Miksi viivat eivät näy tällä palstalla?
Mikä ihme siinä on? Onko liian vaikeaa toteuttaa teknisesti?
Kommentit (16)
Ei oo monet muutkaan merkit toimineet kohta varmaan pariin vuoteen. Ei taida Sanoma laittaa enää paukkuja palstan kehittämiseen.
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap-
Mulla näkyy viivat peilin pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Lisäksi minua on jo useamman viikon vaivanneet todella löysät ulosteet - miltei ripuli. Aamulla saan käydä kakalla kahdeksankin kertaa ja pyypyy on pyyhkimisestä todella hellänä ja jo pelkkä pideellä suihkuttelukin tekee kipeää. Kohtalotovereita paikalla?
-ap-
No hyi!
Sulla on housut jalassa, siksi viiva ei näy. Pyyhi pyypyy babywibeseilla. Ei satu ja puhdistuu.
Ota tästä: - - - - - - - - - _ _ _ _ _ _
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
-ap-
Heh, ei ole oikea ap tämä. Eipä siinä!
Ne viivat pitää katsoa siitä testin kyljestä, ei täältä palstalta. Luepas uudelleen se ohje.
- _ / \ | ~ Tuossa onnsulle erilaisia viivoja
Yrittää jotkut olla muka vitsikkäitä.
Mee hoitoon!