Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen ja tylsä perjantai-ilta edessä - mitä tehdä?

Vierailija
23.08.2013 |

Mulla ei oo mitään tekemistä. Kaikilla kavereilla on jotain muuta, tv:stä ei tuu mitään katselemisen arvoista enkä jaksaisi koko iltaa roikkua netissä. Kämppäkin on siivottu. Ei kannata leipoa, kun ei oo ketään, joka leivonnaiset söisi. Mitä mä tekisin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis yksin on välillä iha kivaa. Mä aina kuuntelen musiikkia ja laulan mukana. Teen videoita ja katon videoita ulkonakin voi mitä vaan tehä ja pelit herkut leffat lenkit...

Siis on mitä vaan kun on yksin kun kukaan ei näe tai kuule niin voin viimein laulaa🎶!

ku en tykkää ku muut kuulee mun lauluni...

Ja kyllä se tekeminen löytyy😁

Vierailija
22/23 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tuntui, että elämä menee jotenki hukkaan ku kattoo vaan sarjoja ja roikkuu vaan netissä. (teen mä toki joskus sitäkin kuten nyt :D) joku sanoi joskus että pitäs tehdä niitä asioita mistä oikeesti tykkää kun tää aika on kumminki rajallinen.

Jos on hyvä sää, mene kävelemään ja osta jätskiä. Saatat löytää ittes vaikkapa uimarannalta josta saat taas lisää tekemistä.

Huonolla säällä voit vaikka tehdä jotain monimutkasta ruokaa mitä et normaalisti ehdi tekemään. Sitten voit rentoutua vaikka kirjan ääreen, mennä saunaan ja tehdä ittelles kauneushoidon. Ah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullakin joskus ois tommonen tilanne! Tekisin ruokaa ja kuuntelisin samalla musiikkia, menisin taloyhtiön saunaan ja uima-altaalle rentoutumaan, veisin koiran lenkille ja samalla ostaisin kaupasta läjän herkkuja. Sitten käpertyisin peiton ja herkkuläjän kanssa pitämään leffamaratonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi