Yksinäinen ja tylsä perjantai-ilta edessä - mitä tehdä?
Mulla ei oo mitään tekemistä. Kaikilla kavereilla on jotain muuta, tv:stä ei tuu mitään katselemisen arvoista enkä jaksaisi koko iltaa roikkua netissä. Kämppäkin on siivottu. Ei kannata leipoa, kun ei oo ketään, joka leivonnaiset söisi. Mitä mä tekisin?
Kommentit (23)
Lähde jonnekin tutustumaan ihmisiin!
Miten olisi tee-se-itse-kauneushoidot? Pidät hemmottelu- ja rentoutumisillan itseksesi. Yksinolemisen taito on tärkeä taito aikuiselle ihmiselle, ja jos ajattelet että olet tosi out jos et ole joka viikonloppuilta jossain bilettämässä tai tekemässä jotain extremeä, olet varmaankin aika nuori.
Ainakin täällä päin on tosi kaunis sää. Rullaluistelu- tai juoksulenkki?
No mulla on ohjelmassa siivousta ja illanviettoa puhtaassa kodissa. Pizzataikina on nousemassa, ruuan jälkeen saunaan. Sitten korkkaan viinipullon, lueskelen, kuuntelen musiikkia ja ehkä katson leffan tai pari.
Minulla sama edessä, ap! Yleensä kun olen ihan yksin yritän lähteä kavereiden kanssa ulos, muttei tänään onnistu.
Aion katsoa kivoja ohjelmia, ehkä leffan myöhemmin. Syön herkkuja, luen kirjaa, pyörin netissä.. aion nukahtaa sohvalle ja siirtyä sitten yöllä sänkyyn.
Saan melkein joka ilta kyllä tehdä samoja asioita ihan rauhassa, mutta... ei voi mitään.
Mene leffaan tai jos et viitsi lähteä yksin niin vuokraa leffa. Käy lainaamassa kirjastosta kirjoja tai lehtiä ja hae kaveriksi suklaalevy. Lähde lenkille tai vaikka uimahalliin, jos se on vielä auki.
Mä olen niin harvoin ksin kotona että silloin on melkein juhlapäivä: hyvää ruokaa, hyvää viiniä, kaukosäädin on yksin mun hallinnassa, ostan jonkun naistenlehden tai luen kirjaa, naatiskelen vaan olostani, saatan siivota ja huudattaa samalla musaa ja tanssi ah niin hyvin sen tahtiin ;D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 16:36"]
Mulla ei oo mitään tekemistä. Kaikilla kavereilla on jotain muuta, tv:stä ei tuu mitään katselemisen arvoista enkä jaksaisi koko iltaa roikkua netissä. Kämppäkin on siivottu. Ei kannata leipoa, kun ei oo ketään, joka leivonnaiset söisi. Mitä mä tekisin?
[/quote] Katso joku leffa...jos ei ole kotona - käy lainaamassa... tee manikyyri...kokeile uusia meikkaustapoja...yms?
Mä antaisin mitä vaan tollaisesta perjantaista! Nauti! Tee vaan niitä juttuja mitä oikeesti haluat.
Jos minä saisin olla ihan yksin....
Lähtisin ensin uimahalliin, uisin ja saunoisin ja istuisin porealtaassa ja nauttisin. Sitten menisin kauppaan ostamaan jtn hyvää, ja sitten Hesen kautta kotiin.
Herkuttelisin, lukisin kirjaa ja katsoisin telkkaria, ja jos yönkin saisin olla yksin ottaisin nukahtamislääkkeen että varmasti nukkuisin koko yön.
Tuo kyllä kuulosti liianki tutulta. Mun vapaaviikonloput yksin kämpillä on aina sisältäny alkoholia. Ei se nyt normaalia ole ettei viihy yksin ku päissään, joten keksi jotaki rakentavampaa. Alkoholi on juhlajuoma. Jos ei osaa lopulta enää muuten rentoutua huonosti menee....
Mene manikyyrin, shoppailemaan, nuku/lepää, lue, mene kylpyyn, jos osaat soittaa jotain soitinta ja sinulla on sellainen opettele uusi kappale, kuuntele musikkia ja haaveile, katso elokuva
Mulla ei ole ollut tylsää sen jälkeen kun internet keksittiin. Nykyään on melkein kaikki maailman elokuvat ja sarjatkin ilmaiseksi saatavissa. Ilmaisia pelejä ja ihmiset kertovat kilpaa viisauksiaan you tubessa. Vaikka Harwardin kanavalta löytyy ihan kohtalaisia luentoja. Koomikkoja löytyy jos haluaa nauraa. Pelejä, chättejä ja keskustelupalstoja löytyy. Kieliä voi opetella.
16: Kiitos vinkistä koskien Harvardin luentoja. En tiennyt moisesta.
Opettele Poké-rap ulkoa ja hämmästytä työkaverit maanaina ekalla kahvitauolla.
1. Pelaa.
2. Nuku.
3. Syö.
4. Käy lenkillä ja käy samalla ostamassa herkkuja. Ja syö herkut kotona leffan tai netissä pörräämisen kanssa.
5. Jos on kuntolaitteita kuntoile väsymykseen saakka.
6. Ui rannalla.
7. Ui uimahallissa
8. Käy ravintolassa.
9. Käy baarissa.
10. Vuokraa vaikka kelkka talvella ja aja kavereitten kaa.
11. Hoida lemmikkejä.
12. Ulkoiluta lemmikkejä.
13. Pelaa lauta pelejä kavereitten kaa. Esimerkiksi osta se uusi retkikunnat lisäosa afrikan tähteen, se pidentää peliä ja on
jännittävämpi.
14. Käy kuntosalilla.
15.Käy huvipuistossa. Yksin tai kavereitten kaa.
16. Käy laskettelemassa.
No siinä tekemistä, ei vain perjantai iltaan.
Vedä perseet olalle. Tiesitkö muuten eetä mtv 3 maksukanavat näkyy tän viikonlopun ilmaiseksi?