Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?
Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?
Kommentit (215)
Joku 20 v neitsytpoika joka ei oikein saa keneltäkään ja olis aivan hulluna muhun kun löytyy himokas nainen joka häntä haluaa. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hoikka, hieman androgyyni nättipoika. Taten hahmo American Horror Storyn ekalla kaudella. Uusin Spiderman (Tom Holland). Umbrella Academyn Klaus, joka on kaiken lisäksi homo. Nämä kaikki siis fiktiivisiä hahmoja, joihin olen hieman ihastunut. Tosielämässä tykkään raavaista, parrakkaista miehistä.
Tate Langdon on mun fiktiivinen rakkaus numero yksi. Hitto se on ihana.
IHANAT kasvot! Ei haittaa vaikka olisi lyhyempi. N24
En tiedä miten sanoisin korrektisti, mutta ehkä miehet jotka käyttävät henkseleitä ja valkoista paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehet...
N27
Varmaan siis oikeasti kiltit miehet eikä palstan "kiltit" miehet? xD
Kalju, hieman päivettynyt, liikkuu luontevasti, sporttinen, mutta ei lihaskimppu, kaunis hymy, Bruce Willis-tyyppinen...
Hoikat urheilulliset homomiehet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten sanoisin korrektisti, mutta ehkä miehet jotka käyttävät henkseleitä ja valkoista paitaa?
Tsiisus olet oikeassa, niillä on usein komeat tukat ja pulisongit. Ihan elviksiä kun ohimennen katsoo.
Mulla olisi lumberjack tyyppi, tumma ja parrakas jostain villistä luonnosta, Kanadasta tai Alaskasta. Ihan eri tyyppiä kuin oma toimistotöitä tekevä mieheni tai kukaan exäni. Lisäksi jotenkin eksoottinen koska Suomessa ei sellaisia niin näe.
Vierailija kirjoitti:
Sweet sixteen varmaan kiellettyjen listalla?
Taitaa olla, mutta itsellänikin tämä. -kolmekymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hoikka, hieman androgyyni nättipoika. Taten hahmo American Horror Storyn ekalla kaudella. Uusin Spiderman (Tom Holland). Umbrella Academyn Klaus, joka on kaiken lisäksi homo. Nämä kaikki siis fiktiivisiä hahmoja, joihin olen hieman ihastunut. Tosielämässä tykkään raavaista, parrakkaista miehistä.
Tate Langdon on mun fiktiivinen rakkaus numero yksi. Hitto se on ihana.
IHANAT kasvot! Ei haittaa vaikka olisi lyhyempi. N24
Joo ja siteeraa jotain Keatsiä.
On kyllä täydellisen ihana, kaunis ja herkkä poika. Harmi että myös psykopaatti.
Pitäisikin katsoa ahs Murder House pitkästä aikaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus olet oikeassa, niillä on usein komeat tukat ja pulisongit. Ihan elviksiä kun ohimennen katsoo.
Moni on muutenkin ihan törkeän komea ja parhaimmillaan omaa hyvät käytöstavat.
nuoret (alle 22) nörttimiehet <3
Ylipainoinen 30-40v. mies, joka on hauska ja flirttailee minulle.
Vierailija kirjoitti:
40v+ daddyt.
N26
Hyyyyi. Taitaa olla miehen kirjoittama. :D
Pitkät, sporttiset nuoret miehet. En kehtaa myöntää kenellekään että haluan 10-20 v. itseäni nuorempia miehiä (no tuo 10 v. ehkä vielä ok, mutta kuitenkin), mutta salaa heitä kyllä katselen.
N41
Miehistä: Karvainen, vähäsanainen, übermaskuliininen, viskiä juova ja sikareita poltteleva film noir -tyyppinen, vähän julmanoloinen miesten mies, joka jaksaisi pânna koko yön ja vain käännellä ja läpsiä mua sängyssä. Vetäisi myös hiuksista, niin että melkein sattuu, mutta ei kuitenkaan. Olisi se yksi ja ainoa miestyyppi, jolta oikeasti luonnistuu tuhmien puhuminen sängyssä ilman että mua alkaisi naurattaa. Esimerkkejä: Bigby Wolf ja The Man With No Name.
Naisista: Tumma, kohtalokas, oikukas, isot punaiset huulet ja jotakin juovuttavan hyväntuoksuista hajuvettä. Itsekäs ja kontrolloiva sängyssä. Nænnit kuin vadelmat. Esimerkkejä: Eva Green, Anne Bancroft (nuorena).
Lyhyt ja vatsakas mies.
Mies jolla on korkea ääni, sellainen kaunis tenori
Jason Momoa Aquamanin roolissa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Kiltti miehet...
N27