Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Tytär ei osaa päästää irti väkivaltaisesta kumppanista ja itse olen kaikki lailliset keinot jo käyttänyt auttaakseni häntä. Lähinnä voin enää vain sivusta seurata miten ihminen murenee niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Just nyt? Tekis mieli tomaatteja salaattiin mut en jaksais lähteä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin unelmani on ollut niin kauan kuin muistan: mies, lapsia, omakotitalo, ihana puutarha, kotiäitiys, kissa, koira, yhteinen arki ja lomat.
Ja mitä mulla on? Yksinäinen neitsyt vuokralla, ikääkin jo reilusti yli kolmenkympin. Täytyy varmaan vaihtaa unelmia... tätä olen murehtinut ja suren edelleen
Täälläpä oisi sinulle 38v mies,joka myös haluaa kaikkea kirjoittavaasi:)
Mistä sinut voisi löytää? :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä hetkellä harmittaa eniten se että paikallinen jätehuoltoyhtiö on kuhnastellut pahvin ja muovin keräysastioiden tyhjentämisen kanssa vaikka kahdessa eri roskakatoksessa olevat yhteensä 8 laatikkoa ovat liiankin täynnä asianmukaisesti lajiteltua pahvia ja muovia. Ilmoitin heille asiasta jo maanantaina taloyhtiön huoltomiehen välityksellä mutta roska-autoja ei ole näkynyt torstai-iltaan mennessä.
Muuten olen varsin tyytyväinen elämääni ja nykyiseen asuntooni paitsi että tämä koronatilanne rajoittaa sosiaalista elämää eikä ihmisiä ole samalla tavalla helppo tavata spontaanisti kuten aiemmin. En halua hankkia kyseistä tautia ehdoin tahdoin. Onneksi olen niitä ihmisiä, jotka viihtyvät pitkiäkin aikoja omissa oloissa ja talouteni on hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin unelmani on ollut niin kauan kuin muistan: mies, lapsia, omakotitalo, ihana puutarha, kotiäitiys, kissa, koira, yhteinen arki ja lomat.
Ja mitä mulla on? Yksinäinen neitsyt vuokralla, ikääkin jo reilusti yli kolmenkympin. Täytyy varmaan vaihtaa unelmia... tätä olen murehtinut ja suren edelleen
Täälläpä oisi sinulle 38v mies,joka myös haluaa kaikkea kirjoittavaasi:)
Mistä sinut voisi löytää? :)
Täältä: avantcar@luukku.com
Ei ole rahaa ruokaan ja ensikuussa en ole edes oikeutettu toimeentulotukeen koska olin tämän kuun töissä. RIP minä.
Onneksi aika sossuun niin katsoo miten ne auttaa, jos auttavat.. täydentävän toimeentulotukeen sain negatiivisen päätöksen sen perusteella että perusosa toimeentulotuki hylätty
Mun kaksi suurinta murhetta just nyt:
1. Korona
2. Tää on vähän pidempi tarina:
Olin yläasteella pahasti koulukiusattu, ja pääsin ihmeen kaupalla kuitenkin sen jälkeen kivaan työhön. Työpaikalla oli kuitenkin yksi työpaikkakiusaaja, joka häiriköi muitakin mutta lopulta valitsi minut kohteekseen. Hän jotain kautta tunsi tai tutustui vanhoihin koulukiusaajiinikin. Lopulta minut häädettiin töistä pois, sain siis potkut ilman oikeaa syytä, lamaannuin täysin enkä osannut edes puolustautua.
Jatkoin elämää, meni yli 20 vuotta, sain kuitenkin miehen ja perheen. Kaikki hyvin, paitsi...
Uskomatonta mutta totta. Vanha työpaikkakiusaajani on törmännyt appivanhempiini jossain ja tutustunut heihin. He viettävät ilmeisesti jo paljonkin aikaa yhdessä eri tapahtumissa. Luonnettaan ei ole muuttanut, sen tiedän.
Eli joo. Karma tulisi mieleen tässä, mutta olen ihan oikeasti syytön ja viaton minulle tapahtuneisiin asioihin. Surettaa mitä vielä tulee eteen.
Ei sitten niin minkäänlaista murhetta... mutta jos jotain olis pakko keksiä, niin ehkä se, että ensi viikoksi on luvattu sadetta ja olen menossa mökille :o(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Korona
Olin yläasteella pahasti koulukiusattu, ja pääsin ihmeen kaupalla kuitenkin sen jälkeen kivaan työhön. Työpaikalla oli kuitenkin yksi työpaikkakiusaaja, joka häiriköi muitakin mutta lopulta valitsi minut kohteekseen. Hän jotain kautta tunsi tai tutustui vanhoihin koulukiusaajiinikin. Lopulta minut häädettiin töistä pois, sain siis potkut ilman oikeaa syytä, lamaannuin täysin enkä osannut edes puolustautua.Jatkoin elämää, meni yli 20 vuotta, sain kuitenkin miehen ja perheen. Kaikki hyvin, paitsi...
Uskomatonta mutta totta. Vanha työpaikkakiusaajani on törmännyt appivanhempiini jossain ja tutustunut heihin. He viettävät ilmeisesti jo paljonkin aikaa yhdessä eri tapahtumissa. Luonnettaan ei ole muuttanut, sen tiedän.
Eli joo. Karma tulisi mieleen tässä, mutta olen ihan oikeasti syytön ja viaton minulle tapahtuneisiin asioihin. Surettaa mitä vielä tulee eteen.
Säälittävä olet. Alentunut barely surviving femcel jonka olisi pitänyt saada euthanasia viikko täysi-ikäisyyteen asti
Helpottiko, pikku r u n k k u yksin vauvapalstalla? Eutanasia viikko täysi-ikuisuuteen asti... mitä v—-a toi edes tarkoittaa? 😂😂 Vedä nyt jo itses kaivoon 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Korona
Olin yläasteella pahasti koulukiusattu, ja pääsin ihmeen kaupalla kuitenkin sen jälkeen kivaan työhön. Työpaikalla oli kuitenkin yksi työpaikkakiusaaja, joka häiriköi muitakin mutta lopulta valitsi minut kohteekseen. Hän jotain kautta tunsi tai tutustui vanhoihin koulukiusaajiinikin. Lopulta minut häädettiin töistä pois, sain siis potkut ilman oikeaa syytä, lamaannuin täysin enkä osannut edes puolustautua.Jatkoin elämää, meni yli 20 vuotta, sain kuitenkin miehen ja perheen. Kaikki hyvin, paitsi...
En oikeasti ymmärrä miksei Suomessa ihmisillä pokkaa itsemurhaan ole. Ja miksei sosiaalihuolto todellakin sitä avustavaa itsemurhaa tämmöisille tarjoa
Hei riittää yksi viesti per tyyppi. Olet jo nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sairasta lasta, tulevaisuus pelottaa❤️
Mitä järkeä, tee abortti!
Suht koht jyrkkä kommentti: mitä tiedät asianomaisen ihmisen elämästä ja valinnoista muutenkaan? Sinuna pitäisin nassuni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tytär ei osaa päästää irti väkivaltaisesta kumppanista ja itse olen kaikki lailliset keinot jo käyttänyt auttaakseni häntä. Lähinnä voin enää vain sivusta seurata miten ihminen murenee niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Palkkaa "niskattomat" hakkaamaan se pska!
Lomautus töistä jatkunut jo 5kk koronan takia.
Kyllä omassa elämässä näyttää olevan asiat vielä hyvin.."Minkäkokoiset silokonit otan on suurin murhe, pisaran vai jonku muun malliset" , ei ole totta! Täällä kirjoittelee ihmiset, jotka ovat ehkä nukkumassa pois syövän takia tai läheiset joilla on tuo..ja sitten joku pissis narisee implanteista. Mitä otat ne sitten? Kaverini sairastui brest implant illnesiin ja joutui poistattamaan silikonit 10 vuoden jälkeen: siitä seurasi homealtistus ja fibromyalgia (aluksi siis salakavalasti nämä oireet, ennen kuin kirurgi diagnosoi sairauden), että onnea vaan kun hankit jonkun muovisen vierasesineen sisääsi..vaan sen takia, että olet bimbo ja kerjäät miesten katseita ja että joku haluaisi raijata sua. Voi gsus naiset on simppeleitä näine turhine leikkauksineen..tuolla ihmiset odottavat leikkauksiin, joissa on oma henki vaakalaudalla, pikkuisen suhteutusta: mikä on oikeasti tärkeää..SUN HENKI.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuoli syöpään ja yksi lapsistamme oireilee kovasti, enkä saa siihen apua mistään. Omat voimat alkavat olla lopussa.
Osanottoni... Raskas tilanne, lapselle on pakko saada apua. Jos alle kouluikäinen niin neuvola jos koululainen niin kuraattori, terveydenhoitaja tai sitten joissain paikoissa on mahdollista päästä juttelemaan psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa terveyskeskuksessa... Voimia kovasti
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni ja työkaverini vaihtaa ehkä paikkaa ☹ tulee ikävä jos näin käy....
Ymmärrän kyllä, että tuntuu tosi kurjalta, olen ollut vastaavassa tilanteessa. Uskon kuitenkin, että jos ystäväsi lähtee, saat sekä pitää ystäväsi että saat uusia, kun sinulle vapautuu tilaa uudelle ystävälle. Ole avoimin mielin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tapailen tällä hetkellä kahta naista samaan aikaan, ja pelkään koko ajan että jään kiinni. Eilen toisen näistä naisen ystävistä tuli juttelemaan minulle baarissa, kun olin tämän toisen naisen kanssa. Menin paniikkiin ja poistuin nopeasti paikalta tämän toisen tyttöystäväni kanssa. Sen lisäksi kärsin huumeriippuvuudesta ja huonosta itsetunnosta[/quote
Hoida toi huumeriippuvuus ensimmäiseksi, paniikkikohtaukset johtuu varmaan siitä, hanki siihen apua ja päätä mikä on just sulle tärkeintä.🥴
Sain tällä viikolla tiedon, etten voi saada biologisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin skitsofreniaan talvella. Toinen huoli lapsettomuus. Huonot kortit oon saanu.
Ihan kamalaa krjoittaa tämä, mutta skitsofrenia on vahvasti perityvä sairaus.Ja sairautena hankala.Ihmettelen olisiko "oikein" lasta kohtaan hankkia hänet ko olosuhteisiin?
20 kg ylipaino
Pojan alisuorittaminen opinnoissa
..molemmat siis korjattavissa, tiedän.