Onko täällä muita, joita eivät kiinnosta olympialaiset yhtään? Tai kilpaurheilu muutenkaan
Pahoittelut tylsyydestäni. Ei vain jaksa kiinnostaa. Ja jotenkin väsyttää, kun urheilu saa niin paljon huomiota ja kaiken maailman spektaakkeleita, kun maailmassa olisi vaikka mitä muitakin asioita, joissa kehittyä pitkälle ja joita voisi pitää esillä paljon enemmänkin. Esimerkiksi (taide)musiikki ja taiteet muutenkin.
Kommentit (33)
Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.
Ei kiinnosta tippaakaan kuten ei myöskään jalkapallot ja jääkiekot.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.
Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!
Katson satunnaisesti urheilua, mutta hyvin voisin olla katsomattakin. Minulla ei ole koskaan mitään suosikkia, oli se sitten joukkue, maa tai yksittäinen urheilija. Lopputulos ei varsinaisesti kiinnosta, ihan sama kuka vie voiton.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko on älykkäiden miesten älykäs peli. Tarkoitit varmaan jalkapalloa. Huligaanit riehuu siitä kumpi on parempi 0-0 pelissä.
Olin vahingoniloinen, kun avajaisissa satoi.
t. toinen, jota evvk
Olympialaisissa on kieltämättä vägännjuhlan tunnetta ja avajaiset olivat komeat. Seuraan kyllä tuloksia, mutta tuskin katselen. Liikun itse aika paljon mutta en ole kaksinen penkkiurheilija ja toivoisin että urheilun osuutta kulttuurimäärärahoista enintään pienennettäisiin. Samalla rahalla voisi satsata kouluihin, kirjastoihin ja kulttuuriin.
Ei kiinnosta. Urheilun seuraaminen televisiosta kuuluu aikaan milloin ihmiset tuijotti vaikka testikuvaa kunhan katsoi televisiota. Jokainen urheilkoon itse.
Urheiluun liittyy läheisesti nationalismi ja fanitus. Luulen, että suuri osa ihmisistä seuraa urheilua tämän vuoksi. En seuraa urheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!
On se talviolympilaisissa laji. Suomi voitti jääkiekon olympiakultaa viimeksi 2022
Kannattaa katsoa Ylellä Lapsuus huippu-urheilun varjossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko on älykkäiden miesten älykäs peli. Tarkoitit varmaan jalkapalloa. Huligaanit riehuu siitä kumpi on parempi 0-0 pelissä.
Kumpaakin katsotaan 1.5 promillen humalassa jotta siihen saadaan mielenkiintoa, äly siitä on kaukana.
Sitten vasta, kun eukonkanto saadaan olympialajiksi.
Minua ei urheilu pahemmin kiinnosta. En seuraa mitään urheilua.
Joskus tenavana seurasin vähän urheilua kuten Mika Häkkisen ajoa formuloissa ja leijonien pelejä joskus 2000 luvun alussa. En ole varmaan 20 vuoteen seurannut urheilua.
Politiikan ei pitäisi olla mukana urheilussa millään tapaa ja politiikkaa kun alkoi tulemaan mukaan urheiluun niin lopetin sen seuraamisen. Kaikki mihin tulee politiikka mukaan niin lopetan sen seuraamisen.
Mua ärsyttää näissä jättimäisissä tapahtumissa älytön tuhlaaminen. Ihan kaiken tuhlaaminen. Ollaan niin huolissaan ilmastonmuutoksesta, mutta kuitenkin järjestetään tällaisia kertakäyttöisiä karkeloita.
Itse en ole ikinä ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista on jossain potkupallossa tai jäkiskiekossa. Ja että miksi se koskettaa niin suuresti monia aikuisia ihmisiä, jos Suomi sattuu voittamaan jonkun kyseisen urheilupelin. Ilmeisesti olen itse jotenkin tunnevammainen, kun en käsitä tämän asian tärkeyttä..
Mikään ei ole muuttunut Rooman vallan ajoista... sirkushuveja...
Täysin rahan ympärille käärittyä touhua. Turha puhua urheilusta.
Urheilijoista kasvatetaan itsekeskeisiä lumihiutaleita, joiden sairauslistaa käydään tiedotusvälineissä läpi kymmenen kertaa päivässä! Jos siinä ei ihmiselle nouse kusi päähän, niin ei missään.
Meni maku kun kaikenmaailman pedofiilit pääsee mukaan!