Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appiukko ei suostu syömään vegeruokiani

Vierailija
18.08.2020 |

Väittää että maistuu paskalle ja että vain puput syövät rehuja.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu varmaan totta, vegaaniset ruoat on kuvottavia.

Vierailija
2/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön moukka. Jätä omaan arvoonsa ja lämmitä joku eines valmispöperö hänelle.

Mutta mua kiinnostaa mitä ruokia olet mm. tarjoillut hänelle. Mieheni kummityttö on ollut joitan vuosia vegaani ja on tulossa meille kylään pitkästä aikaan palattuaan kesällä Suomeen.

Mikä oliisi helppo hyvä ruoka tällaiselle kokeilevalle vegekokille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vegaani, mutta en tyrkytä sitä ruokavalio muille.

Vieraille teen aina sekaruokaa milloin lihasta milloin kalasta lisukkeineen.

Ethän sinäkään syö appesi luona hänen tarjoamaansa liharuokaa.

Joten tasoissa olette-

Vierailija
4/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö sinä hänen luona mitä tarjotaan?

Vierailija
5/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa. Ei aikuista tarvi pakkosyöttää.

Vierailija
6/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistymätön moukka. Jätä omaan arvoonsa ja lämmitä joku eines valmispöperö hänelle.

Mutta mua kiinnostaa mitä ruokia olet mm. tarjoillut hänelle. Mieheni kummityttö on ollut joitan vuosia vegaani ja on tulossa meille kylään pitkästä aikaan palattuaan kesällä Suomeen.

Soijasuikaleet, kaurakermassa. Mausteet oman maun mukaan. Sinappia sekaan. Niin ja sipulia.

Välillä savustettua tofua.

Vierailija
7/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumentaation taso taas apukoulun hiekkalaatikolta.

Vierailija
8/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tehnyt valintasi ruokiesi suhteen, hän on tehnyt valintansa ruokiensa suhteen. Valintanne ovat yhtä arvokkaita, mutta valitettavasti ristiriidassa keskenään. Joko jompikumpi tekee kompromissin tai pidätte kumpikin päänne.

Vierailija
9/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argumentaation taso taas apukoulun hiekkalaatikolta.

Appiukolla vai trollaajalla?

Vierailija
10/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa yksikin hyvä syy miksi hänen olisi syötävä sun ruokiasi?

Vierailija
11/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appeni syö lihaa, perunaa ja pullaa. Mikään muu ei käy.

Vierailija
12/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on noloa jos aikuinen ihminen kitisee kyläpaikan ruuasta. Sen voi jättää syömättä, mutta kitinöittä ja varsinkaan haukkumatta. sekasyöjä

Vierailija
13/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soijasuikaleet, kaurakermassa. Mausteet oman maun mukaan. Sinappia sekaan. Niin ja sipulia.

Välillä savustettua tofua.

Ja ihmettelet, miksi appiukko sanoo että maistuu paskalta? Ihan paska menu tuo onkin. Soija maistuu paskalta ja siinä on inhottava rakenne.

Vierailija
14/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eriasia verrata sekasyöjä ja vegaania toisiinsa, toinen voi syödä vegwruokaa, toinen ei lihaa. Anna apoiukolle joka kerta eines maksalaatikko mikrossa lämmitettynä.

Vierailija
15/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vegaania voi velvoittaa tekemään lihasta ruokaa vierailleen, sama kun mulle tulis kannibaali vieraaksi ja mun pitäis paistaa sille ihmisenmaksapihvejä.

Oon sekasyöjä ja kyllä, olen sitä mieltä että vegaani saa tehdä vegaanisia ruokia kotonaan vieraillekin. Kun taas minä sekasyöjänä voin aivan hyvin syödä mitä vaan, ja mielelläni valmistan vegaanivieraalle sopivaa ruokaakin, vaikka listalla olisi lähinnä lihaa ja maitotuotteita sisältävää ruokaa muille.

Vierailija
16/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa yksikin hyvä syy miksi hänen olisi syötävä sun ruokiasi?

Koska olen kovalla vaivalla tehnyt ruuat vieraille.

Vierailija
17/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille tavallisen oloisia ruokia, mutta vegenä esim. soijabolognese ja spagetti, kasvislasagne/soijalasagne, kasvissosekeittoa, vegaanisia ohukaisia (kauramaito, munat pois ja keijulla paisto) jne.

Vierailija
18/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vegaania voi velvoittaa tekemään lihasta ruokaa vierailleen, sama kun mulle tulis kannibaali vieraaksi ja mun pitäis paistaa sille ihmisenmaksapihvejä.

Oon sekasyöjä ja kyllä, olen sitä mieltä että vegaani saa tehdä vegaanisia ruokia kotonaan vieraillekin. Kun taas minä sekasyöjänä voin aivan hyvin syödä mitä vaan, ja mielelläni valmistan vegaanivieraalle sopivaa ruokaakin, vaikka listalla olisi lähinnä lihaa ja maitotuotteita sisältävää ruokaa muille.

Jos kutsuu jonkun ihmisen syömään, tule ottaa sen kutsutun tottumukset huomioon. Jos vegaani kutsuu sekasyöjän, sitten tekee jotain hänelle sopivaa, eikä jotain kumisuikaleita sinapin kera. Tai jos on liian ylivoimaista, niin pyytää ottamaan eväät mukaan.

Ja ei se niin mene, että vegeruokia voi syödä kaikki. Mä sairastun soijasta, viljatuotteita ja palkokasveista, ja tiedän, että kaltaisiani on muitakin.

Vierailija
19/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötä sille tavallisen oloisia ruokia, mutta vegenä esim. soijabolognese ja spagetti, kasvislasagne/soijalasagne, kasvissosekeittoa, vegaanisia ohukaisia (kauramaito, munat pois ja keijulla paisto) jne.

Älkää sit oikeesti syöttäkö salaa soijaa kenellekään. On kovin allergisoiva. Tai saa sillä hyvällä säkällä juntti-apen hautaan.

Vierailija
20/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesikin on vegaani? Vai haluatko vain näpäyttää appeasi?