Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä teillä säilytetään tiskirättiä?

Vierailija
21.08.2013 |

Haluaisin sen pois silmistä mutta minne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskipöydän alla olevassa kaapissa on koukkuja erilaisille räteille. Sinne ripustetaan kuivumaan ja ovat poissa silmistä.

Vierailija
2/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se roikkuu sellaisesta S-koukusta kuivauskaapissa. Olen laittanut koukun siihen lautasritilän yläpuolella olevaan ritilähyllyyn, rätti siis roikkuu siinä korkeassa tilassa. Käytän niitä ohuita reikäisiä rättejä (Chifonet?), jotka olen leikannut puoliksi niin ovat vähän pienempiä, ne ovat sopivankokoisia tuohon koukkuun ripustettavaksi eivätkä roiku kuivattavissa astioissa kiinni. Vaikka aika harvoin siinä alahyllyllä on kovinkaan paljon astioita, koska on astianpesukone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikaapissa, siellä on myös harja ja sieni. Mulla on tupakeittiö / olohuone yhdistelmä ja en halua että siivoustarvikkeita yms on näkyvillä. Tiskiaine on pullotettuna sopivaan pumppupulloon ja keittiöpyyhkeet on kauniin väriset niin saavat olla esillä... :-)

Vierailija
4/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen näkeminen haittaa sinua?

Vierailija
5/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-tuotteen rättipidikkeessä kuivauskaapin sivuseinässä.

Mulla on tasoritilä alimpana ja lautasritilä ylempänä, joten tiskiainepullo pysyy käden ulottuvilla ja pystyssä siinä alimmalla kuivaushyllyllä.

Vierailija
6/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivauskaapin seinällä on sellainen pidike, johon työnnän sen kuivumaan.

Vierailija
7/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on magneetilla tiskirättiteline. on kätevästi käsillä mutta poissa silmistä. vastaava: http://www.iltalehti.fi/asuminen/2013042416944328_an.shtml

(meillä on teräksen värinen)

Vierailija
8/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankissa tallelokerossa.

Vierailija
9/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tiskirättiä, pyyhin talouspaperilla.

Vierailija
10/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskialtaan vieressä olevassa naulassa. On sopivasti piilossa muuhun asuntoon nähden, mutta kätevästi saatavilla. Meillä on tupakeittiö, jossa keittiö on L-kirjaimen muotoinen ja lyhyellä seinustalla on tiskiallas. Lyhyen seinustan päässä on seinä, ja tiskirätti on siis sillä seinustalla yhdessä tiskiharjan kanssa. 

Vierailija
11/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:28"]

Miksi sen näkeminen haittaa sinua?

[/quote]

Harvemmin rätit on kauniita, enkä halua pitää rumia tavaroita esillä jos ne kerran on mahdollista laittaa pois silmistä.

Vierailija
12/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi