Tiedättekö miehenne mitat?
Kuinka tarkkaan tiedättä oman miehenne mitat? Mun mies on 181cm pitkä ja painaa 76 kg. Hän pitää itseään hieman liian hoikkana, mutta minusta hän on juuri sopivan kokoinen ja sopivan lihaksikas. (Hän harrastaa paljon liikuntaa mm. juoksua on hyvässä kunnossa).
Ai niin ja sen mitta on 16cm:). Sekin on mielestäni juuri sopivan kokoinen...
Kommentit (152)
Pituus 189cm, paino tällä hetkellä varmaan sellainen 86kg. Kengänkoko 46 ja peniksen mitta juhlakunnossa 20cm. Ollaan mittailtu joskus 18-vuotiaina. Paksuuskin tietysti mitattiin, mutta sitä en nyt enää muista :D
Ompa teillä pitkiä miehiä.
Mun mies 173/90/16 ja kengän koko 42.
183 cm, 90 kg (parisuhdekilot aiotaan yhessä pudottaa) ja 23 cm, erittäin seksikästä pakko sanoo.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:48"]
Tietääkö kukaan mikä on suomalaisen munan mediaani? Vai lasketaanko sellaisia munissa?
[/quote]
Jossain tutkimuksessa selvitetty keskimääräiseksi pituudeksi 13.77 vm.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:57"]Omat mittani: 160 cm, 55 kg, 41, 12 cm. T. 14v
[/quote]Ei vittu miten pätkä, molemmat pituudet xDD nysäkulli. Et sä naista löydä :`(
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:57"]Omat mittani: 160 cm, 55 kg, 41, 12 cm. T. 14v
[/quote]Ei vittu miten pätkä, molemmat pituudet xDD nysäkulli. Et sä naista löydä :`(
[/quote]Eihän nuo kyllä pitkiä ole, mutta tuskin jäävät noihin mittoihin, kun kasvupyrähdyskään ei ole vielä tullut. Naisen löytämisen näkee sitten myöhemmin. Onkohan itselläsi kenties itsetunto-ongelmia? ;) t. se sama poika
183 cm, 77 kg, kenkä 43, no penis 15-17 cm riippuen erektion laadusta. Pienemmälläkin pärjäisi.... Etenkin kun ei ole ollut muutamaan päivään seksiä niin ukon kulli seisoo sellaisella tarmolla, että tuntuu ettei halkeaminen ole kaukana.
193cm, 156kg, kengänkoko 46 ja sitä tiettyä mittaa en tarkalleen tiiä
Miehen mitat 176, 71 ja 42 ja 13.
Omat mitat: 162 cm. Kenkä 38. Vartalo: 70-57-65
mittaatteko te tosiaan miehenne kalut?
N.193 cm ja 65 kg, kengän koko 44.
Ja "sitä" ei olla mitattu, mutta arviolta 16 cm :D
Kyseessä siis minun ikäinen jätkä..pitkä mies :D
Itse olen "vaan" 168cm, joten pituus eroa on mukavasti.
T.16v
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:48"]Miten te tiedätte miten iso "se" miehellänne on? Mittaatteko? Mun mies ei anna mitata vaikka olen monesti pyytänyt, tiedän sen olevan keskivertoa kookkaampi mutta ei vaan suostu että mittaan vaikka miten maanittelen.
[/quote]
Niinhän ne on kaikilla palstamammoilla, miehellä keskivertoa isompi peli! :) ihmettelen vaan miten se on mahdollista? Kellään ei ole alle 14cm kalua vaikka tilastot...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:10"]
Kuinka tarkkaan tiedättä oman miehenne mitat? Mun mies on 181cm pitkä ja painaa 76 kg. Hän pitää itseään hieman liian hoikkana, mutta minusta hän on juuri sopivan kokoinen ja sopivan lihaksikas. (Hän harrastaa paljon liikuntaa mm. juoksua on hyvässä kunnossa).
Ai niin ja sen mitta on 16cm:). Sekin on mielestäni juuri sopivan kokoinen...
[/quote]
Mun poikaystävä on aika lailla saman kokoinen ja sopii minulle täydellisesti:)
Miksi ihmiset hehkuttaa peniksen pituutta? Paksuus siinä tärkeämpi on, keskimittainen paksu on parempi kuin kovin pitkä. Sellasiakin on koettu, ei tunnu kivalta.
Jokaikinen poika on varmasti sen mitannut joskus. Vertailevat itseään salaa toisiin, onko kokoa riittävästi. samanlainen ahdinko kuin naisilla rintojensa koosta, pimpin piukkuudesta tai vyötärömitasta. Ihan tekopyhää sievistyleä väittää etteikö koko kiinnostaisi myös naista. Pituus, paksuus, muoto, seisokin kesto.
180cm/75kg/42 kengännumero ja 15cm kalu.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:27"]
Keskimittainen, sopusuhtainen, hyvän tuntuinen.
[/quote]
Mun ihana mies samanlainen:)
en tiedä. pitäisiköhän kysyä...
190/86 ja se 23cm. Täydellinen mies minulle.