Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
361/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en voi matkustaa... eli elämä on aika hyvä :-)

Vierailija
362/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baz Luhrmann - Everybody's Free (to Wear Sunscreen):

"Don't worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum. The real troubles in your life are apt to be things that

never crossed your worried mind, the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ilkeä ja töksäyttelevä esimies. Eilen itkin koko päivän hänen juttujaan. Pahinta on kun tunnen itseni tosi huonoksi työntekijäksi ja kun olen vielä koeajalla, niin tuntuu että kohta loppuu työt.

Vierailija
364/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen tällä hetkellä kahta naista samaan aikaan, ja pelkään koko ajan että jään kiinni. Eilen toisen näistä naisen ystävistä tuli juttelemaan minulle baarissa, kun olin tämän toisen naisen kanssa. Menin paniikkiin ja poistuin nopeasti paikalta tämän toisen tyttöystäväni kanssa. Sen lisäksi kärsin huumeriippuvuudesta ja huonosta itsetunnosta

Vierailija
365/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen mieheen, jota tuskin ikinä saan. Viel ihan liikaa ajatuksia tämä asia. Isompiakin murheita elämässä ollut, mutta silti tämä riuduttaa.

Vierailija
366/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai vaan h**mausaineita? Nyt hånelle ammattiapua heti!!

Vierailija
367/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun TÄYTYY viedä kissa eläinlääkäriin.. Muuten sinua voidaan epäillä eläinsuojelurikoksesta..

Miksi kidutat viatonta luontokappaletta joka on täysin syytön sinun rahatilanteeseesi sekä elämäntilanteeseesi? Ota pikavippi, lainaa kaverilta vanhemmilta tai vaikka pyydä Facebookissa apua.. Kyllä joku varmasti auttaa mutta se KISSA LÄÄKÄRIIN NYT!! älä räällää sitä enempää!!!

Vierailija
368/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aika musertavassa tilanteessa. Joskus tuntuu että murrun kaiken alle...just...ihan pian...

>puolison salasuhde paljastui >paniikkikohtaukset ja ahdistus/masennus

>stressi

>Suolistosairaus, oksennan päivittäin

>työttömyys

>2kk päästä rahatonkin, koska tuet loppuvat

>10K luottokorttivelka jota en kykene maksaa.

>aloittavan yrittäjän pelot

>yskään tikahtuva kissa (ei rahaa ell.)

>auto rikki (ei rahaa remppaan)

Näitä vaan kasautuu ja joskus mietin miten koko roskasta pääsis eroon kuolemalla :(

Sinun TÄYTYY viedä kissa eläinlääkäriin.. Muuten sinua voidaan epäillä eläinsuojelurikoksesta..

Miksi kidutat viatonta luontokappaletta joka on täysin syytön sinun rahatilanteeseesi sekä elämäntilanteeseesi? Ota pikavippi, lainaa kaverilta vanhemmilta tai vaikka pyydä Facebookissa apua.. Kyllä joku varmasti auttaa mutta se KISSA LÄÄKÄRIIN NYT!! älä räällää sitä enempää!!!

Vierailija
369/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani (pian 4v) on diagnosoitu viiveellinen puheenkehitys. Ekaluokkalaista kiusattiin heti koulussa, opettaja saikulla ja tilalla sijainen joka oli puhunut lapsille epäystävällisesti. Nyt lapseni ei enää halua mennä kouluun. Yritän psyykata mutta pahalta tuntuu että koulupolku alkoi näin.

Itsellä sairauteen tehtiin viime vkolla toimenpide, jonka ennusteesta ei tietoa, selviää vasta 2vkon kuluttua ensimmäisessä kontrollissa.

Ystävä (mies) ei ole vastannut viestiini enkä ole kuullut hänestä viikkoihin. Loukkaa, ettei hän pitkän ystävyyden jälkeen halua olla kiinnostunut elämästäni tai avata minulle elämäänsä juuri nyt, kun tietää että minulla on vaikeaa.

Tämän vuoksi joudun jättämään kaverin tyttären Yo -juhlat väliin, koska kaveri ”ei voi” kutsua meitä ettei tule ”outoa tunnelmaa”. Mitään riitaa ei siis ole, eikä mitään syytä miksi tuo mieskaveri ei vastaa. En ole asiasta kuitenkaan viitsinyt draamaa tehdä joten en sitä asioikseni alkanut ruvennut selvittämään.

Siinäpä ne tämän hetken tuoreimmat.

Vierailija
370/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 3 vk vauvan äiti. Huolestuttaa että tuleeko musta hyvä äiti kun oma lapsuuteni oli mitä oli. Molemmat vanhemmat lapsellisia ja itsekkäitä haahuilijoita. Ihme etten kuollut nuorena heitteillejätön ja väkivallan seurauksena. Nykyään asun ulkomailla ja mulla on ihan ok mies, mutta tuntuu kuin mulla ei olisi mitään sanavaltaa missään asioissa, ja jos lapseni joutuisi rikoksen uhriksi miehen tai miehen perheen toimesta, minä en pystyisi asialle tekemään mitään. :(

Olisit miettinyt ennenkuin nait ulkolaisen miehen.. Ne ei tunnetusti välitä vaimoistaan ttuakaan..

Vierailija
371/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja työtön sinkku. Pelkään deittailun aloittamista sillä ikäiseni miehet, ja vanhemmat, tuntuvat kärsivän vauvakuumeesta ja itse en halua ollenkaan lapsia.

Tulevaisuus näyttää hyvin harmaalta. Onneksi on liikuntaharrastuksia, jotka pitävät minut edes jotenkin järjissään.

Vierailija
372/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli erota!

Mut ku on kaks lasta joita rakastan yli kaiken, niin menkööt tuo vaimo siinä sitte.

Olenko onneton? No olen!

Sama homma täällä, mutta toisinpäin eli olen vaimo. Kärvistelen ja mietin kuinka vanhoja lasten olisi hyvä olla eron hetkellä + talousasioiden järjestely ja miettiminen. Lisäksi mietin löytäisinkö koskaan sittenkään enää rakkautta vai jäisinkö sittenkin tyhjän päälle katuen eroa. Koronan myötä tulleet lomautukset ei myöskään helpota.

Vierailija
373/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla ajoin itse äitini sydänoireiden takia paikalliseen terkkulaan täältä maalta. Lähin lanssi oli keikalla ja Kelataksi jossain 120 kilometrin päässä. Nopein tapa toimia oli toimia itse sairaankuljettajana ja soittaa pari päivystä läpi, että minne voi tulla.

Nyt äiti on toimitettu isompaan sairaalaan, jossa katsotaan tilannetta ja tarvittavia toimenpiteitä.

M 45

Sinä ajoit äitiäsi, minä ajoin autoani. Jokainen tavallaan, en tuomitse. .

Vierailija
374/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ja rakastunut toiseen mieheen.

Tämä ja koska tilanne on jatkunut jo niin monta vuotta, pelkään että tässä käy vielä huonosti.

Vierailija
375/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhyys

Vierailija
376/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastuuton rahankäyttö, häätö uhkaa jos ei erota.

Vierailija
377/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä oleva vuosikontrolli, magneettikuvaus ja verikokeet, pelko että kasvain on uusinut. En jaksa uutta leikkausta..

Vierailija
378/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Yksinäisyys, mulla ei ole kuin yksi kaveri. Toinen kaveri hylkäsi hetki sitten. En ole seurustellut vuosiin ja haaveet perheen perustamisesta taitaa jäädäkin vain haaveeksi, ikää kuitenkin jo noin 30v. Olen kaikki päivät töiden jälkeen vain yksin. Ahdistaa katsella somesta muiden kivaa ajanviettoa ystävien kanssa. Tästä on seurannut myös masennusta.

-Nuoruuden vaikeuksien takia itsetunto on melko heikko

-Pelkään omistusasuntoni olevan homeessa, enkä saa apua tähän mistään. Lainaa asunnosta on  valtavasti.

-Terveys on alkanut reistailla, enkä saa apua tähänkään mistään, oireita vaan vähätellään jopa lääkärissä.

Vierailija
379/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ja rakastunut toiseen mieheen.

Tämä ja koska tilanne on jatkunut jo niin monta vuotta, pelkään että tässä käy vielä huonosti.

Sama täällä. Naimisissa ja ihastunut toiseen naiseen. Usean vuoden juttu. Tunteita on, pettämistä sanan varsinaisessa merkitysessä ei. Tunne tasolla olen sika petturi. Minkäs näille tunteille voi

Vierailija
380/940 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi aikoo käyttää kolmasosan säästöistään veneen ostamiseen. Ja nämä on säästöt, joita hänelle on lapsesta asti säästetty 18 vuoden ajan. Ketuttaa. Siinä pistetään kerralla haisemaan saman verran kuin mitä itse tienaan nettona vuodessa.

No voisihan asiat olla huonomminkin. Ei käytä kaikkia säästöjä, veneily on ihan hyvä harrastus. Tai että käyttäisi vaikka huumeisiin tai baareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä