Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi, ja mikä on unelmakumppanisi ammatti? Mainitse myös sukupuolesi ja unelmakumppanisi sukupuoli.

Vierailija
18.08.2020 |

Niin ja ammatit kuten kuuluisa rock-muusikko, NHL-kiekkoilija, ison yrityksen toimitusjohtaja, nyrkkeilyn maailmanmestari ovat kiellettyjä tässä kyselyssä. Ihan vain koska muuten kaikki naiset valitsivat näistä. Jos valitset rock-muusikon, niin tässä kyselyssä se tarkoittaa paikallispubissasi soittavaa rock-muusikkoa. Jos valitset kiekkoilijan, niin tässä kyselyssä se tarkoittaa Suomen jääkiekon ykkösdivarissa pelaavaa kiekkoilijaa. Jos valitset toimitusjohtajan tai talousjohtajan, niin se tarkoittaa naapurissasi sijaitsevan pienyrityksen toimitusjohtajaa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, nainen. Unelmana mies raksa-alalta, tykkään (kuten yksi edeltävistä kirjoittajista) huomioliiveistä jne :D

Rakastuinkin yllätys yllätys raksamieheen, nyt naimisissa <3

Vierailija
22/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi kiekkoilijaa, toimaria tai nyrkkeilijää. Kaikki naiset??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja insinööri koulutukseltani. Unelmamieheni ammatilla ei ole väliä, mutta ideaalista on, että hän viihtyy työssään ja tekee normaalia päivätyötä. Pitkistä lomista ei ole haittaa, jotta saa enemmän yhteistä aikaa.

Vierailija
24/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija, nainen. Luova ala, mies.

Vierailija
25/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/55 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen projektipäällikkö (n), puolisoni on yrittäjä (m).

Vierailija
27/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AD, mies, ja toivoisin löytäväni luokanopettajanaisen.

Vierailija
28/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenhoitaja.

Rekkakuski. Lyhyttukkainen nainen.

N28

Vierailija
29/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjailija, nainen. Luova ala, mies.

Jos vauvapalstalla pyörit niin olet satuilija pikemminkin...

Vierailija
30/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneudenhoitaja.

Rekkakuski. Lyhyttukkainen nainen.

N28

Olet siis itse rekkakuski ja toivot löytäväsi kauneudenhoitajan, vai miten tämä meni?

Vierailija
31/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri (nainen) ja unelma-ammatti miehelle esim. insinööri, di tms. "miehekäs", mutta hyvin palkattu ala.

Vierailija
32/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitajamies ja ihanneammatti naisella voisi olla mikä tahansa sosiaali ja terveysala tai sitten liikuntaan liittyvä. Ei muuten mitään merkitystä ammatilla mutta näiden alojen ihmisten kanssa löytyy eniten puhuttavaa.

Vierailija
33/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja unelmani olisi poliisimies, palomies, vartija tai raksaukko. Yhden lentäjän kanssa oli seksisuhde aiemmin. 

Vierailija
34/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja unelmani olisi poliisimies, palomies, vartija tai raksaukko. Yhden lentäjän kanssa oli seksisuhde aiemmin. 

Oliko laatikkoleukaa?

Vierailija
35/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, taidat olla kovin nuori. Kyllä ne rock-muusikko haaveet kuuluvat ihan vain teini-ikään useimmilla. Ei aikuinen nainen enää haluaisi sellaista elämää, missä toinen kiertää maailmaa. Tuntematta sitä elämää sen paremmin uskallan sanoa, että ainakin itselleni olisi kovin ahdistavaa ajatella miestäni joka ilta eri kaupungissa kauniiden nuorten naisten piirittämänä sillä aikaa, kun minä hoitaisin kodin ja oman työni.

Tai NHL-kiekkoilija; uskon, että kiekkovaimojen elämä on raskasta. Aika paljon joutuu sietämään ja katsomaan sormien läpi. Minä en edes jaksaisi hengailla niiden muiden kiekkopariskuntien kanssa, koska koko se elämäntapa olisi niin vieras.

Olen itse projektipäällikkö. Minulla ei ollut mitään unelmakumppania saati ammattia mietittynä unelmakumppanille, mutta puolisoni on pienen yrityksen toimitusjohtaja.

Vierailija
36/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen it-alalla (nainen) ja miehen unelma-ammatti olisi mikä tahansa joka ei ole vaarallinen; ei sisällä jatkuvia yötöitä tai työmatkoja; eikä mikään julkkis/puolijulkkis. Onneksi näin onkin nyt kun kumppanina toinen koodari. Oikeastaan työpaikalla tai alalla sinällään ei ole niin väliä, mutta toki kiva jos olisi suunnilleen normaali palkka ja suunnilleen normaalit vapaat.

Ihan vihonviimeinen olisi joku NHL-tähti jolla on noussut liri päähän. Ehkä hirveistä hirvein olisi Teemu S, mutta onneksi ei liikuta samoissa piireissä :D :D En myöskään jaksaisi katsoa mitään BB-julkkista tai tositv-dudea joka kuvittelee olevansa jotenkin normaalin porukan yläpuolella.

Vierailija
37/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko laatikkoleukaa?

Ei mutta komea oli ja iso muna 

Vierailija
38/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lääkäri (nainen) ja unelma-ammatti miehelle esim. insinööri, di tms. "miehekäs", mutta hyvin palkattu ala.

Ilmoitatko vaaditut tulot jo Tinderin biossa?

Vierailija
39/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja (nainen) ja mieheni on myös sh. Ei kuitenkaan olla samassa yksikössä töissä.

Jos en olisi mieheni kanssa yhdessä, ehkä olisin kiinnostunut opettajasta tai fysioterapeutista.

Toisaalta ei se ammatti ehkä ole se ensisijainen asia kumppanista.

Ai niin, tunnen töistä myös lähihoitajamiehiä ja kivoja tyyppejä ovat.

Vierailija
40/55 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjä niin, että elättää itsensä. Olen itsekin. 

Ap:n tehtävänasettelu oli kyllä harvinaisen perseestä, sillä kyllähän jotkut ihan oikeasti menestyvät ja tienaavat eivätkä kaikki haaveile superrikkaan tai superkuuluisan seurasta siltikään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi