Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?
Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?
Kommentit (215)
Brittien The Office -sarjan pikkujoulujaksossa (muistaakseni se oli pikkujoulu) toimiston sairalloisen lihava miestyöntekijä lipoi kieltään merkitsevästi jollekin naiselle ja sanoi että jos lähdet mukaan takaan orgasmin. Voisin lähteäkin.
Kohtalokkaan suloiset nuoret rokkaripojut. Sellaiset kuin Ville Valo, Jimi Pääkallo ja Jonne Aaron oli nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja hauska mies.
Nuori viriili kolli, jolla kivikovaa tarjolla, joka jaksaa pann*a koko yön. Mies joka rynkyttää kovaa.
Mies joka on isokokoinen ja minä pieni (olen 148 cm pitkä ja pienikokoinen)
Pulskakin mies käy?
Vierailija kirjoitti:
Brittien The Office -sarjan pikkujoulujaksossa (muistaakseni se oli pikkujoulu) toimiston sairalloisen lihava miestyöntekijä lipoi kieltään merkitsevästi jollekin naiselle ja sanoi että jos lähdet mukaan takaan orgasmin. Voisin lähteäkin.
Miehelle jäi vielä nälkä, kun pikkujouluevästä oli niukasti....
Mulla kans länsiafrikkataustaiset nuoret miehet, sellaiset pitkät, korkeaposkipäiset ja notkean lihaksikkaat. Jumalaisia ilmestyksiä, ahh.
Kuumat latinomiehet. Seurataan aviomiehen kanssa yhdessä jalkapalloa. Selvästikin eri syistä...
Vierailija kirjoitti:
Kuumat latinomiehet. Seurataan aviomiehen kanssa yhdessä jalkapalloa. Selvästikin eri syistä...
"Vähän likainen
ielenvikainen
aradona...
Muodokas, isorintainen, halukas nainen, voi olla kokenut milf tai sitten nuori ja ihanan pehmeä nainen. T. Nainen, vähän bi, miehen kanssa suhteessa
Sellaset komisario Monalbano-tyyppiset, leveät keskimittaa lyhyemmät, älykkäät miehet. Hartioiden leveys puolet pituudesta, kuin takajaloilleen noussut karhu.
Up, näitä olisi hauska kuulla lisää!
Tumma- tai vihreäsilmäinen, komeakasvoinen arabi. Nam.
(Oikeassa elämässä en koskisi kepilläkään. Siksi se miestyyppi onkin guilty pleasure.)
Sellainen rehevä nainen tiukassa mekossa tai farkuissa. Sain olla myös selluliittia. Sellainen super naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
goottiladyt.
sytyttää!
Ootko Antto? 😃
Sellainen kuuskymppinen charmantti hopeatukkainen herrasmies
Oltava kuitenkin paljon urheileva ja ikäisekseen loistokuntoinen. Ei mitään iskämahaa tai pahempaa.
Twink-tyyliset hoikat pienet miehet, jopa homomaiset. Queer as folk Uk Stuart esim. Luoja että kävin nolottavan kuumana siihen roolihahmon. Samoin Eddie Redmayne jne.
Vierailija kirjoitti:
Twink-tyyliset hoikat pienet miehet, jopa homomaiset. Queer as folk Uk Stuart esim. Luoja että kävin nolottavan kuumana siihen roolihahmon. Samoin Eddie Redmayne jne.
Ja nelikymppinen nainen olen
Olen yläkoulun opettaja ja kyllä jotkut pojat ovat jo aika kuumiksia. Tiedän tasan tarkkaan, keneen olisin itse ollut lätkässä tuon ikäisenä. Joo, osa on näitä räkänokkia ja pikkupoikia, mutta... ne tietyt ominaisuudet alkavat jo erottua ja kyseiset nuorukaiset tietävät sen itsekin. Kun olin vähän nuorempi, niin pyrkivät flirttiinkin, mutta toisaalta hyvä, että ne ajat alkavat olla ohitse.
Tai korjaan itseäni sen verran, että ei hoikat, vaan lihaksikkaat.