Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni teki itsemurhan kaksi kuukautta sitten. Lasken päiviä että pääsen tyttäreni luo.
otan osaa. minkä ikäinen tytär?
Kiitos teille jotka otatte osaa. Hän oli 36.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni teki itsemurhan kaksi kuukautta sitten. Lasken päiviä että pääsen tyttäreni luo.
Burkina Fasoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko päättänyt tehdä itsellesi jotain? ei kannata. tiedän että tilanteesi on kauhea, mutta yritä saada apua ensin.
Omalla kohdalla suurin murhe on tällä hetkellä elämänmuutos aikuistuneiden lasten muutettua äskettäin kotoa pois. Uskomattoman yksinäinen ja hylätty olo, vaikka samalla olen toki onnellinen, että lasten elämässä on asiat hyvin. Tyhjän pesän syndrooma on totisinta totta! Myös oma ikääntyminen mietityttää, vanhemmat ja muita iäkkäitä sukulaisia on kuollutpois, ja oma sukupolveni on nyt iäkkäin, joka on elossa.
Lapseni kuolema, tästä ei ihan heti toivuta.
Omia murheita on monia ja vaikeita.
Mutta minua huolestuttaa syvästi tämän maan tilanne, jossa yhä enemmän on orjuutta. Arvioiden mukaan n. puoli miljoona tässä maassa työskentelee ilman palkkaa. He luonnollisesti pyyhitään pois työttömyystilastoista.
Tämä kehitys on pysäytettävä.
Liian vähän rahaa ja liian paljon velkaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kuolema, tästä ei ihan heti toivuta.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkieläin sairaana. Rahahuolet.
Rakkaalle pikku pullukalle voimia ja siunausta ja sulle kanssa. Rukoilen että paranee.
Vierailija kirjoitti:
Oma veli on syrjäytynyt pahasti, eikä kukaan voi auttaa. Yritetty on. Hän ei pysty olemaan vieraiden ihmisten parissa. Vain meidän läheisten. Eli ei kykene käymään töissä. On super köyhä. Omaiset antaa sitte lahjoina vaatteita tms. Vanhemmat ovat ihan romuna, kun kohta 40v poika ei ole koskaan käynyt töissä. Asuu kyllä omillaan. On saanut psykiatrista apuakin, mutta kun ei keksitä diagnoosia, niin ei voida auttaa.
Estynyt persoonallisuushäiriö?
Teini-ikäisen tyttäreni vaikea osaatohoitoa vaativa anoreksia..:(
Yt tuloksena potkut 59 v, parit haastattelut mut ei toistaiseksi mitään toivoa uudesta duunista. Oon jo kertaalleen vaihtanut alaa ja valmis moneen, mutta en kelpaa koska ”parasta ennen” meni rekrytoivien mielestä. Koulutus sellainen, että oma firma lähes mahdottomuus. Mitä teen loppuelämäni? Ja millä elätän lapseni, kaks vielä alaikäisiä, onneks esikoinen ahkera ja jo duunissa!
Sydänsuru. Se, että minulla kauheita ajatuksia - suunnittelen hankkiutuvani salaa raskaaksi eräältä mieheltä. Tiedostan että tämä on väärin. Mutta naisen on tehtävä, mitä naisen on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäisen tyttäreni vaikea osaatohoitoa vaativa anoreksia..:(
Voimia paljon. Sairastin anoreksiaa teininä 90-luvun lopulla. En saanut apua eikä sitä osattu hoitaa kuten nykyään osataan. Toivuin kohtalaisen hyvin.
Tämä saamarin Corona ja tätä samaa vaan , eikä mitään Uutta sisältöä , eikä kukaan Sukulainen edes käy
kylässä vaikka yöpyisi , olisi hieman vaihtelua elämääni , aina vaan päivä reissuja ja sama kämppä päivästä
toiseen Sitä mä kaipaan, ei ole kenen kanssa käydä ihan yökuntiin olemas reissus , jos en nyt ulkomaille , kun tämä Suomikin on kiertänättä.
Eli on yks toikkosta mun elämä, ja yksinäitä. Ja oman veljen naama ja äksyn vanhan isän naama Kyllästyttää.
Ei jaksais aina vaan samaa.
Leukanivelet eivät enää toimi, alaleuka tippumaisillaan irti yläleuasta. Kovat jatkuvat kivut, särkylääkkeet aiheuttaneet jo vakavia haittoja. Mistään en ole saanut apua, en keneltäkään. Terveydenhuolto palauttaa kaikki lähetteet, tilanne on toivoton. Pureminen ei onnistu, silti pitäisi pystyä jotain syömään.
Se etten voi pelata warzonea enää 12h päivässä tyttöystäväni muutettua luokseni.