Millainen mies/naistyyppi on teidän guilty pleasure?
Eli mies/naistyyppi, joka värisyttää, mutta ehdottomasti SALAA?
Kommentit (215)
Kunnon ghetto bootylla varustettu ja muutenkin vähän muodokkaampi tumma leidi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pitkä ja komea kolmiosaisessa puvussa oleva pankkiirin tai lakimiehen näköinen mies. Siististi leikatut hiukset ja ilman partaa. Jos tuon sanoisi ääneen, niin kaikki haukkuisi gold diggeriksi ym. Mutta mies hyvin istuvassa puvussa on vaan hitsin seksikäs ja miehekäs. Vaikka ei olisi tilillä penniäkään rahaa. Niin ja monet italialaiset miehet.
Virallisesti sanon kaikille, että tykkään poikamaisista miehistä. Vaikka oikeasti guilty pleasure on kunnon pukumies.
Heh, mulla melkein päinvastoin. 😄 Päälle nelikymppisenä pitäisi kai pitää aikuismaisista pukumiehistä, mutta seksuaalisesti eivät kiinnosta oikeastaan ollenkaan, oli sitten kuinka komea tahansa. Sen sijaan ne poikamaisen näköiset miehet... 😍
PS. Hauska ketju!
Miestanssijat. "Virallisesti" tykkään jämeristä eräjormista, ja tiedän, että miehistä pitäminen on miestanssijoiden keskuudessa vahvasti yliedustettua, mutta...
Tässä on varmaan vähän sekin, että vaikka miestanssijat ovat muihin miehiin verrattuna vähän -h-in-tah-tavia, ne ovat kuitenkin baletissa aina selkeästi maskuliinisessa roolissa eteerisen ballerinan rinnalla. Kanniskelevat ballerinoja suorin käsivarsin päänsä yläpuolella ja sen sellaista. Ja ne reidet.
Mihail Baryshnikov, need I say more?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sillä silmällä ohimennen ihan tavallisia rakennusmiehiä työssänsä. Ovat jotenkin tavallisia ja huomaamattomia, mutta lähes kaikilla on hyvä perse! Poliiseillakin on hyvä perse siinä työpuvussa. Pelastushenkilökunnallakin on hyvät perseet. Puolustusvoimillakin on hyvät perseet. Jotenkin ne työvaatteet korostaa hyvää persettä.
Täällä toinen, jonka tulee tiirailtua rakennusmiehiä. Ovat usein jotenkin raamikkaita ja ryhdikkäitä.
Jotenkin tuntuu, etteivät he aavista olevansa haluttavia. Sellaisia perusmiehiä, mutta auta armias kun niitä lounasruokalaan tupsahtaa lauma syömään arkena 🤩
Mä työskentelen raksalla. Kuulisitte vaan niitä juttuja, niin halut karisis aika nopeesti. Ja ei, kaikilla raksaäijillä ei tod ole mikään hyvä kroppa. Ainakaan suomalaisilla.
Mun guilty pleasure on nuoremmat ja tummemmat miehet. Arabit, latinot, intialaiset... kaikki käy!
40-50 v hoikka meikitön väsynyt tätinainen
Arabimies pukeutuneena sellaiseen valkoiseen kaapuun ja päässä sellainen huivi ja panta (en tiedä näiden vaatteiden oikeita nimiä). Jotenkin niin kuumia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen sillä silmällä ohimennen ihan tavallisia rakennusmiehiä työssänsä. Ovat jotenkin tavallisia ja huomaamattomia, mutta lähes kaikilla on hyvä perse! Poliiseillakin on hyvä perse siinä työpuvussa. Pelastushenkilökunnallakin on hyvät perseet. Puolustusvoimillakin on hyvät perseet. Jotenkin ne työvaatteet korostaa hyvää persettä.
Täällä toinen, jonka tulee tiirailtua rakennusmiehiä. Ovat usein jotenkin raamikkaita ja ryhdikkäitä.
Jotenkin tuntuu, etteivät he aavista olevansa haluttavia. Sellaisia perusmiehiä, mutta auta armias kun niitä lounasruokalaan tupsahtaa lauma syömään arkena 🤩
Mä työskentelen raksalla. Kuulisitte vaan niitä juttuja, niin halut karisis aika nopeesti. Ja ei, kaikilla raksaäijillä ei tod ole mikään hyvä kroppa. Ainakaan suomalaisilla.
Olet varmasti oikeassa, mutta älä vie minulta fantasiaani :DD
Vierailija kirjoitti:
Arabimies pukeutuneena sellaiseen valkoiseen kaapuun ja päässä sellainen huivi ja panta (en tiedä näiden vaatteiden oikeita nimiä). Jotenkin niin kuumia!
Kamalaa, mutta tämä oli ensimmäinen täällä jolle purskahdin nauramaan.
Kiksinsä kullakin, eihän siinä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Taru Sormusten Herrasta ja siinä Viggo Mortensenin Aragorn sekä Viimeisen Mohikaanin Daniel Day-LEwis puoli-intiaanina. Rosoinen pitkätukkasankari juoksee ja ratsastaa sateesta, kurasta ja myrskystä välittämättä luoteja väistellen pelastamassa hyviksiä pahiksilta.
Olen 51v. Miten säälittävää.
Samat! Tää on varmaan sellainen jaettu sukupolvikokemus :D t. N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taru Sormusten Herrasta ja siinä Viggo Mortensenin Aragorn sekä Viimeisen Mohikaanin Daniel Day-LEwis puoli-intiaanina. Rosoinen pitkätukkasankari juoksee ja ratsastaa sateesta, kurasta ja myrskystä välittämättä luoteja väistellen pelastamassa hyviksiä pahiksilta.
Täällä kolmikymppinen johon tuo sama tyyppi vetoaa, mutta minusta tämä ei kyllä ole guilty pleasure. Kyllä Viggoa tai Danielia voi myöntää himoitsevansa ihan häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolmikymppinen johon tuo sama tyyppi vetoaa, mutta minusta tämä ei kyllä ole guilty pleasure. Kyllä Viggoa tai Danielia voi myöntää himoitsevansa ihan häpeilemättä.
Paitsi jos kyseessä on Viggo Mortensen elokuvassa Eastern promises. Onko kukaan nähnyt? Kalliisiin pukuihin pukeutunut komea mutta vähän limainen venäläinen gangsteri, jonka kaulusten ja kalvosinten alta pilkottaa jengitatuoinnit. Yhdessä kohtauksessa tappelee toisen gangsterin kanssa jossain yleisessä saunassa täysin alasti kaikki ne tatuoinnit vilkkuen. Heleijaa….
En osannut arvata että tällainen sykäyttäisi ennen kuin näin tuon elokuvan. Olen itse tällainen toimistotöitä tekevä tätinainen.
Pitkät hiukset ja vähän sellainen alternative-tyyli sytyttävät vaikka parisuhdehistoriasta löytyy vain niitä tylsiä, joka viikko parturissa käyviä, tavallisia Espoo-tyylisiä peruspentti insinöörejä/lääkäreitä.
Tätä en sanoisi koskaan ääneen kenellekään, mutta fantasioin Harry Potter elokuvien Lucius Malfoysta. Jason Isaacs on erittäin komea ja karismaattinen näyttelijä, ja pitkillä vaaleilla hiuksilla, snobilla asenteella hän on mielestäni vastustamattoman seksikäs.
Ehkä vielä joku päivä bongaan jostakin kuuman pitkähiuksisen vaalean hevari-/hippiäijän. Joku viikinki voisi myös sulattaa sydämeni.
Kyllä, kookas urheilullinen nuorukainen, ahh! Guilty pleasure siksi, että olen itse keski-ikäinen ja ylipainoinen, ei minun kaltaisteni ole "sallittua" sellaisista miehistä haaveillakaan... Haaveilen silti.