Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimot: miksi vartioit miestäsi, kun puhun hänelle?

Vierailija
16.08.2020 |

Kysyn tätä vilpittömin mielin — haluaisin oppia mistä on kyse.

Olen yhden, päiväkotia käyvän tyttären äiti. Sinkku.

Tällä palstalla olen huomannut, että täytyy mainita koulutustaso ja kuvailla ulkonäköä. On maisterintutkinto. Pituutta 173 cm ja 61 kg, meikkaan päivittäin, loivat kiharat hiukset keskelle selkää asti, olen urheilusta pitävä normaalipainoinen. Tykkään pukeutua naisellisesti mutta en todellakaan whitetrash-tyyppisesti, vaan pukeudun korkokenkiin ja kapeaan hameeseen mihin vain menen tyttäreni kanssa, myös leikkipuistot, pikaruokaravintolat jne.

Kun juurikin leikkipuistossa / hampurilaisravintolassa / uimarannalla tms. neutraalissa paikassa juttelen luontevasti lähellä olevan, entuudestaan tuntemattoman lapsen isän kanssa, miksi kestää vain muutama sekunti, kun sinä vaimo/avovaimo/tyttöystävä palaat siihen miehesi aivan viereen ja katsot tuimasti minua?

Eikö nykysuomalaisuuteen kuulukaan kevyt juttelu small talk tuntemattoman naisen ja miehen välillä, vai pitäiskö palata juroon meininkiin?

Ihan kuin sinä nainen tulet vahtimaan tai vartioimaan miestäsi, kun mukavasti juttelemme lapsistamme siinä, en aidosti ymmärrä.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munahaukka

Niin on, itäisestä naapurista muuttaneiden työasu tuo kapea hame ja korkkarit. Ammattilainen asialla.

Vierailija
122/132 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄitinäRakastaja kirjoitti:

Myönnän, että itsekin vähäsen suojelisin suhdettani, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mieheni ei pettäisi minua, mutta luulen sen tulevan yleensä luonnostaan.

Eli itseasiassa olette mustasukkaisia mutta koko ketju on täynnä taas yllättäen muiden syyttelyä, tuttuun tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munahaukka

Ellei jopa munakotka.

Vierailija
124/132 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai tulet juttelemaan neutraalissa paikassa mieheni kanssa? Mitäs hänelle höpöttelet? Ihanko jutustelet keveästi vaikka pikaruokapaikan ateriakokonaisuuksista ja eri hampurilaisten ravintosisällöistä? Ihanaa, sen kuin juttelet, minä en häiritse!

Mieheni saattaa kyllä pitää sinua ihan pöpinä ja munahaukkana pukeutumisesi takia, mutta kyllä hän saattaa muutaman sanasen vaivautuneena kanssasi puhua. Sen jälkeen hän tulee luokseni ja kertoo kuinka joku ihme mamma tuli höpöttämään hänelle. Unohdamme sinut aika nopeasti.

Nimimerkki "uskon hivemindiin perheessä"

Vierailija
125/132 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lirkuttelet ja lörpöttelet niille varatuille? Eikö rahkeesi riitä oikeasti vapaaseen, joten tarvitset vaimon testaamaan ja koeajamaan? Säälittävää ja epätoivoista laumasielukäyttäytymistä.

Vierailija
126/132 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpäs jollakin on suuret luulot itsestään. Jos mieheni puhuu jonkun vieraan ihmisen kanssa, tulen esiteltäväksi ja osallistumaan keskusteluun. Yleensä oletan, että kyseessä on joku miehen vanha tuttu. Tuiman ilmeen otan vasta sitten, jos olet niin epäkohtelias, ettet viitsi huomioida saapumistani edes katsekontaktilla ja tervehdyksellä, tai anna minulle mahdollisuutta osallistua keskusteluu.

Mitä siinä oikein pitäisi sitten tehdä, jäädä vuoronumeron kanssa sivuun seisomaan ja odottamaan, että se oma mies vapautuu?

Eipä kuule vapaudu, jos se ap:sta on kiinni. Pitäisi sinun vain häipyä sen siliän tien ja niellä tappiosi.

Miehellä ei tietenkään saa olla mitään mielipidettä mistään, ap kun iskee tehokkaasti ja tuhokkaasti. 

Muuten kenenkään vaimojen ei pitäisi kellekään aiheuttaa verenpaineen nousua, ap siis paljastaa itsensä ja todelliset aikeensa armotta.

Vierailija
127/132 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄitinäRakastaja kirjoitti:

Myönnän, että itsekin vähäsen suojelisin suhdettani, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mieheni ei pettäisi minua, mutta luulen sen tulevan yleensä luonnostaan.

Eli itseasiassa olette mustasukkaisia mutta koko ketju on täynnä taas yllättäen muiden syyttelyä, tuttuun tapaan.

Sinkku ap on iskemässä miehiä leikkikentällä ja syytteli miesten puolisoita apajalle tunkeutumisesta 🙄

Vierailija
128/132 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Single parent = yh

SINK(KU) = S_ingle I_ncome N_o K_ids

Vierailija
129/132 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen yhden, päiväkotia käyvän tyttären äiti. Sinkku. "

Suomeksi yh, englanniksi single parent / single mother / single mom.

Vieraskieliset termit haltuun ensin, ellet sitten halua nimenomaan alleviivata typeryyttäsi.

Mahdotonta olla samanaikaisesti sekä lapseton, että lapsellinen. Termejä on 2, koska niillä on eri merkitys.

Vierailija
130/132 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sitä voi sinkkuäiti tavata sinkkuisiä, ellei leikkipuistoissa ulkona, näin covid19-aikana? Sisäleikkipuistoihin tungeksimaan ei tee mieli mennä, eikä kauppakeskusten likaisiin leikkivälineisiin.

Ymmärrän AP:tä — itse teen samoin, että menen juttelemaan leikkipuistoissa miehille, koska enhän voi tietää ovatko varattuja vai ei!

Monella miehellä, jonka nainen pompsahtaa viereen heti kun alan miehelle jutella, ei ole nimettömässä sormusta. Tai ellei naisensa ole mukana puistossa, juttelussa pian selviää että on varattu, siis vaikkei ole sormusta.

Naiset: hankkikaa miehillenne SORMUS, niin AP, minä ja muut sinkkuäidit emme hukkaa aikaamme varattuun ukkoosi.

Vierailija
131/132 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti-ikäisten vanhempana otan vastaan mitä tahansa aikuista keskustelua. Joten jos mies löytää selväpäisen näköisen ihmisen, jonka kanssa juttelee, olen kärppänä paikalla. Yritän myös tuupata miehen kauemmas, hän saa kuitenkin puhua kaiket päivät työkavereille ja asiakkaille.

Kärppätaklaus! Näen tämän skenaarion kuin hidastetussa filmissä ja naurattaa ihan saakelisti 😂

Vierailija
132/132 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta! Näen silmissäni ankkahuulisen, irtoripsisen, kynähameisen naisen kyntävän leikkikentän hiekkaa stiletoissa ilman paitaa laineiset lisäkkeet liehuen hakemassa katseellaan miehiä joiden seuraan ängetä.

Luihukatseiset vaimot väijyvät liukumäkien takana valmiina syöksymään paikalle sekunneissa.

Mikähän diagnoosi saa säveltämään tämmösen sadun?

Apua, kuolen nauruun! Ja pitäis olla hiljaa. 🤭