Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Tein töissä mokan, jota varmasti suurennellaan ja minusta puhutaan selän takana 😔
Se että poliisi suojelee Suomen härskeimpiä rikollisia jotka pitävät älypuhelintani etähallinnassaan jo viidettä vuotta. Eristetty muista ihmisistä kun kommunikointi blokataan. Tsemppiä kaikille murheidenne kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jouduin viemään kissan viimeiselle piikille aamulla 😕
Otan osaa suruusi. Tiedän että se on rankkaa, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa moottoripyörään... Oikeasti ajattelin että tuo olisi hieno tapa viettää koronakesän, ajoin kortin mutta pettymys on suuri kun ei yksinkertaisesti ole varaa mihkään pyörään joka kelpaisi. Nyt on sitten vain kotona yksin istuskelua ja tyhjää elämässä.
Siis hienompaan kun naapurilla. Surullista.
Suomen umpisurkea hallitus ja virkamiehet. Sellaista amatööripelleilyä, että uudet vaalit tulisi saada pikaisesti.
Pelottaa, mitä tässä maailmassa nyt tapahtuu. Hulluimmat ajavat tännekin Ranskan mallia k-passeineen. Tuleeko tästä vielä sota tai joku kauhea dystopia?
Mieheni jätti minut ja nyt muutto edessä. Joudun luopumaan toisesta koirastani koska se ei pysty olemaan kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys. Ei ole miestä eikä kavereitakaan:( Elämä junnaa paikallaan ja työ-ruokakauppa-kuntosali rutiini puuduttaa
N32
Ei hemmetti, sinun ja numerolla 501/566 kommentoineen pitäisi ottaa yhteyttä toisiinne. Tässähän on mahdollisesti match made in heaven 😀
Vierailija kirjoitti:
Se että poliisi suojelee Suomen härskeimpiä rikollisia jotka pitävät älypuhelintani etähallinnassaan jo viidettä vuotta. Eristetty muista ihmisistä kun kommunikointi blokataan. Tsemppiä kaikille murheidenne kanssa
Miten sitten pystyit kommentoimaan tänne?? Ja puhelimen sekä liittymän voi vaihtaa, vink-vink!
Mahdollinen ero 20 v avioliitosta. Ollaan kasvettu erillemme ja elämänkatsomus molemmilla liian erilainen. Toinen murehtii jatkuvasti tulevaa ja toinen haluaa elää mielummin tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni teki itsemurhan kaksi kuukautta sitten. Lasken päiviä että pääsen tyttäreni luo.
otan osaa. minkä ikäinen tytär?
Kiitos teille jotka otatte osaa. Hän oli 36.
oletko päättänyt tehdä itsellesi jotain? ei kannata. tiedän että tilanteesi on kauhea, mutta yritä saada apua ensin.
Olen saanut apua enkä tule tekemään itselleni mitään. Olen jo eläkkeellä eikä ole kovin paljon vuosia jäljellä.
Käyttäjä4749 kirjoitti:
Ei hemmetti, sinun ja numerolla 501/566 kommentoineen pitäisi ottaa yhteyttä toisiinne. Tässähän on mahdollisesti match made in heaven 😀
Jaa nämäkö kaksi? Vähän epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymmentä ikävuotta hiipii minua kiinni ja kaikki näyttää olevan ulkoapäin katsottuna hyvin, mutta elämä on todella yksinäistä. Tämä harmittaa erityisesti siksi, että tuntuu siltä, että tässä menee hyvä mies hukkaan. Minulla olisi niin paljon annettavaa puolisona ja vanhempana, mutta sosiaaliset piirini ovat aina olleet niin miesvaltaisia ja surkastuneita, että naisten tapaaminen on ollut mahdotonta. Suomalainen kulttuuri vieläpä takaa sen, että netissä tai kadulla ei voi vaan mennä juttelemaan ja tutustumaan. Olo on voimaton ja se ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys. Ei ole miestä eikä kavereitakaan:( Elämä junnaa paikallaan ja työ-ruokakauppa-kuntosali rutiini puuduttaa
N32
Mies jätti toisen naisen takia sekä rahahuolet.
Se että eräs mulkero vaatii minulta yli 100000€ oikeudessa.
Olen lukenut lähes kaikki tästä ketjusta. Annan kaikille yhden ohjeen: Rauhoittukaa. Olkaa hiljaa ja rukoilkaa Jeesuksen nimessä. Tyyneys tulee niihin olosuhteisiin, mitkä kulloinkin ovat. Kiittäkää kaikesta, vaikeuksistakin. Itse olen kokenut kaikkea. Köyhyyttä, rakkaudettomuutta, pilkkaa, hylätyksi tulemista, epäonnistumisia, lapsena koulukiusaamista. Kunnes löysin hiljaisen rukouksen. Tiedän, että kaikki asiat järjestyvät ja rauhallisuus palaa elämääsi. Nyt hiljennyn kaikkien ketjussa olevien puolesta.
Liian pieni palkka ja toista työtä ei löydy vaikka olen yrittänyt hakea
Jouduin viemään kissan viimeiselle piikille aamulla 😕