Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä lahjaksi 60-vuotta täyttävälle mummulle? :)

Vierailija
18.08.2013 |

Luonteeltaan hyvin vaatimaton, vähään tyytyväinen, "minulle ei sitten saa ostaa mitään"-tyyppi :) Mutta kuitenkin halutaan jotain ostaa. Mutta mitä? Ei käytä juuri koruja. Ja oma budjettini on myös pieni :( Mutta millä saisi hyvän mielen? Ideoita, ehdotelkaa kaikkea!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty kortti ja joku hemmotteluhoito mitä ei itse raaski ottaa.

Vierailija
22/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää mummo syömään johonkin hyvään paikkaan. Tuolla 50 e ei nyt paljon saa, muttajos mukana on muitakin kolehtia keräämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieromasauva.

Vierailija
24/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 21:46"]

Luonteeltaan hyvin vaatimaton, vähään tyytyväinen, "minulle ei sitten saa ostaa mitään"-tyyppi :) Mutta kuitenkin halutaan jotain ostaa. Mutta mitä? Ei käytä juuri koruja. Ja oma budjettini on myös pieni :( Mutta millä saisi hyvän mielen? Ideoita, ehdotelkaa kaikkea!!

[/quote]

Kumpi tuo korujen pitäminen on, ei käytä niitä koska ei pidä niistä, vai ei käytä niitä, koska niitä ei ole. Anoppini ei juuri koruja pitänyt, juhlissa aina sama kaulakoru, kunnes hänen kuoleman jälkeen selvisi, ettei niitä koruja ollut. Hän oli tyyliä älkää nyt minulle mitään ostako, mutta olisi vaan pitänyt joku koru joskus ostaa. Taatusti olisi pitänyt siitä ja tuonut iloa. 

Vierailija
25/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa riehuu nyt joku maaninen alapeukuttaja. Tässähän otettiin vain vastaan ehdotuksia, ja mäkin kerroin mitä itse haluaisin. Olisi kiva kuulla tämän alapeukuttajan oma lahjaehdotus. Siitä olen varma, etten itse tykkäisi hänen lahjastaan. :D

Vierailija
26/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeitä ei ainakaan. Hemmottelulahjakortti, ravintolaan syömään tai aalto-maljakko (mikäli sellaista ei vielä ole).

Vierailija
27/27 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummu täyttää 60 vuotta. Hänestä tulee 60-vuotias

Siis: ei 60-vuotta

mutta jatkossa: 60-vuotias = 60-v.