Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä voi tehdä koko perheen kera kotona?!?

Vierailija
23.08.2013 |

Oikeesti, alkaa turhauttaa ihan todella, kun näköjään meillä ei osata/keksitä/haluta tehdä mitään muuta koko perheenä yhdessä kotona, paitsi television tuijotusta.

Tai harvassa ovat ne kerrat, kun katsotaan koko perhe yhdessä edes mitään samaa ohjelmaa. Nytkin mies katsoo televisiota, mä oon täällä, häädettyäni juuri 5-vuotiaan pois tältä tietsikalta, hän on pelannut miltei aamusta asti, välillä on katsonut telkkaria. Nyt onneksi meni leikkimään legoilla...

Mutta siis asiaan, mä haluaisin tosi paljon tehdä koko perheen kanssa jotain täällä kotona.

Kukaan muu meillä ei vaan ole samaa mieltä. Mies haluaa kotona ollessaan vain katsoa televisiota tai olla netissä.

Lapset haluavat pelata tai katsoa telkkaria, muuten on "tylsääääää".

Mä yritän kasata perheen kerran päivässä edes yhteiseen ruokailuhetkeen, mutta sekin menee niin että mies syö tuppisuuna nopeesti, katsettaan lautasesta nostamatta, ja painuu television ääreen. Lapset eivät paljoa tästä eroa.

Mihinkään ulkoiluun en koko perhettä saa innostumaan.

Tekisi mieli heittää tv, tietsikka ja läppäri yms. pelikoneet hittoon koko  huushollista, mutta en mä tietenkään niin voi oikeasti tehdä, mies kun on ehdottomasti tätä vastaan, olen monta kertaa ehdottanut.

Harmittaa tällainen "perhe-elämä".

Mitä te teette yhdessä kotona, jos sais vinkkejä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsieni serkut ja siskoni olivat kylässä, järjestimme oman voice of finlandin. Kaikki vaan sohvalle, jos ei mahdu, lisää tuoleja vaikka keittiöstä. Joku läppäri, tabletti, josta kuuntelette musiikkia ja yksi laulaa ja muut kääntyy, jos kääntyy... kaikki tietää voicen.

jos on pleikka tai xbox, niistäkin voi kuunnella.

Hauskaa oli ja aikakin kului nopeasti.

Kun pienin serkuista halusi laulaa, lauloivat 12v poikani hänen kannssaan duona "5pientä ankkaa"

Vierailija
42/42 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan ulkoilua ja muuta liikkumista. Muuten aika menee tosi äkkiä ruudun edessä. Sun lapsi on sen ikäinen, että pitäisi harjoitella uimista, luistelua, hiihtoa yms. Meilläkin on kitinää välillä jonnekin menosta, mutta sen jälkeen on kivaa. Rajoittaisin ruutuaikaa kaikilta. Miehen pitäisi näyttää mallia tässä. Ei muuta kuin yhdessä kokkailemaan yms. Koko perhe lautapelailemaan yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla