Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan ole huolissaan siitä, että v 2019 sijoitettiin kodin ulkopuolelle lähes 19 000 lasta

Vierailija
18.08.2020 |

Kodin ulkopuolelle oli vuoden 2019 aikana sijoitettuna kaikkiaan 18 928 lasta ja nuorta.

Tästä ei kukaan ole huolissaan. Eli mt-ongelmat ja päihteet monen huostaanoton taustalla.

Huume- ja alkoholimyönteisyys on osaongelmaa.

Lähde - https://thl.fi/fi/web/lastensuojelun-kasikirja/toimijat-tyon-tuki-halli…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 oli sijoitettuna niin monta, sinä vuonna ei sijoitettu niin montaa uutta sen vuoden aikana.

Toki minä ainakin olen huolissani, mutta eikö se sijoittaminen pääasiassa kerro sitä että huolissaan ollaan ja lapsia autetaan?

Vierailija
2/4 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019 oli sijoitettuna niin monta, sinä vuonna ei sijoitettu niin montaa uutta sen vuoden aikana.

Toki minä ainakin olen huolissani, mutta eikö se sijoittaminen pääasiassa kerro sitä että huolissaan ollaan ja lapsia autetaan?

Kertoo siitä että lastenkodeista on tullut bisnes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tänne tuon verran kotinsa ulkopuolelle sijoitettuja lapsosia ja olen kyllä huolissaan maamme turvallisuudesta.

Vierailija
4/4 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole nämä, jotka on sijoitettu vaan ne, jotka joutuu kitkuttamaan juoppojen, narkkareiden ja hullujen vanhempiensa kanssa ja he jäävät avutta.

Tietyn porukan sterilisaatiosta olisi hyötyä nykyäänkin.