Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi ollut koskaan taksissa?

Vierailija
25.08.2013 |

Enpä ollut tällaistakaan tullut ajatelleeksi, että 4.-luokkalaiselle voisi olla taksikyyti jokin ihme asia!

.4.-luokkalaisen lapseni kaveri oli kanssamme viikonlopun mökillä. Tulimme pois linja-autolla ja sen jälkeen olisi vielä pitänyt kaupunkiliikenteen bussilla jatkaa kotiin. Tuli sellainen olo, etten jaksa enää odottaa pysäkillä, kun seuraava auto tulisi 30 minuutin päästä. Kävelimme taksitolpalla.

Lapsen kaveri ihmetteli suureen ääneen, että ei ole KOSKAAN ollut taksissa. Sanoin, että äläs nyt hupsi, kai sinä nyt taksissa olet ollut. Ei, ei hän ole koskaan ollut. No, eihän se ole kuin autokyyti.

Mutta millaista elämää eletään, jos ei n. 10-vuotias ihminen ole koskaan elämässään ollut taksissa?!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toinen vauvana ja toinen taaperona. Molempien kanssa tultiin sairaalan päivystyksestä kotiin yöllä. Palvelu tuokin, ja ei sitä huvikseen lähdetä taksilla ajelemaan jos ei sitä oikeasti tarvitse. Taksikeskuksesta vastaa ihminen joka tekee kaikki tarvittavat kysymykset. Sitten senkus odotellaan taksia.

Bussia meidän lapset osaa kyllä käyttää todella hyvin, vaikka ovat alle kouluikäisiä.

Vierailija
42/43 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt ulkomailla, mutta en ikinä ole siellä ollut taksissa. Miksi se ulkomailla taksilla ajelu olisi jotenkin itsestäänselvää? Taksi olis varmaan viimeinen paikka, mihin ulkomailla menisin.  Mutta mä olenkin käynyt vain niillä parjatuilla junttien pakettimatkoilla, kun linja-auto vie hotellille tai sitten ollaan vuokrattu auto.

Mulle ylipäätään taksi on vain kyyti yöllä baarista kotiin. En näe sitä muulloin vaihtoehtona ja tuolloinkin vain jos ei mitään muuta kyytiä ole ja jos kotiin on enemmän kuin 3km. Ja koska baareissa ei ole tullut käytyä 10 vuoteen, niin eipä ole tullut taksillakaan ajettua.

Taksilla siis vain ihan äärimmäisessä hädässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toinen vauvana ja toinen taaperona. Molempien kanssa tultiin sairaalan päivystyksestä kotiin yöllä. Palvelu tuokin, ja ei sitä huvikseen lähdetä taksilla ajelemaan jos ei sitä oikeasti tarvitse. Taksikeskuksesta vastaa ihminen joka tekee kaikki tarvittavat kysymykset. Sitten senkus odotellaan taksia.

Bussia meidän lapset osaa kyllä käyttää todella hyvin, vaikka ovat alle kouluikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi