Pääseekö näillä oireilla suonikohjujen operointiin?
Moi!
Menen huomenna lääkäriin, mutta kokemukset kiinnostavat.
Itselläni on molemmissa jaloissa suonikohjuja, sukuvika. Etenkin pohkeissa, mutta myös ylhäällä muutama pullottava ja ruma suoni. Olen sinut näiden kanssa, mutta mun jalat on todella kipeät nykyisin. Niitä polttelee, väsyvät, turpoavat, suonta vetää. Luulin ensin, että vika on mun kengissä ja nyt oikein panostin ja ostin 200 € kengät ja oireet vaan jatkuvat. Kyllä ne on ne kohjut.
Millaisilla oireilla olette päässeet operoitaviksi?
Kommentit (11)
Julkisella puolella joutuvat tekemään kiireellisempiä ja tärkeämpiä operaatioita. Yksityiselle pääsee
Pääsee ellei ole tyly lääkäri tai säästötalkoot menossa. Missäpäin asut?
Tampereella asun. Meillä on hyvä työterveys Mehiläisessä. Menisiköhän sitä kautta? Ap - kunhan mietin, huomenna olen jo viisaampi
Vierailija kirjoitti:
Tampereella asun. Meillä on hyvä työterveys Mehiläisessä. Menisiköhän sitä kautta? Ap - kunhan mietin, huomenna olen jo viisaampi
Pyydä työterveyslääkäriltä lähete verisuonikirurgian polille Taysiin. Mun suonikohjut on laseroitu siellä tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan työterveyden kautta, jos tuo haittaa työntekoa on täysi peruste päästä leikkaukseen tai muuhun hoitoon.
6, olen toimistotyössä, joten sinällään ei työntekoa haittaa. Paitsi, että istuessakin jalkoja kolottaa. Eilen kävin shoppailemassa ja hyvä, että pääsin kävellen kotiin, niin hirveä kipu ja kuumotus jaloissa. Olen siis sporttinen ja monipuolisesti liikuntaa harrastava viisikymppinen. Että sinällään kävelyn ei pitäisi tuntua noin pahalta. ap
Vierailija kirjoitti:
6, olen toimistotyössä, joten sinällään ei työntekoa haittaa. Paitsi, että istuessakin jalkoja kolottaa. Eilen kävin shoppailemassa ja hyvä, että pääsin kävellen kotiin, niin hirveä kipu ja kuumotus jaloissa. Olen siis sporttinen ja monipuolisesti liikuntaa harrastava viisikymppinen. Että sinällään kävelyn ei pitäisi tuntua noin pahalta. ap
No, onhan siitä sitten haittaa, jos istuessa kolottaa. Lääkäriin vaan !
Onko sulla reilusti ylipainoa?et harrasta liikuntaa?
Uuden ohjeistuksen mukaan noita ei aleta leikkaamaan jos ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla reilusti ylipainoa?et harrasta liikuntaa?
Uuden ohjeistuksen mukaan noita ei aleta leikkaamaan jos ylipainoa.
Ei niitä edes hoideta leikkaamalla, joten puhut ihan omiasi.
Ei ole ylipainoa. Kirjoitinkin tuolla, olen sporttinen viisikymppinen. On monenlaista lajia. Veikkaan, että jos en liikkuisi, niin näiden tönkköjen kanssa ei liikuttaisi enää lainkaan. Ja joo, ei niitä leikata enää. ap
Jatkan vielä. Pohkeissa on kunnon suonirykelmät ja toisiaan pohkeen iho on aivan kosketusarka, näistä pirulaisista johtuen. Ap