Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löytäisin tämän värisen haalarin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kiitos linkeistä :) Täytyy varmaan ostaa joku vastaava sitten. Ihastuin tuohon jo vuosi sitten, mutta päädyin ruskeaan. Tämä menisi kahdelle lapselle, eli periytyisi tytöltä pojalle, jos kestää kunnossa.

Tuo sininen olisi ollut ihana tytöllä vaaleanpunaisten asusteiden kanssa. Viimevuotinen pysyi hyvänä, mutta on nyt liian pieni isommalle ja liian suuri pienemmälle.

-ap

Vierailija
2/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä sellainen on:

http://bellabambina.fi/catalog/ticket-outdoor-toppahaalari-baggie-rugged-majolica-blue-p-3405.html?osCsid=80a315a3bb2d644097c81a8f69c243cf

Vai onko? Muistelen vaan kun etsin viimetalvena 140 senttisiä ja tuossa kaupassa kait oli, värivertailun voitti kuitenkin musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 21:48"]

No täällä sellainen on:

http://bellabambina.fi/catalog/ticket-outdoor-toppahaalari-baggie-rugged-majolica-blue-p-3405.html?osCsid=80a315a3bb2d644097c81a8f69c243cf

Vai onko? Muistelen vaan kun etsin viimetalvena 140 senttisiä ja tuossa kaupassa kait oli, värivertailun voitti kuitenkin musta.

[/quote]

Kiitos linkistä!

Näyttäisi samalta, mutta jossain toisessa nettikaupassa "Majolica blue" näytti paljon sitä hakemaani "Navya" vaaleammalta. Tämäkin on kyllä aika kaunis.

-ap

Vierailija
5/14 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI kuinka ruma!!!!:|=]Älä oikeasti osta!Yöks...

Vierailija
8/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tästä olikin apua.

-ap

Vierailija
9/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elätkö sinä vai elääkö lapsesi ikuista vuotta 2000? Tuollainen millennium-kimallus ja karvakaulukset menivät pois muodista vuosia sitten. Lisäksi miksi pukisit lapsesi kiinalaisessa tehtaassa epäeettisissä oloissa valmistettuun massatuotantovaatteeseen, kun n. 10-kertaisella hinnalla voisit teettää hänelle mittojen mukaan räätälöidyn haalarin, jonka jokainen raaka-aine on kotimaassa tuotettu? Ilmeisesti raha ja pihiys määrää, vai onko kyse siitä että itse olet alle 16-vuotias? Joka tapauksessa surullista ;(

Vierailija
10/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 05:43"]

Ap elätkö sinä vai elääkö lapsesi ikuista vuotta 2000? Tuollainen millennium-kimallus ja karvakaulukset menivät pois muodista vuosia sitten. Lisäksi miksi pukisit lapsesi kiinalaisessa tehtaassa epäeettisissä oloissa valmistettuun massatuotantovaatteeseen, kun n. 10-kertaisella hinnalla voisit teettää hänelle mittojen mukaan räätälöidyn haalarin, jonka jokainen raaka-aine on kotimaassa tuotettu? Ilmeisesti raha ja pihiys määrää, vai onko kyse siitä että itse olet alle 16-vuotias? Joka tapauksessa surullista ;(

[/quote]

Ei taida enää saada kotimaassa tuotettua haalarikangasta.... vetoketjuista ja napeista puhumattakaan.

Vierailija
12/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompdeluxin uudessa mallistossa on myös sininen haalari, ainakin poikien puolella (mutta kuitenkin unisex).

Vierailija
13/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 05:43"]

[/quote]

Teetätkö itse muka lastesi haalarit kokonaan itse, oi pyhyyden ruumiillistuma?

Hirveää AP:n millaista, kun toinee nätisti kysyy tietoa. Hanki apua idiootti ja tee rauhassa ne pukusi itse ja anna muiden ostaa sellaisia haalareita mistä hylkäävät. Mistä kiven alta teitä mönkii tänne palstalle?

Vierailija
14/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hirveää AP:n mollausta. Ja anna toisten ostaa sellaisia haalareita mistä tykkäävät. Puhelin kirjoittele omiaan. T. Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi