Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lippis miehellä

Vierailija
17.08.2020 |

Olen mies ja kärsinyt pitkään auringon säteistä ja kuumuudesta. Löysin pelastuksen: lippiksen.
Lippis oli kallis ja on muodin mukainen, mutta ennen kaikkea pidän sen käytännöllisyydestä ja suojasta. Käyrä lippa silmillä tuo myös mukavasti yksityisempää fiilistä.

Olen kuitenkin huomannut että ihmiset luulevat ilmeisesti kyseessä olevan vain jokin muoti-ilmiö ja että pitäisin sitä vain koska ulkonäkö, tai että olen typerä juntti maalaispoika, tai että hiukseni olisivat huonosti.

Meneekö tämä oikeasti näin? Mitä mieltä olette lippiksistä miehillä? Vai olenko vielä palstan mammojen mielestä poika? Ikää 23.
Harmittaa kun löysin vihdoin mieleiseni lippiksen joka helpottaa auringossa, mutta ihmiset ottavat sen näin.
Tyttöystäväni kehotti kääntämään toisin päin. Mitä järkeä?? Eihän se sitten enää suojaa silmiä ja kasvoja.
Ärsyttävää. Onko ihmiset todella näin tyhmiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lippis käy niin tetsoni päähän vaan

🤠

Vierailija
22/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippis miehellä on ihan kiva, varsinkin kun niiden pitäjillä yleensä muutenkin semmoinen kiva ja rento tyyli. Mutta ei lippaa taakse, se vasta typerältä näyttääkin katukuvassa aikuisella miehellä...jossain rannalla tai mökillä tosin söpöä, mutta ei muuten.

Silloin saa mun mielestä panna lipan väärin päin, jos aurinko paistaa takaa päin ja haluaa suojata niskaansa palamiselta. Näin ainakin itse teen.

Kepi niskaliinalla auttaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Percetrikoot sen sijaan on kaikilla vain siksi, että kaikki niitä käyttävät ovat tulossa tai menossa ainoastaan salille.

Vierailija
24/24 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis on kuuma, jos sen alla on Eerikäisen Esko. NAM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi