Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
561/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin viemään kissan viimeiselle piikille aamulla 😕

Vierailija
562/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein töissä mokan, jota varmasti suurennellaan ja minusta puhutaan selän takana 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että poliisi suojelee Suomen härskeimpiä rikollisia jotka pitävät älypuhelintani etähallinnassaan jo viidettä vuotta. Eristetty muista ihmisistä kun kommunikointi blokataan. Tsemppiä kaikille murheidenne kanssa

Vierailija
564/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin viemään kissan viimeiselle piikille aamulla 😕

Otan osaa suruusi. Tiedän että se on rankkaa, kokemusta on.

Vierailija
565/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa moottoripyörään... Oikeasti ajattelin että tuo olisi hieno tapa viettää koronakesän, ajoin kortin mutta pettymys on suuri kun ei yksinkertaisesti ole varaa mihkään pyörään joka kelpaisi. Nyt on sitten vain kotona yksin istuskelua ja tyhjää elämässä.

Siis hienompaan kun naapurilla. Surullista.

Vierailija
566/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen umpisurkea hallitus ja virkamiehet. Sellaista amatööripelleilyä, että uudet vaalit tulisi saada pikaisesti.

Vierailija
567/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, mitä tässä maailmassa nyt tapahtuu. Hulluimmat ajavat tännekin Ranskan mallia k-passeineen. Tuleeko tästä vielä sota tai joku kauhea dystopia?

Vierailija
568/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minut ja nyt muutto edessä. Joudun luopumaan toisesta koirastani koska se ei pysty olemaan kerrostalossa.

569/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Ei ole miestä eikä kavereitakaan:( Elämä junnaa paikallaan ja työ-ruokakauppa-kuntosali rutiini puuduttaa

N32

Ei hemmetti, sinun ja numerolla 501/566 kommentoineen pitäisi ottaa yhteyttä toisiinne. Tässähän on mahdollisesti match made in heaven 😀

Vierailija
570/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että poliisi suojelee Suomen härskeimpiä rikollisia jotka pitävät älypuhelintani etähallinnassaan jo viidettä vuotta. Eristetty muista ihmisistä kun kommunikointi blokataan. Tsemppiä kaikille murheidenne kanssa

Miten sitten pystyit kommentoimaan tänne?? Ja puhelimen sekä liittymän voi vaihtaa, vink-vink!

Vierailija
571/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen ero 20 v avioliitosta. Ollaan kasvettu erillemme ja elämänkatsomus molemmilla liian erilainen. Toinen murehtii jatkuvasti tulevaa ja toinen haluaa elää mielummin tätä päivää.

Vierailija
572/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni teki itsemurhan kaksi kuukautta sitten. Lasken päiviä että pääsen tyttäreni luo.

otan osaa. minkä ikäinen tytär?

Kiitos teille jotka otatte osaa. Hän oli 36.

oletko päättänyt tehdä itsellesi jotain? ei kannata. tiedän että tilanteesi on kauhea, mutta yritä saada apua ensin.

Olen saanut apua enkä tule tekemään itselleni mitään. Olen jo eläkkeellä eikä ole kovin paljon vuosia jäljellä.

Vierailija
573/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4749 kirjoitti:

Ei hemmetti, sinun ja numerolla 501/566 kommentoineen pitäisi ottaa yhteyttä toisiinne. Tässähän on mahdollisesti match made in heaven 😀

Jaa nämäkö kaksi? Vähän epäilen.

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymmentä ikävuotta hiipii minua kiinni ja kaikki näyttää olevan ulkoapäin katsottuna hyvin, mutta elämä on todella yksinäistä. Tämä harmittaa erityisesti siksi, että tuntuu siltä, että tässä menee hyvä mies hukkaan. Minulla olisi niin paljon annettavaa puolisona ja vanhempana, mutta sosiaaliset piirini ovat aina olleet niin miesvaltaisia ja surkastuneita, että naisten tapaaminen on ollut mahdotonta. Suomalainen kulttuuri vieläpä takaa sen, että netissä tai kadulla ei voi vaan mennä juttelemaan ja tutustumaan. Olo on voimaton ja se ahdistaa.

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Ei ole miestä eikä kavereitakaan:( Elämä junnaa paikallaan ja työ-ruokakauppa-kuntosali rutiini puuduttaa

N32

Vierailija
574/940 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti toisen naisen takia sekä rahahuolet.

Vierailija
575/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkstoo

Vierailija
576/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että eräs mulkero vaatii minulta yli 100000€ oikeudessa.

Vierailija
577/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono parisuhde.

Vierailija
578/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut lähes kaikki tästä ketjusta. Annan kaikille yhden ohjeen: Rauhoittukaa. Olkaa hiljaa ja rukoilkaa Jeesuksen nimessä. Tyyneys tulee niihin olosuhteisiin, mitkä kulloinkin ovat. Kiittäkää kaikesta, vaikeuksistakin. Itse olen kokenut kaikkea. Köyhyyttä, rakkaudettomuutta, pilkkaa, hylätyksi tulemista, epäonnistumisia, lapsena koulukiusaamista. Kunnes löysin hiljaisen rukouksen. Tiedän, että kaikki asiat järjestyvät ja rauhallisuus palaa elämääsi. Nyt hiljennyn kaikkien ketjussa olevien puolesta.

Vierailija
579/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja some.

Vierailija
580/940 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni palkka ja toista työtä ei löydy vaikka olen yrittänyt hakea