasti kun kerrot että lähdet.

Kannattaa varmaan jättää jossain julkisella paikalla missä on muitakin ihmisiä

Vierailija
30/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies koskettelee minua unissaan. Harvoin, mutta sitä tapahtuu. Pahimmillaan silloin, kun ottaa lääkärin määräyksestä lihasrelaksanttia tai jos panettaa. Lopettaa kyllä kun käännän kylkeä tai herätän, mutta hänellä ei ole aamulla mitään muistikuvia. Jos lääkäri vielä määrää jotain relaksanttia niin mies saa kyllä mainita että jotain muuta merkkiä, kun ei voi yöllä pitää näppejään kurissa.

Vierailija
31/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen alapeukuttaa täällä kommentteja joissa kehotetaan jättämään tuollainen raiskari?

Vierailija
32/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kävelee unissaan ja voi heilua ja touhuta ihan mitä unissaan, on sitten monta kertaa herännyt kesken (seksi)touhujen ja ihmetellyt miten tässä ollaan ja rupeaa nukkumaan.

Vierailija
33/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tuota. Lopetti kun yhtenä kertana olin unissani vetäissyt mustan silmän. Jotenkin keho oli reagoinut ja toiminut tuolla tavoin. Jätin tuon aamun jälkeen ja sanoin että mennään molemmat poliisiasemalle, sinä valittamaan pahoinpitelystä ja minä sun yrityksestä. Jostain syystä jätti asian siihen :p

Vierailija
34/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat sopinevat yhteyset pelisääntönsä ja ellei jokin teko ole kummallekin ok, niin se tulee lopettaa. Ellei toinen osapuoli toimintaa lopeta, niin mietinnän paikka onko eron paikka.

Vierailija
35/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies koskettelee minua unissaan. Harvoin, mutta sitä tapahtuu. Pahimmillaan silloin, kun ottaa lääkärin määräyksestä lihasrelaksanttia tai jos panettaa. Lopettaa kyllä kun käännän kylkeä tai herätän, mutta hänellä ei ole aamulla mitään muistikuvia. Jos lääkäri vielä määrää jotain relaksanttia niin mies saa kyllä mainita että jotain muuta merkkiä, kun ei voi yöllä pitää näppejään kurissa.

Mene sohvalle nukkumaan.

Vierailija
36/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on fetissi nukkuvan panemisesta?

Nukkuvan paneminen = raiskaus.

Vierailija
37/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ☹️ jos sulla on jo vastenmielisyys tullut tota tyyppiä kohtaan, niin älä jää katselemaan.

Vierailija
38/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on suhteessa kerran raiskattu. Yritti myös pakottaa anaaliseksiin mutta luojan kiitos se ei onnistunut. Yhdynnässä käskin lopettaa johon sano vaan "älä nyt, tuun ihan kohta" en voinu muuta kun itkeä hiljaa

Vierailija
39/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on henkistä väkivaltaa. Valvottaminen ja painostaminen seksiin. Kumpikin. Tässä vain Valvottaminen väline on seksuaalisen teon yritys. Se, että hän myös toistaa tämän kerta toisensa jälkeen kertoo tahallisista tarkoitusperistä.

Eihän tässä edes painosteta, vaan otetaan kyselemättä.

Vierailija
40/120 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ilman suostumusta on raiskaus. Yhdyntäyritys ilman suostumusta on raiskausyritys.

Nukuit tai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän