Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi, ja mikä on unelmakumppanisi ammatti? Mainitse myös sukupuolesi ja unelmakumppanisi sukupuoli.

Vierailija
18.08.2020 |

Niin ja ammatit kuten kuuluisa rock-muusikko, NHL-kiekkoilija, ison yrityksen toimitusjohtaja, nyrkkeilyn maailmanmestari ovat kiellettyjä tässä kyselyssä. Ihan vain koska muuten kaikki naiset valitsivat näistä. Jos valitset rock-muusikon, niin tässä kyselyssä se tarkoittaa paikallispubissasi soittavaa rock-muusikkoa. Jos valitset kiekkoilijan, niin tässä kyselyssä se tarkoittaa Suomen jääkiekon ykkösdivarissa pelaavaa kiekkoilijaa. Jos valitset toimitusjohtajan tai talousjohtajan, niin se tarkoittaa naapurissasi sijaitsevan pienyrityksen toimitusjohtajaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjä niin, että elättää itsensä. Olen itsekin. 

Ap:n tehtävänasettelu oli kyllä harvinaisen perseestä, sillä kyllähän jotkut ihan oikeasti menestyvät ja tienaavat eivätkä kaikki haaveile superrikkaan tai superkuuluisan seurasta siltikään. 

Eihän aloituksessa kai tuollaiseen viitattu, vaan siihen että jokainen nainen valitsee rokkitähti-NHL-kirurgin jos sellainen on listassa tarjolla? Naiset luulee itsestään vähän liikaa.

Vierailija
42/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tehtävänasettelu oli kyllä harvinaisen perseestä, sillä kyllähän jotkut ihan oikeasti menestyvät ja tienaavat eivätkä kaikki haaveile superrikkaan tai superkuuluisan seurasta siltikään. 

Eihän aloituksessa kai tuollaiseen viitattu, vaan siihen että jokainen nainen valitsee rokkitähti-NHL-kirurgin jos sellainen on listassa tarjolla? Naiset luulee itsestään vähän liikaa.

Kyllä miehet kuvittelevat naisista jotain ihan ihmeellistä, jos kuvittelevat jokaisen valitsevan sellaisen. Olisi aika rasittavaa elää jonkun jatkuvasti kiertävän itseriittoisen rokkitähden kanssa, sama koskee NHL-tyyppejä, joiden ehdoille koko elämä rakentuu ja kai nyt normaali nainen tajuaa, ettei ole mikään trophy wife muutenkaan. Tuo kirurgi nyt oli ainoa normaali ammatti listalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arkkitehtiopiskelijanainen. Unelmamieheni on töissä luovalla alalla tai vaikkapa rakennustekniikkainsinööri. Sopii olla myös kokki, hieroja tai koomikko. Mieheni on musiikinopettaja.

Vierailija
44/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vaan antanut naisten vastata ihan vapaasti kaikista maailman ammateista ja katsonut millaisia vastauksia tulee.  

Vierailija
45/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraattori, nainen.

Unelmakumppanini nainen tai mies, vuorotyöläinen sosteralalta tai joku työ, jossa kumppani muuten pitkiä aikoja kotoa poissa. Olen introvertti ja kaipaan omaa rauhaa, kiva olla välillä kotona eri aikaan kuin kumppani.

Vierailija
46/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippu älykäs akateeminen nainen ja minun unelmapuoliso on käynyt ammattikoulun, ammattikorkean ja teknillisen korkeakoulun. Pakko olla nuo kaikki kolme. Onneksi löysin tälläsen unelmamiehen. On vielä sotilaspoliisi ja karateka. Voisiko tässä enää enempää toivoa. Kuolkaa kaikki vaan kateuteen.

Vierailija
47/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin media-alan yrittäjänä. 

Mieheni on ollut suuri rakkauteni jo lähes 20 vuotta. Hänen ammattinsa on esimies tätä nykyä, mutta on tehnyt muutakin yhteisten vuosiemme aikana. 

Vierailija
48/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huippu älykäs akateeminen nainen ja minun unelmapuoliso on käynyt ammattikoulun, ammattikorkean ja teknillisen korkeakoulun. Pakko olla nuo kaikki kolme. Onneksi löysin tälläsen unelmamiehen. On vielä sotilaspoliisi ja karateka. Voisiko tässä enää enempää toivoa. Kuolkaa kaikki vaan kateuteen.

Mutta eikös huippuälykäs ole yhdyssana?

Vierailija
49/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös huippuälykäs ole yhdyssana?

Ehkä rothwayler Tim on perheen fiksuin jäsen oikeasti. 

Vierailija
50/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen KTM, en tiedä ammattiani.

Minulla ei ole mitään unelmakumppanin ammattitoiveita, ei sillä ole väliä.

Hyvä olisi, että tulee toimeen ja mieluusti ei mitään sellasta, että keikkailee tai reissailee yli neljäsosan vuodesta töiden takia.

Vierailija
51/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, bisnesmies tai joku koneiden parissa hommia tekevä mies olisi hyvä.

Vierailija
52/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, nainen. Kirurgi lentokapteeni, mies.

Vierailija
54/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja, nainen. Kirurgi lentokapteeni, mies.

Oho. Rehellinen nainen.

Vierailija
55/55 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kokki. Unelmamieheni olisi sellaisessa työssä, jossa tienaa yli 2500€ kuussa, työajat ma-pe, alkaa klo 7-9 ja päättyy klo 15-17. Exäni oli hyväpalkkaisessa reissutyössä ja uusi exäni aamusta iltaan, melkein joka päivä suorittavassa työssä. Tuntuu ettei kukaan mies tee sitä 37,5h viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi