Hävettää viestittely yhden miehen kanssa, apua!
Töihin tuli keväällä uusi mies, johon ihastuin heti. Töissä juttelimme aika vähän, mutta miehen käytöksestä olin tulkitsevani, että tunteet on molemminpuolisia. Mies jäi lomalle heinäkuuksi ja lähetin jo kesäkuussa jonkun hyvää lomaa -meilin. Siitä alkoi viestittely meilillä ja olin aika flirttaileva niissä, mies ei ehkä niin paljon, mutta kirjoitteli pitkiä meilejä.
Olen elokuun lomalla ja kirjoittelu jatkui kunnes yhdessä meilissä mies antoi ymmärtää, että seurustelee. Kirjoitteli vielä senkin jäljeen jotain, mutta olin tosi pettynyt ja vastailin jotain vasn, ettei mies tajua pettymystä. Nyt on pian töihin paluun aika ja näen miestä taas, nolottaa, että näytin kiinnostukseni ja on todella vedätetty olo. Miten selviän tästä? Olisi pitänyt tajuta, ettei mietä kiinnosta, kun ei pyytänyt ulos, lähetti vaan viestejä. Olen idiootti.
Kommentit (11)
Ihan hyvä idea muuten, mutta en halua enää nähdä koko tyyppiä. Kerroin sille ihan liikaa itsestäni, koska koin, että mies on kiinnostunut. Oli siis itsekin aloitteellinen tossa viestittelyssä. Oli varmasti kivaa itsetunnon kohotusta miehelle, mulle taas vedätystä. Mies siis varmasti tajusi, miksi sille viestittelen.
t. nolo ap
Nolo mies, kertoo huonosta itsetunnosta, että tarvitsee tuollaista buustia.
Sinua on loukattu verisesti, mutta tilanne kyllä korjaantuu sillä, että soitat sen miehen naiselle ja sanot, että teillä on suhde. Oppiipahan äijä miettimään mitä tekee.
Juuri siksi jatkat viestittelyä ja pyydät sitä pokalla oluelle, ja siellä sitten sanot sille, että sä olet harvinaisuus kun ymmärrät, että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä. Ja samaan hengenvetoon kysyt onko sillä vapaita kavereita.
sano sil ukolle, kuulin että sullekin on minun vihamieheni kuulemma esiintynyt minuna ja viestitellyt..
pahoittelet vihamiehesi puolesta.
Ei koskaan kannata olla liian innokas ja läpinäkyvä. Luontevat suhteet syntyvät live-elämässä, ei tekstiviestien avulla.
Olen aika ujo, ei riitä itsetunto pyymään sitä mihinkään. Sitä paitsi mies varmaan sanoisi ettei tule, koska on jo huvinsa saanut musta. Siksi kertoi sen seurustelujutunkin. Yäk mikä tyyppi ja olin niin ihastunut.
Nyt ei auta surkuttelu! Kaikille käy joskus jotain noloa. Mies oli tomppeli kun halusi vain kohotusta omalle itsetunnolleen, hän johti sinua harhaan. Olet kuin mitään ei olisi tapahtunut, ole ystävällinen, neutraali, hitusen etäinen. Pää pystyyn, oma oli häpeänsä!
Jatka vaan viestittelyä ja ala kaveriksi. Sillä voi olla joku mukava vapaa ystävä...=)