Mitä ihmettä lahjaksi 60-vuotta täyttävälle mummulle? :)
Luonteeltaan hyvin vaatimaton, vähään tyytyväinen, "minulle ei sitten saa ostaa mitään"-tyyppi :) Mutta kuitenkin halutaan jotain ostaa. Mutta mitä? Ei käytä juuri koruja. Ja oma budjettini on myös pieni :( Mutta millä saisi hyvän mielen? Ideoita, ehdotelkaa kaikkea!!
Kommentit (27)
Kerropas se budjettisi, tässä vastaa 54-vuotias mummu (anteeksi vaan mutta kamala sanonta) :D - kerron sitten mistä itse tykkäisin ;)
Sanottaisiin nyt korkeintaan 50e, mielellään vähempikin :/
ap
No ei taida sittenkään minusta tässä olla paljoa apua, taidan olla erilainen kuin se 60-vuotias mummusi ;) Jos mulle haluttais antaa lahja max 50 euron hintaan, niin ensisijaisesti haluaisin lahjakortin paikalliseen Uffiin, toissijaisesti lahjakortin kenkäkauppaan tai sitten ehkä sen jalkahoidon ;)
T mummu 54-v (mutta vasta huomenna, kukaan ei tosin lahjo mua mitä väliä, nää on vain välivuosia ;)
Täytin 60 v keväällä.
Riemastuin siitä, että sain huussin Afrikkaan ("toisenlainen lahja"), mutta se tuli ystäviltä.
Sain tyttäreltäni kehyksissä kuvan lapsenlapsesta kanssani, se oli kiva, sopisi varmaan sinun tapaukseesi ja budjettiisi. Myö kuva itsestäsi äitisi kanssa kehystettynä sopisi. Tai kirja. Ja yhdeltä tyttäreltä sain aikaa, eli hän lupasi järjestää meille aikaa olla kahdestaan.
Lahjakortti jalkahoitoon ei olisi minulle toivelahja, siitä pitäisi enemmän 86-vuotias anoppini.
Minä taas tykkäisin lahjakortista jalkahoitoon (tai kasvohoitoon tai mihin tahansa vastaavaan), täytän ensi vuonna 50.
Rollaattori oli ainakin meidän keväällä 60v.täyttäneen mummin mieleen :)
Jos harrastaa käsitöitä, lahjakortti lankakauppaan. Viidelläkympillä ja vähemmälläkin, vaikka neljällä, saa jo aika kivasti sieltä ostettua.
Mulla on tapana aina antaa synttärisankareille kuva itsestäni kehyksissä. Sen koko ja kehysten laatu vaihtelee sen mukaan, kuinka arvokkaat synttärit ovat kyseessä. Jos sankari täyttää pyöreitä vuosia, lahjoitan itsestäni muotokuvan. Mulla on niitä monta vielä jemmassa, teetätin vastaisuuden varalle.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 22:44"]
Mulla on tapana aina antaa synttärisankareille kuva itsestäni kehyksissä. Sen koko ja kehysten laatu vaihtelee sen mukaan, kuinka arvokkaat synttärit ovat kyseessä. Jos sankari täyttää pyöreitä vuosia, lahjoitan itsestäni muotokuvan. Mulla on niitä monta vielä jemmassa, teetätin vastaisuuden varalle.
[/quote]
jos menet jonnekin 6-v synttäreille, sitten repäiset palan jostain kenkälaatikosta, johon piirrät tikku-ukon?
Kuuskymmisenä mummona sanoisin että aika moni meistä istuu vielä moottoripyörän kyydissä ja rokkaa..että ei ihan kenutuolia! Minulle olisi ainakin hyvä tuoksu mieleen..mutta ei välttämättä mitään kunhan kaikki rakkaat vaan pääsee paikalle, se on iha paras idea! Ja mukaan vaikka valtava suklaarasia, se riittää!
6 vuotias arvostaakin kyllä enemmän sitä tikku.ukkoa, kuin "hienoa" studiopotrettia.
Onko pihaa? Puuntaimi olisi oiva ajatus.
Herkkukori? Teatterilippu? Yhteinen retki kylpylään tai syömään jonnekin kivaan paikkaan? Ihana pehmoinen huivi? Itse säilöttyjä kurkkuja, puolukoita, mustikoita kauniissa lasipurkeissa?
Kunhan lapset ja muut lähisukulaiset edes tulevat. Teroitan aina joka vuosi heille, että voi olla minun viimeiset syntymäpäivät kun olen elossa.
Tilaa joku lehti, siitä on vuodeksi iloa. Ainakin mulle kelpaisi, 52v, ei mummu vielä.
Tekniikanmaailmasta on aina hyviä tarjouksia, ja hyviä kylkiäisiä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:49"]
Joku pyyhe omalla nimellä, muki lasten kuvalla, valokuva-albumi, jossa mummo lasten ja lastenlasten kanssa eri tilanteissa (meidän mummo sai sellaisen ja rakasti omaansa!) , laudeliina, niitäkin on joissain paikoin kivoilla kuviolla ja saattaa saada omalla nimellä. Jos tiedän musiikkimaun, joku levy tai kirja. Lahjakortti jalkahoitoon jos on budjettisi rajoissa.
[/quote]
Ihan hirveän kamalia lahjaehdotuksia! Nämä kuuluvat arkeen, ei lahjaksi. Teidän mummi saattoi sitä rakastaa, mutta tää mummi kyllä ei. Olen itsekin vaatimaton, kuten Ap:n mummo, mutta jotain rajaa sentään ;) Kyseessä on lahjan hankinta.
Aika moni mummi teeskentelee tykkäävänsä.
Joku pyyhe omalla nimellä, muki lasten kuvalla, valokuva-albumi, jossa mummo lasten ja lastenlasten kanssa eri tilanteissa (meidän mummo sai sellaisen ja rakasti omaansa!) , laudeliina, niitäkin on joissain paikoin kivoilla kuviolla ja saattaa saada omalla nimellä. Jos tiedän musiikkimaun, joku levy tai kirja. Lahjakortti jalkahoitoon jos on budjettisi rajoissa.