En tunne enää ketään joka kannattaisi nykyhallitusta
Pari sitkeää sissiä jaksoi vielä alkusyksyyn asti puolustaa. Se siitä.4
Kommentit (23)
Otaksuttavasti hallitus puolustaa nykyhallitusta.
Mä tunnen vaikka kuinka monta! Itseni mukaanlukien
En minäkään tai kukaan ei uskalla myöntää paitsi täällä anonyynmina.
Onhan meitä vaikka kuinka paljon ja tulemme äänestämään nykyhallituksen jatkokaudelle. No, RKP voidaan vaihtaa Kepuun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tunnet. Mä kannatan.
Mistä vatusta hän sinut tuntisi. Olet vain 4 sanaa ja pari pistettä netissä.
Mä kannatan!
Paras hallitus omana elinaikanani! Ainoa, joka tekee selkeästi m muuttoon kiristyksiä ja leikkaa Sanna Marinin velkaa, vaikka vielä joudutaan velkaa ottamaan.
Trolli (ei ap) tuli heti palstalle vakuuttelemaan kannattavansa leikkuria ja sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen vaikka kuinka monta! Itseni mukaanlukien
Joo, aika monta kommenttiakin jaksoit kirjoittaa. Oliko ne sivupersoonias?
Heh, ap:n tuttavaporukka sopii ap:lle kuin vassari essuun!
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö kannattaa.
😆🤣😅 Enemmistö ei ole missään vaiheessa kannattanut orpopurrahalitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kannatan!
Paras hallitus omana elinaikanani! Ainoa, joka tekee selkeästi m muuttoon kiristyksiä ja leikkaa Sanna Marinin velkaa, vaikka vielä joudutaan velkaa ottamaan.
Rauhoitu Riikka. Kaikki tietää että sinä kannatat. Lopeta tuo massapostitus.
Ehdottomasti kannatan. Kok ulkopoliittinen linja on omaan makuuni ja PS:n m muuttopolitiikka omaan makuuni. Eli tunnin lukuun ottamatta kannatan. Ja pitäisi olla vieläkin tiukempaa m muuttopolitiikkaa, mutta RKP haraa vastaan.
Mutta siis aivan toisella planeetalla ollaan nyt vs Marinin koulut ulkomaalaisille ja perheenyhdistämiset. Järkyttävää.
Ei ole ihmisoletetuilla tosiaankaan enää järkeä! Vaikka provohan tuo on.
Woke-woke, multikulti ja etnillinen rikastus kiehuvat jo sammakonkeittokattilalta liedelle. Lopulta käy meilläkin näin:
1 MIN AGO: 1,872 Tractors STORM London Capital UNDER SIEGE Live! | News UK
Mä en kannata enää mitään puoluetta. Kaikki puolueet on paskoja ja kansaa vastaan. Sitä puoluetta odotellessa joka olisi oikeasti kansan puolella eikä kyykyttäisi työttömiä, pienituloisia töissäkävijöitä, työkyvyttömiä sekä pienituloisia autoilijoita rahastamalla bensalla ja autonverotuksella. Lisäksi sähköautopakotus on sairasta. Ilmastorahastuskin saisi jo loppua.
Edellinen hallitus oli niin järkyttävä, että puutteineenkin tätä on pakko kannattaa.
Voi kuule, kyllä meitä viisaita on vielä tosi paljon!