Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lippis miehellä

Vierailija
17.08.2020 |

Olen mies ja kärsinyt pitkään auringon säteistä ja kuumuudesta. Löysin pelastuksen: lippiksen.
Lippis oli kallis ja on muodin mukainen, mutta ennen kaikkea pidän sen käytännöllisyydestä ja suojasta. Käyrä lippa silmillä tuo myös mukavasti yksityisempää fiilistä.

Olen kuitenkin huomannut että ihmiset luulevat ilmeisesti kyseessä olevan vain jokin muoti-ilmiö ja että pitäisin sitä vain koska ulkonäkö, tai että olen typerä juntti maalaispoika, tai että hiukseni olisivat huonosti.

Meneekö tämä oikeasti näin? Mitä mieltä olette lippiksistä miehillä? Vai olenko vielä palstan mammojen mielestä poika? Ikää 23.
Harmittaa kun löysin vihdoin mieleiseni lippiksen joka helpottaa auringossa, mutta ihmiset ottavat sen näin.
Tyttöystäväni kehotti kääntämään toisin päin. Mitä järkeä?? Eihän se sitten enää suojaa silmiä ja kasvoja.
Ärsyttävää. Onko ihmiset todella näin tyhmiä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuuskymppinen äijä ja käytän lippistä samasta syystä, vanhemmiten vielä iiris on tullut niin hitaaksi ettei ulos mennessään näe pariin minuuttiin mitään.

Se mitä muut ajattelevat, on minulle herttaisen yhdentekevää. 

Käytän lippistä juuri niin kuin siitä on eniten hyötyä, eipä heiluta muitten mielipiteet.

Vierailija
2/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali asuste, ei herätä suurempia ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun laita lippa vinoon ja mene liikenteeseen ajelemaan kolmeakymppiä

Vierailija
4/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis ei kuulu aikuisen miehen pukeutumiseen. Urheillessa tai mökillä vielä menettelee

Vierailija
5/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vetää päähän kun käy vaikka kaupassa. Ei väliä vaikka parturista jo aikaa.

Vierailija
6/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, valonherkät silmät joten aurinkolaseja ja lippistä käytän kesäisin pilviselläkin säällä.

M45

Vierailija
7/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis miehellä on ihan kiva, varsinkin kun niiden pitäjillä yleensä muutenkin semmoinen kiva ja rento tyyli. Mutta ei lippaa taakse, se vasta typerältä näyttääkin katukuvassa aikuisella miehellä...jossain rannalla tai mökillä tosin söpöä, mutta ei muuten.

Vierailija
8/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin typerän näköistä kuin joku läski jonne lippa niskassa.

Vierailija
9/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on apua niin käytät. Vähän kun saat vielä ikää et enää välitä, mitä muut ajattelee.

Vierailija
10/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan ap:n sentimentin, lippis on mukava ja käytännöllinen vaatekappale. Harmi, että sitä saatetaan pitää tyllittömänä tai jonain statementtina, indikaattorina tms. mitä se ei ole.

Vierailija
11/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille lippalakki ei ole sovelias asuste kuin tietyissä urheilun parissa suoritettavissa jutuissa.

Vierailija
12/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kunnollisen kolmikolkkahatun, en mitään naamiaisasun merirosvohattua.

Vierailija
13/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippistä käytän aina aurinkoisella säällä. Suojaa uv-säteiltä päätä ja kasvoja ja antaa silmien eteen mukavasti varjoa. 

Samalla teen tiettäväksi sen, mikä on suosikki joukkueeni. 

Mulle on ihan sama mitä muut mun lippiksen käytöstä ajattelee.

M41 

Vierailija
14/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis miehellä on ihan kiva, varsinkin kun niiden pitäjillä yleensä muutenkin semmoinen kiva ja rento tyyli. Mutta ei lippaa taakse, se vasta typerältä näyttääkin katukuvassa aikuisella miehellä...jossain rannalla tai mökillä tosin söpöä, mutta ei muuten.

Silloin saa mun mielestä panna lipan väärin päin, jos aurinko paistaa takaa päin ja haluaa suojata niskaansa palamiselta. Näin ainakin itse teen.

Vierailija
15/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö sä tyylivinkkejä  tunika- ja legginsmammoilta rasvatukissaan? Sitä ne suominaiset on. 

Vierailija
16/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vielä ap hämmästymään ihmisten tyhmyydestä. Tuo oli vasta alkusoittoa.

mies52v

Vierailija
17/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään lähteä auringon paahteeseen ilman suojaa eli lippistä. Aurinko jotenkin erilainen kuin ennen.

Vierailija
18/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin saa mun mielestä panna lipan väärin päin, jos aurinko paistaa takaa päin ja haluaa suojata niskaansa palamiselta. Näin ainakin itse teen.

Tuohan on vain järkevää. Mitäs siitä, jos jonkun muotitietoisen mielestä tämä on etikettivirhe. 

Vierailija
19/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaljamerkin lippis päässä tai lippa taaksepäin tai lippis päässä sisällä on ihan minkä ikäisen tanhansa miehen päässä typerän näköinen.

Vierailija
20/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on vain järkevää. Mitäs siitä, jos jonkun muotitietoisen mielestä tämä on etikettivirhe. 

Jotkut miehet kääntävät lipan niskaan myös seksin ajaksi heteromiehet varsinkin kun ottavat naisen takaa ja homomiehet suojatakseen niskaansa puremilta ja kuolata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi