Tiedättekö miehenne mitat?
Kuinka tarkkaan tiedättä oman miehenne mitat? Mun mies on 181cm pitkä ja painaa 76 kg. Hän pitää itseään hieman liian hoikkana, mutta minusta hän on juuri sopivan kokoinen ja sopivan lihaksikas. (Hän harrastaa paljon liikuntaa mm. juoksua on hyvässä kunnossa).
Ai niin ja sen mitta on 16cm:). Sekin on mielestäni juuri sopivan kokoinen...
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:48"]
Miten te tiedätte miten iso "se" miehellänne on? Mittaatteko? Mun mies ei anna mitata vaikka olen monesti pyytänyt, tiedän sen olevan keskivertoa kookkaampi mutta ei vaan suostu että mittaan vaikka miten maanittelen. :( Häntä kuulema ei kiinnosta sen pituus tai paksuus että siksi ei mittailla.
[/quote]
Luulisi että jos miehellä on normaalia kookkaampi kalu, niin hän suorastaan toivoo että se mitataan, että hän pääsee sillä sitten kehuskelemaan.
[/quote]
Eikö se aina ole keskimääräistä isompi? Ainakin miehen omasta mielestä?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 14:48"]
Eikö se aina ole keskimääräistä isompi? Ainakin miehen omasta mielestä?
[/quote]Kaikilla miehillä, joiden kanssa asiasta on ollut puhetta, on omasta mielestään ollut keskimääräistä isompi :)
184cm. viimeisin paino 84kg. lihaksikas ja muutenkin huippukunnossa (juoksee/bodailee) kohta liikaakin mun makuun....
kengännumero 44. sen mitta 16 senttiä jotakuinkin, eipä o vuosiin mittailtu. kivan paksu on. ihmeitä se sillä tekee.
iha kiva :)
Tiedetään. Vatsan ympärysmitta 113 senttiä.
Mies on 172 cm, painaa tällä hetkellä varmaan noin 68 kg ja "sen" pituus on muistaakseni 20 cm. Pitkä ja paksu vehje, muistan alkuun jopa ihmetelleeni kokoa suhteessa miehen muuhun kroppaan :D
192 cm / 88kg ja kengänkoko 45. Mies on pitkä ja vielä hyvässä kunnossa ja lihaksikas. Peniksen kokoa en kerro :)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 11:57"]
Taas palstalle on sattunut vain isomumaisten morsiammia. Kuten aina. Suomalaisten vehkeiden keskipituus on alle 14 senttiä.
[/quote]
Näinhän se näillä palstoilla aina menee...
180 cm, 60 kg, kenkä 41, farkut 27"(28")/34"
Entäs äo:t, uskaltaako kysyäkään?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 19:51"]
Jokaikinen poika on varmasti sen mitannut joskus. Vertailevat itseään salaa toisiin, onko kokoa riittävästi.
[/quote]
Pitää varmaankin paikkaansa! Muutaman kerran tuo miekkonen on tullut kotiin jostain saunaillasta ja raportoinut sitten minulle, kenellä oli minkäkin kokoinen ja kuka ei uskaltanut saunaan lainkaan :D Hyvä varustus sillä on itsellään, siksi huvittaa tuo ainainen vertailu muihin.
[/quote]
Harvemmalla tulee seisokki miesten kesken, joten miehiin suuntautuneelle onkin helppo pönkittää itsetuntoaan tuolla tavoin. ;-)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:01"]
Entäs äo:t, uskaltaako kysyäkään?
[/quote]
Siinä av:lla olleessa testissä sai muistaakseni 139.
Muut (tänne olennaiset mitat) ovat 183 cm, 80 kg, kenkä 43. Se tänne epäolennainenkin on mitattu ja olen hyvin tyytyväinen, niin saattaisi olla moni muukin jos tietäisi.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 19:51"]
Jokaikinen poika on varmasti sen mitannut joskus. Vertailevat itseään salaa toisiin, onko kokoa riittävästi.
[/quote]
Pitää varmaankin paikkaansa! Muutaman kerran tuo miekkonen on tullut kotiin jostain saunaillasta ja raportoinut sitten minulle, kenellä oli minkäkin kokoinen ja kuka ei uskaltanut saunaan lainkaan :D Hyvä varustus sillä on itsellään, siksi huvittaa tuo ainainen vertailu muihin.
[/quote]
Harvemmalla tulee seisokki miesten kesken, joten miehiin suuntautuneelle onkin helppo pönkittää itsetuntoaan tuolla tavoin. ;-)
[/quote]
Jospa saunailloissa on seksikäs selänpesijä? ( . )( . )
.
( Y )
Normimitat ovat 176cm/65kg, kenkä 42. Kalun mittaa olen yrittänyt arvioida, mutta en osaa sanoa. Riittävä kumminkin.
Kai mä aika tarkkaan tiedän mitat, mutta en nyt esim. painoa ihan kilon tarkkuudella.
193 cm, 91 kg, kenkä 46. Hiukan on pehmoista mahan kohdalla, mutta ei se haittaa. :) Alakertaosastolla pituus on siinä 17 cm:n paikkeilla, paksuutta nelisen senttiä. En valita.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 12:30"]
189cm pitkä, painaa 84kg, lihaksia on sopivasti, rasvaa ei juurikaan. Penis on 18cm pitkä ja kengänkoko 45Kaikki sopivaa :) ja yhdessä ollaan mitattu tuo penis
[/quote]
Mä oon muuten ollut miehesi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:03"]
Kylläpä tiedätte tarkkaan. Itse en tiedä kuin pituuden noin tarkkaan.
[/quote]
Sama juttu. En esim. tiedä mieheni kengännumeroa
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 14:10"]
180cm, 70kg, 18cm. Mutta ollaankin vasta teinejä, eiköhän tuota painoa tule lisää kun on nyt aloittanut salitreenin.
[/quote]
Ihan varmasti tulee lisää painoa vuosien mittaan, mutta tuleeko sitten lihasta vai läskiä, se on toinen asia.
181 cm ja 181 mm.