Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appiukko ei suostu syömään vegeruokiani

Vierailija
18.08.2020 |

Väittää että maistuu paskalle ja että vain puput syövät rehuja.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on noloa jos aikuinen ihminen kitisee kyläpaikan ruuasta. Sen voi jättää syömättä, mutta kitinöittä ja varsinkaan haukkumatta. sekasyöjä

Samaa mieltä. Meillä miniä on vegaani, en tee aikuiselle erikseen ruokia ja kun kitisee, niin ryhdyn puhumaan säästä.

Vierailija
22/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sekaani. Ei hän mitään tekemiäni kasvisruokia ikinä syö. No big deal. Tehkööt sitten omat ruokansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai miehesikin on vegaani? Vai haluatko vain näpäyttää appeasi?

Mistä päättelet että minulla on mies?

Vierailija
24/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eriasia verrata sekasyöjä ja vegaania toisiinsa, toinen voi syödä vegwruokaa, toinen ei lihaa. Anna apoiukolle joka kerta eines maksalaatikko mikrossa lämmitettynä.

Kumpikin on ruokavalionsa valinnut omin perusteluin. Toisen perustelut eivät ole sen oikeammat kuin toisen. Kasvissyönti on ihan ihmisen oma valinta, kuten muutkin makuasiat. Ruokavalio ei ole uskonnon tai sairauden sanelema.

Vierailija
25/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä. Nuo soijasuikaleet ovat Minunkin mielestäni pahoja, vaikka kuinka kermassa ja currymausteessa niitä marinoisi.

Aika moni sekaani suostuu syömään esim. falafel pyöryköitä. Lähtisin tarjoamaan falafelia vieraille ruoaksi.

Alkukeittona voisi olla kantarellikeitto tai bataattikeitto - kelpaa monelle sekaanille.

Vierailija
26/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa yksikin hyvä syy miksi hänen olisi syötävä sun ruokiasi?

Koska olen kovalla vaivalla tehnyt ruuat vieraille.

Eli kun vierailet appiukon luona ja hän grillaa kovalla vaivalla kaikille mehevät pihvit. Silloin sinä syöt pihvisi kiltisti.

Näinkö se menee?

Vierailija
27/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eriasia verrata sekasyöjä ja vegaania toisiinsa, toinen voi syödä vegwruokaa, toinen ei lihaa. Anna apoiukolle joka kerta eines maksalaatikko mikrossa lämmitettynä.

Appi taitaa olla lihansyöjä, ei sekasyöjä.

Vierailija
28/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki kyllä pysty syömään vegeruokia.

Vierailija
29/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vegaania voi velvoittaa tekemään lihasta ruokaa vierailleen, sama kun mulle tulis kannibaali vieraaksi ja mun pitäis paistaa sille ihmisenmaksapihvejä.

Oon sekasyöjä ja kyllä, olen sitä mieltä että vegaani saa tehdä vegaanisia ruokia kotonaan vieraillekin. Kun taas minä sekasyöjänä voin aivan hyvin syödä mitä vaan, ja mielelläni valmistan vegaanivieraalle sopivaa ruokaakin, vaikka listalla olisi lähinnä lihaa ja maitotuotteita sisältävää ruokaa muille.

Vegaanivieras vetää herneen nenään kun ei saa vegaanista ruokaa kylässä - onko oikein jos kerran vegaani ei suostu tekemään lihapohjaista ruokaa omalle vieraalleen

Vierailija
30/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sitten apelle keitettyjä perunoita ja pullaa, jos perunat, liha ja pullat on ainoat asiat, joita appi syö. Jos villiksi heittäydyt, tarjoa ranskalaisia ja piirakkaa.

Vierailija
31/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap puolisosi tehdä tarjoilut. Turha sinun on appea yrittää miellyttää.