Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin päähän ei mene, että TÖITÄ EI OLE VAIN KAIKILLE! Ja nyt on ollut vielä korona-aika, mutta ei, silti syyllistetään, kuinka työttömyys on niiden oma vika ja paikat kiven alla!

Vierailija
15.08.2020 |

Voisiko joku kertoa, että millä yhtälöllä saadaan kaikki työttömät töihin, kun työpaikat ovat nyt vielä korona-aikana vähentyneet entisestään? Millään matematiikalla ei kaikille riitä töitä, vaikka kuinka mä yrittäisin saada kaikki työttömät noihin mahtumaan.. Milloin työnantajia aletaan myös velvoittamaan pitämään haastatteluita ja avaamaan työpaikkoja?

"Työttömiä oli Tilastokeskuksen työvoimatutkimuksen mukaan vuoden 2020 kesäkuussa 223 000 (virhemarginaali ±22 000), mikä oli 47 000 enemmän kuin vuotta aiemmin. Työttömiä miehiä oli 112 000 ja naisia 111 000."

ja

"Avoimia työpaikkoja oli vuoden 2020 ensimmäisellä neljänneksellä 63 300, kun vuotta aiemmin määrä oli 63 100. Tiedot käyvät ilmi Tilastokeskuksen avoimet työpaikat -tilastosta ja kuvaavat maaliskuun ensimmäisen päivän tilannetta, joten koronaviruspandemiasta johtuvan poikkeustilanteen vaikutukset eivät vielä ole havaittavissa avoimien työpaikkojen määrässä.

Seuraava julkistus:
18.8.2020"
https://findikaattori.fi/fi/34

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi epää.

Vierailija
42/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko kuitenkin lisääntynyt vaikka ihmisiä on selvästi liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töitä on. Riittää kun katsoo metsään.

Vierailija
44/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö palkkaakin vai tehdäänkö talkoilla?

Vierailija
45/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotyöpaikka.. ilmeisesti siis yrityksessä on niin epäpätevä johto etteivät huomaa tarvitsevansa työntekijää jollei sellainen tule ovelle kolkuttamaan. En usko että on kovinkaan loistava tulevaisuus moisella.

Vierailija
46/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töitä ei ehkä ole juuri tällä hetkellä kaikille mutta se ei oikeuta alkaa lepäämään laakereilla ja mussuttaan että "ei kaikille riitä töitä niin minä kyllä saan vapaasti lorvia".  työpaikkojen määrä ei ole mikään vakio vaan uutta työtä syntyy ihan koko ajan.

Aivan, mutta työpaikkoja katoaa enemmän. Jos osaa edes välttävästi matematiikkaa, huomaa, ettei kaikille riitä työpaikkoja. Jos elää jossain uusliberaalissa mielikuvitustodellisuudessa tämä asia ei kenties valkene. Uskovaisille järjen puhuminen kun on yleensä turhaa.

Sittten täytyy varmaan lähteä huumebisnekseen ja tehdä mahdollisimman monista narkomaaneja. Ihmiset ovaat uteliaita kokeilemaan kaikenlaissta.

Vierailija
47/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

töitä ei ehkä ole juuri tällä hetkellä kaikille mutta se ei oikeuta alkaa lepäämään laakereilla ja mussuttaan että "ei kaikille riitä töitä niin minä kyllä saan vapaasti lorvia".  työpaikkojen määrä ei ole mikään vakio vaan uutta työtä syntyy ihan koko ajan.

Aivan, mutta työpaikkoja katoaa enemmän. Jos osaa edes välttävästi matematiikkaa, huomaa, ettei kaikille riitä työpaikkoja. Jos elää jossain uusliberaalissa mielikuvitustodellisuudessa tämä asia ei kenties valkene. Uskovaisille järjen puhuminen kun on yleensä turhaa.

Sittten täytyy varmaan lähteä huumebisnekseen ja tehdä mahdollisimman monista narkomaaneja. Ihmiset ovaat uteliaita kokeilemaan kaikenlaissta.

Vaatii sekin osaamista, oikeita kontakteja ja eritoten riskinsietokykyä. Rahat on tehtävä äkkiä ja sitten lopetettava jos aikoo selvitä ilman kiinnijäämistä. Kaverini kertoi, että ensimmäisenä toimintavuotena riski on n. 10 %, toisena 50 %, kolmantena jo 90 % joutuu rajoittamaan toimintaansa viranomaisten takia. Sen jälkeen olet merkitty mies, nainen tai muunsukupuolinen.

Vierailija
48/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä mistä uskovaiset repäisit tähän. Itse olen uskovainen ja juuri sen takia ymmärrän ja autan työttömiä sen minkä voin. Kaikkia en voi pelastaa, mutta olen auttanut monia saamaan työpaikan.

T:nro 39

Vierailija
49/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupee tekeen netissä jotain siistii, vaikka youtube -videoita. Siihen ei välttämättä tartte rahaa yhtään jos sulla on kännykässä kamera. Sillä vaan rupeet filmaan ja kohta sulla on miljoona seuraajaa ja rahaa tulee sisään ovista ja ikkunoista. Helppoo, sitäpaitsi näin ne muutkin tekee.

Olen 35v, ruma, sosiaalisilta taidoiltani ja etenkin puhelahjoiltani todella surkea nainen, millaisia youtube-videoita ehdotat minulle että saisin miljoona seuraajaa? Kenties jonkinlainen sketsihahmo sosiaalisesti kömpelöstä ihmisestä? Toimisikohan, jos videoista paistaisi että kyseessä ei oikeasti ole "hahmo" vaan ihan oikea minä ja videot herättäisivät vain valtavaa myötähäpeää...

Ne videoaiheet sä keksit ite. Onhan sulla kosketuspintaa ja voimaantumista ihmisiä puhutteleviin aiheisiin. Siitä vaan tekemään ja kohta olet mebestyvä influencer jota kaikki naistenlehdet haluavat haastatella. Tämä on se väylä menestykseen jota kaikki käyttävät.

Vai väitätkö ehkä, että työttömyytesi johtuu jotenkin sinusta itsestäsi johtuvista syistä? Kuule älä tule puhumaan sellaisia tälle palstalle. Se on kielletty aihe.

Vierailija
50/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö palkkaakin vai tehdäänkö talkoilla?

Ei tartte tehdä talkoilla ja palkka on hyvä. Thaimaanmatkan rahat on koossa parissa viikossa.

Alkoiko kiinnostamaan?

Vierailija
51/51 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii sekin osaamista, oikeita kontakteja ja eritoten riskinsietokykyä. Rahat on tehtävä äkkiä ja sitten lopetettava jos aikoo selvitä ilman kiinnijäämistä. Kaverini kertoi, että ensimmäisenä toimintavuotena riski on n. 10 %, toisena 50 %, kolmantena jo 90 % joutuu rajoittamaan toimintaansa viranomaisten takia. Sen jälkeen olet merkitty mies, nainen tai muunsukupuolinen.

Ne onn varmaan tänäpäivänä pieniä eriä mitä myyydään koska esim pankista ei esim saa rahaa enää ryöstämällä. Täytyy lantrata satseja ja mietttiä että mikä on bilehuume ja mikä on narkomaanin päiväannos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan