Wtw, puhelin laskussa yli kolmen minuutin puhelu numeropalveluun,
enkä kyllä tod. muista itse soittaneeni. Laskua pikkasta vajaa 20 euroa. Miten tämä nyt voi olla mahdollista? Ideoita.
Kommentit (8)
2, Saunalahti. Tosin voi olla mahdollista, että joku ulkopuolinen on puhelintani luvatta käyttänyt, sitä vielä mietin. Pitäisi vain muistaa tilanne puhelun ajankohdalta. ap
Jos oikein muistan, niin meillä oli vieraita; tuttuja ja heidän kauttaan puolituttuja. Puhelimeni tutulla omalla paikallaan eteisen pöydällä. Kiva källi "kaverilta" jos tahallaan laskua tehnyt. ap
Jaa, saunis on tällä seksipuheluista laskutetullakin.
Olisitko itse soittanut numerotiedusteluun ja sanonut kyllä saa yhdistää. Tuolloin laskutus juoksee edelleen vaikka itse luulet ettei juokse. Tästä oli kerran juttu Kuningaskuluttajassa. Helposti tulee laskua 5 min ajan, jos juttelee sen henkilön kanssa, jolle on yhdistetty.
5, 6, Mulla vanha nokialainen, joka on temppuillut muutoinkin, soi milloin soi jne. Mutta tuota puhelua en kyllä itse tod. muista soittaneeni. Mielenkiintoista olisi vain ollut tietää puhelun sisältö. ap
7, What the weird
Mullakin on ollut ihmeellisen suuria puhelinlaskuja Saunalahdella. Just noista numerotiedustelusoitoista oli tullut paljon saldoa.
Jaa, mikä sun ropelaattori muuten on? Perheenjäsenellä oli seksipuheluita laskussa 50e edestä, ja uskon kyllä ettei ole soittanut.