Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?

Vierailija
18.08.2020 |

Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumat latinomiehet. Seurataan aviomiehen kanssa yhdessä jalkapalloa. Selvästikin eri syistä...

Ootko ihan varma, että eri syystä?. Nuo futarit pojat, ainakin vanhemmat osaa yllättää.

Vierailija
82/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny Dreadful: Dorian Gray. Ghostin laulaja Papa Emeritus numero III.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut fuckboyt. Sellaiset, joiden yleissivistyksessä on pahoja aukkoja, mutta osaavat pitää hauskaa ja tehdä hölmöjä juttuja. Tietysti kohtalaisen hyvän näköisiä, pukeutuvat hyvin ja ovat turhamaisia ulkonäkönsä suhteen. 

Vierailija
84/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissiset, kapeavyötäröiset kikkarapääblondit. Koskaan en ole sellaista saanut ja kuolaan Erika Vikmania salaa.

Vierailija
85/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä: Karvainen, vähäsanainen, übermaskuliininen, viskiä juova ja sikareita poltteleva film noir -tyyppinen, vähän julmanoloinen miesten mies, joka jaksaisi pânna koko yön ja vain käännellä ja läpsiä mua sängyssä. Vetäisi myös hiuksista, niin että melkein sattuu, mutta ei kuitenkaan. Olisi se yksi ja ainoa miestyyppi, jolta oikeasti luonnistuu tuhmien puhuminen sängyssä ilman että mua alkaisi naurattaa. Esimerkkejä: Bigby Wolf ja The Man With No Name.

Naisista: Tumma, kohtalokas, oikukas, isot punaiset huulet ja jotakin juovuttavan hyväntuoksuista hajuvettä. Itsekäs ja kontrolloiva sängyssä. Nænnit kuin vadelmat. Esimerkkejä: Eva Green, Anne Bancroft (nuorena).

Tää oli hauska. Kuvailit mut ja mun miehen.:D

Vierailija
86/215 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat, tatuoidut, pitkähiuksiset ja lävistyksiä omaavat nuoret miehet ( ehkä emo-tyyliset olivat joskus myös sellaisia), skeittarit ja hippi-tyyliset rastapäät. Syrjäytyneet nuoret miehet ( itsekin oikeastaan samassa tilanteessa), rekkakuskit yleisesti ( ei tätä osaa selittää). Mitä erikoisemman näköinen ( ulkonäkö yleisesti sekä pukeutuminen yms )  ihminen niin sitä enemmän hän minua kiinnostaa. Toisaalta itse en edes kiinnostu muista yleensä. Muuten olen itsekin sinkku ja ei tietöäkään, että yleensäkään kukaan kiinnostuisi.

Vierailija
87/215 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoiset NFL-pelaajat.

Vierailija
88/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään salaa salilla käyvistä ja treenaavista miehistä. Oikeasti halveksun kyseistä kulttuuria

Vierailija
89/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppinen:

Vierailija
90/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukkaiset, akateemiset naiset hengettömissä silmälaiseissa. Mieluiten 55+.

Olen heteronainen😳

Vierailija
91/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkkatukkaiset, akateemiset naiset hengettömissä silmälaiseissa. Mieluiten 55+.

Olen heteronainen😳

Tuskin olet 😉

Vierailija
92/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50v daddyt

N19

Vierailija
93/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lyhyt, ei hirveän muodokas.

Mieluusti vähäkarvainen.

Kasvoiltaan nuorekas.

Vierailija
94/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti vähäkarvainen.

Kasvoiltaan nuorekas.

Suosittelen retkeä Aasiaan, sieltä löydät noilla spekseillä seuraa... ;-)

Vierailija
95/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olen valitettavasti tosi läski niin olen koko elämäni haaveillut sellaisesta todella pitkästä ja laihasta miehestä. Siis suunnilleen +193cm ja alle 75kg eli mua kyllä reilusti kevyempikin saa olla, kunhan luut näkyy ja on kolho naama. Tämä on ihan selkeä fetissi ja en ole ikinä muidentyyppisten miesten kanssa seurustellukkaan. Valitettavasti vain lihavana on miljoona kertaa hankalampaa saada mies ylipäänsä, saatika vielä tuollainen mallin mitoissa oleva, mutta muunlaisiin miehiin en tunne seksuaalista vetoa.

Vierailija
96/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti vähäkarvainen.

Kasvoiltaan nuorekas.

Ei nyt ole tarkoitus sua leimata, mutta tulee kyllä kommentistasi mieleen joku, joka voisi olla enemmän mieltynyt lapsiin ja hakea ”naisensa” Aasiasta.

Vierailija
97/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpeat miehet mustilla puolipitkillä kiharoilla hiuksialla vihreet silmät

Vierailija
98/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti vähäkarvainen.

Kasvoiltaan nuorekas.

Suosittelen retkeä Aasiaan, sieltä löydät noilla spekseillä seuraa... ;-)

Lapsinaisvartalo aikuisnännein.

Vierailija
99/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään miestyyppi ei ole guilty pleasure, ihan avoimesti voin tykätä niistä joista tykkään. Sen sijaan jotkut naistyypit ovat sitä. Sellaiset rauhalliset, hoikat, pitkänhuiskeat, aavistuksen poikamaiset mutta silti feminiiniset klassisen kauniit naiset.

Olen siis nainen.

Vierailija
100/215 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt rillipäiset miehet. Sellaiset, jotka näyttää eksyneiltä kun riisuu lasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän