Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joita eivät kiinnosta olympialaiset yhtään? Tai kilpaurheilu muutenkaan

Vierailija
27.07.2024 |

Pahoittelut tylsyydestäni. Ei vain jaksa kiinnostaa. Ja jotenkin väsyttää, kun urheilu saa niin paljon huomiota ja kaiken maailman spektaakkeleita, kun maailmassa olisi vaikka mitä muitakin asioita, joissa kehittyä pitkälle ja joita voisi pitää esillä paljon enemmänkin. Esimerkiksi (taide)musiikki ja taiteet muutenkin. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku kun kaikenmaailman pedofiilit pääsee mukaan!

Vierailija
2/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.

Vierailija
4/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tippaakaan kuten ei myöskään jalkapallot ja jääkiekot.

Vierailija
5/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.

Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!

Vierailija
6/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson satunnaisesti urheilua, mutta hyvin voisin olla katsomattakin. Minulla ei ole koskaan mitään suosikkia, oli se sitten joukkue, maa tai yksittäinen urheilija. Lopputulos ei varsinaisesti kiinnosta, ihan sama kuka vie voiton.

Vierailija
7/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko on älykkäiden miesten älykäs peli. Tarkoitit varmaan jalkapalloa. Huligaanit riehuu siitä kumpi on parempi 0-0 pelissä.

Vierailija
8/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahingoniloinen, kun avajaisissa satoi.

t. toinen, jota evvk

Vierailija
9/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisissa on kieltämättä vägännjuhlan tunnetta ja avajaiset olivat komeat. Seuraan kyllä tuloksia, mutta tuskin katselen. Liikun itse aika paljon mutta en ole kaksinen penkkiurheilija ja toivoisin että urheilun osuutta kulttuurimäärärahoista enintään pienennettäisiin. Samalla rahalla voisi satsata kouluihin, kirjastoihin ja kulttuuriin.

Vierailija
10/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Urheilun seuraaminen televisiosta kuuluu aikaan milloin ihmiset tuijotti vaikka testikuvaa kunhan katsoi televisiota. Jokainen urheilkoon itse.

Vierailija
11/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluun liittyy läheisesti nationalismi ja fanitus. Luulen, että suuri osa ihmisistä seuraa urheilua tämän vuoksi. En seuraa urheilua.

Vierailija
12/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!

On se talviolympilaisissa laji. Suomi voitti jääkiekon olympiakultaa viimeksi 2022

Vierailija
13/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa Ylellä Lapsuus huippu-urheilun varjossa.

Vierailija
14/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko on älykkäiden miesten älykäs peli. Tarkoitit varmaan jalkapalloa. Huligaanit riehuu siitä kumpi on parempi 0-0 pelissä.

Kumpaakin katsotaan 1.5 promillen humalassa jotta siihen saadaan mielenkiintoa, äly siitä on kaukana.

Vierailija
15/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta, kun eukonkanto saadaan olympialajiksi.

Vierailija
16/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei urheilu pahemmin kiinnosta. En seuraa mitään urheilua. 

Joskus tenavana seurasin vähän urheilua kuten Mika Häkkisen ajoa formuloissa ja leijonien pelejä joskus 2000 luvun alussa. En ole varmaan 20 vuoteen seurannut urheilua. 

Politiikan ei pitäisi olla mukana urheilussa millään tapaa ja politiikkaa kun alkoi tulemaan mukaan urheiluun niin lopetin sen seuraamisen. Kaikki mihin tulee politiikka mukaan niin lopetan sen seuraamisen.

Vierailija
17/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää näissä jättimäisissä tapahtumissa älytön tuhlaaminen. Ihan kaiken tuhlaaminen. Ollaan niin huolissaan ilmastonmuutoksesta, mutta kuitenkin järjestetään tällaisia kertakäyttöisiä karkeloita.

Vierailija
18/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista on jossain potkupallossa tai jäkiskiekossa. Ja että miksi se koskettaa niin suuresti monia aikuisia ihmisiä, jos Suomi sattuu voittamaan jonkun kyseisen urheilupelin. Ilmeisesti olen itse jotenkin tunnevammainen, kun en käsitä tämän asian tärkeyttä..

Vierailija
19/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole muuttunut Rooman vallan ajoista... sirkushuveja...

Vierailija
20/33 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rahan ympärille käärittyä touhua. Turha puhua urheilusta. 

Urheilijoista kasvatetaan itsekeskeisiä lumihiutaleita, joiden sairauslistaa käydään tiedotusvälineissä läpi kymmenen kertaa päivässä! Jos siinä ei ihmiselle nouse kusi päähän, niin ei missään.