Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukuelimet ovat niin kamalan rumia?

Vierailija
20.08.2013 |

Onko sille joku evolutiivinen syy?

Onneksi ne on sentään helppo pitää piilossa. Olisi aika kamalaa jos nuo paritteluvälineet sijaitsisi esim. keskellä naamaa silmien välissä.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:52"]

Olen samaa mieltä. Olisiko niiden rumuuden tarkoitus pitää ne piilossa. Etteivät kaikki pääse haistelemaan ja tutkimaan niitä = ihmiset lisääntyisivät liikaa. Rumat elimet tulee pidettynä piilossa. Ihmiset harrastaisivat liian paljon seksiä ja itsetyydytystä, jos elimet olisivat otsassa, sillä kaikki ohikulkijat koskisivat toisten elimiin tai nuolaisisivat niitä ja se kun tuntuu hyvältä, niin ihmiset eivät tekisi enää töitä vaan harrastaisivat toistensa tyydytystä päivät pitkät. Ja lapsia syntyisi 70 % enemmän kuin nykypäivänä, eli maailma ylikansoittuisi pikavauhtia.

[/quote]

Valmistuit juuri elämänkoulusta?

[/quote]

Minusta tämä taas on hieno analyysi asiasta. Ei aina tarvitse mennä sillä inssi-linjalla.

Vierailija
62/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni penis ja vagina ovat todella kauniita! En ymmärrä miten joku pitää niitä rumana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mikä sen kauniimpi kuin kiimainen halukas pillu ja tissit siihen kaupan päälle.

Tv.mies

Vierailija
64/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:26"]

Minun mielestäni molempien sukupuolten sukuelimet ovat hyvin kauniita, pidän myös peräaukkoa kauniina.

[/quote]

Oletko se sama tyyppi jonka mielestä down-ihmiset on kauniita?

[/quote]

Mikä kyselyjakso sinulla taas on? Vastaa joskus itsekin. Onko down-ihmiset mielestäsi kauniita?  Asetatko itsesi muiden yläpuolelle vaatimalla heiltä vastauksia ja et itse vastaa mihinkään?

Nämä kyselijät ovat muka keksineet tämän tekniikkansa, ovat helppoja ja läpinäkyviä. Palstojen rikkiviisaat nillittäjät ja muka paremmin tietävät. Eivät itse altista itseään kyseenalaitettavaksi. 

Vierailija
65/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:07"]

Sinä et siis pidä seksistäkään? Koska on aika vaikea nauttia seksistä jos pitää sukupuolielimiä rumina.

[/quote]

Mun mielestä kyllä erotiikka ja estetiikka on kaksi eri asiaa. En mä kauniista maisemastakaan syty, mutta ei niin kaunis vehje voikin kiihottaa.

Vierailija
66/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukuelimiä ole tarkoitettukaan kauniiksi - tyyliin ihana maisemataulu seinällä - vaan niiden tarkoitus on kiihottaa. 

Minulla esim. on suht suuret häpyhuulet, jotka lörtsöttävät ihanasti varsinkin sen jälleen, kun niiden väliin on piilotettu lihaa. Mieheni on joskus ottanut niistä kuvan aktin jälkeen ja täytyy sanoa, että näkymä on itsestänikin kiihottava...

Vierailija
67/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Niiden ei kuulukaan olla esteettisiä vaan kiihottavia.

Ja aikuisen värkki on luonnollisesti karvojen peittämä.

Vierailija
68/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma alapääni on mielestäni ruma, mutta mieheni kalleudet ovat kauniit ja ihanat ;)

Vierailija
69/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen useasti ajatellut että ihmisessä on aika vähän yksityiskohtia jotka olisivat kauniita. Kauniin ihmisenkin korvat, tai nenä eivät ole kauniita, koska ne vaan ei voi olla kauniita, yleensäkään mikään ihmisen aukko ei ole kaunis, myöskään varpaat tai sormet ei ole kauniita. Mutta niin se vaan on, niillä on joku käytännön tarkoitus, eikä niiden kuulukaan olla kauniita. Kukatkaan eivät kaikki ole kauniita, niiläkin on oma tarkoituksensa miksi ne on sellaisia kuin on. Ja vieläpä eri ihmiset pitävät eri asioita kauniina, eli periaatteessa mikä tahansa voi olla kaunis tai ruma.

Vierailija
70/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:58"]

En tiedä miksi, mutta kyllä ne minustakin rumia ovvat. Ne on jotenkin sellaisia... sisälmysmäisiä, varsinkin naisen paikat punertavine limakalvoineen ja ulokkeineen. Ja sisälmykset on yleensä yököttäviä koska niiden näkyminen tarkoittaa yleensä vakavaa vauriota keholle, niiden kuuluisi olla ihon sisällä eikä näkyvissä. Miehillä taas erityisesti kivespussit kurttuineen ovat aikamoisen rumia.

[/quote]

Pilluhan on kaunis varsinkin ku n levität sen auki silmiesi edessä ja punertavat pillun nesteistä kiiltävät limakalvot ovat näkyvissä. Jolleivat miehet pitäisi pillusta niin tulisi lapsiakaan:D

Vierailija
71/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:06"]Kauneus on kulttuurinen asia. Toisinsanoen, sukuelimet eivät ole kauniita tai rumia sinänsä sen enempää kuin vaikka kukat tai perhosetkaan, sinä vain olet oppinut pitämän niitä sellaisina. Se, että sinä pidät sukuelimiä rumina on todennäköisesti toisaalta tuhansien vuosien häveliään tabukulttuurin tulos ja toisaalta osoitus siitä, että itse pelkäät seksuaalisuutta.

[/quote]

Paskanjauhantaa. En minäkään pelkää seksuaalisuutta, päin vastoin, mutta pidän silti naisen sukupuolielimiä todella rumina. Samoiten en pelkää hyönteisiä, mutta pidän niitä silti rumina. Nämä ovat mielipide asioita, joten älä tule tänne viisastelemaan asioista joista et tiedä mitään. Kiitos!

Vierailija
72/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimet ovat kauniita, niin miehen kuin naisen. Ajakaa ne rehottavat karvat pois. Ne tekevät epäsiistiksi.

Vierailija
73/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:52"]

Olen samaa mieltä. Olisiko niiden rumuuden tarkoitus pitää ne piilossa. Etteivät kaikki pääse haistelemaan ja tutkimaan niitä = ihmiset lisääntyisivät liikaa. Rumat elimet tulee pidettynä piilossa. Ihmiset harrastaisivat liian paljon seksiä ja itsetyydytystä, jos elimet olisivat otsassa, sillä kaikki ohikulkijat koskisivat toisten elimiin tai nuolaisisivat niitä ja se kun tuntuu hyvältä, niin ihmiset eivät tekisi enää töitä vaan harrastaisivat toistensa tyydytystä päivät pitkät. Ja lapsia syntyisi 70 % enemmän kuin nykypäivänä, eli maailma ylikansoittuisi pikavauhtia.

[/quote]

Valmistuit juuri elämänkoulusta?

[/quote]

Et taida tietää mihin elämänkoulu-termi oikeasti viittaa..

Vierailija
74/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sukupuolielimet ovat heteromiesten mielestä kauniit. Se on myös osasyynä sille miksi miehet haluavat paritella naisten kanssa. Naiset taas voivat hyvinkin pitää peniksiä rumina, mutta he tuntevat toisaalta vetoa miehiin muista syistä kuin vain ulkonäöllisistä, minkä takia se peniksen rumuus ei ole ratkaisevassa osassa kun he valitseat miehen.

Vierailija
75/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 10:43"]

Olen ihan samaa mieltä kuin Ap. Penis ei ole kaunis, se on yhtä ruma kuin pimppa. Penistenkin ulkonäkö vaihtelee, mutta eivät ole kauniita. Joillain on sinertävä, joillain punertava, joillain kalpea. Sen tattispään malli ja koko vaihtelee. Joillain ovat suonikkaita. Penikset haisevat kuselle tai sitten semmoselle ällöttävälle vähän imelälle ihvalle, hyi. Yläpuolella sitten karsea karvapuska ja alla kurttuiset pallit, joista lemahtaa pallihiki. Parasta tosiaan on pitää nää kaikki elimet visusti housuissaan. Ihmetyttää nää tyypit, jotka oikein aloittavat aiheesta ketjuja, että nyt vehkeet esiin! 

[/quote]

Sinä et siis pidä seksistäkään? Koska on aika vaikea nauttia seksistä jos pitää sukupuolielimiä rumina.

Sinulla on selvästi pahoja ongelmia niin seksuaallisuutesi kuin oman kehonkuvasi kanssa. 

[/quote]

Minunkin mielestäni sekä miehen että naisen sukupuolielimet ovat rumat. Siitä huolimatta nautin seksistä, mutta en kyllä halua sen tarkemmin nähdä mitä siellä alakerrassa tapahtuu :D Fiilikset menee, näyttää jotenkin tyhmältä kun rumat elimet hankaa toisiaan vasten.

Vierailija
76/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sananparsi sanoo, että vittu ei hurmaa näöllään eikä viina maullaan. MOT

Vierailija
77/136 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat, niin miehillä kuin naisilla ja etenkin paljaiksi ajeltuina. Kalkkuna...

Vierailija
78/136 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/136 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
80/136 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilipää ja posliinipillu nyt vaan eivät pue naista. puolimetrinen tukka ja vaaksanpaksuinen häpypuska takaavat viehättävyyden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi