Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa lihavuus (ov)

Vierailija
16.07.2006 |

Masentaa nämä läskit. Monet kehuu, että olen tosi kaunis kasvoiltani, mutta upea olisin upea, jos olisin hoikempi... Ruoka on vain niin hyvää!!! :(((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo täysi, makeaa ei tee mieli. Jos olisin tiennyt että näin helppoa, olisin tehnyt tämän jo 20 vuotta sitten.

Vierailija
2/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin siitä ajatuksesta että ne vehnikset, sokerit, pastat, riisit ja perunat pois. Kukkakaalia ja parsaa lihapihvien kanssa söin tänäänkin. Tajuttoman ihana makuelämys oli kukkakaali + jauheliha yhdessä, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin olen kovasti saanut kehuja kasvoista, kun mitään muuta kehuttavaa ei ole.

No, kaksi viikkoa olen nyt laskeskellut pisteitä ja 2,5 kiloa on lähtenyt (vasta, odotin nopeampaa pudotusta alussa mutta pidän yhden herkkupäivän viikossa niin siksi ei niin nopeasti kilot lähde). Mitäs jos sinäkin yrittäisit jotakin, vaikka pientä muutosta syömiseen? Tiedän että syöminen houkuttaa, mutta saahan laihduttaessakin syödä vielä jotakin =) Eikä nälkää tarvitse nähdä.

Vierailija
4/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas kokeilla. Täysinäinen olo koko ajan, nälästä ei tietoakaan. Eilen jopa järjestin synttärijuhlat pojilleni, enkä syönyt yhtikäs mitään makeaa koko aikana. Ei edes tehnyt mieli.

Vierailija
5/5 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, itsekin epäilin tätä karppausta kaksi vuotta, mutta päätin kokeilla, kun tuntui omalta.